Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Meikkasitko synnärillä?

Vierailija
05.03.2011 |

Minä olen laittanut joka kerta ripsaria vähintään, valokynääkin, kun olen ollut synnärillä, tulee itsellekin parempi olo.

Ja kotoa en poistu kuin roskia viemään ja ihan lähikauppaan ilman meikkiä.

Neljän äiti

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden äiti kotona

Vierailija
2/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsiväriä ja hieman kulmakynää. Kotoa en koskaan poistu ilman meikkiä, tosin meikkaan aina tosi vähän eli ripsari+kulmat+ehkä kajaali + puuteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen meikkasin aina aamulla ensimmäiseksi. Toisen raskauden ja raskauspahoinvoinnin myötä meikkaus ja jopa kulmien nyppiminen on jäänyt hunningolle. olen jopa käynyt kaupassa ilman meikkiä!

Vierailija
4/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä tullut tätä ennen mieleenkään että tälläkin voisi päteä.

Vierailija
5/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset pistin ranskanleteille. Ehtii sitä elämässään meikata, synnärillä olen kokenut tärkeäksi vauvaan keskittymisen ja toipumisen. Ei silti, ettäkö se meikki tuon esteenä olisi. En vaan ole jaksanut vaivautua.

Vierailija
6/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä tullut tätä ennen mieleenkään että tälläkin voisi päteä.[

Että ihan synnärillä meikkaaminenkin on pätemistä... joo-o, voithan sinä sen noinkin ymmärtää.

Vierailija
7/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen äiti.

Vierailija
8/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaa tässä ketjussa pädetään asialla? Ja kummalla? Sillä että pitää meikata vai sillä, että ei pidä olla turhamainen?

Vierailija
9/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoolla vauvan takia, ettei pieni joudu heti maailmaan tultuaan kemikaaleja haistelemaan äidin iholta.

Vierailija
10/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla kerroilla.

enkä kyllä sillon ajatellut olevani erityisen pätevä :D mutta kait sitten olin! se on vaan sellainen tapa ja saa itsen tuntumaan hyvältä. ei se 5min mitä siihen menee ole paljon vauvalta pois.

Vierailija
11/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannessa kävin vain kääntymässä, eli kotiin heti kun mahdollista.

Vierailija
12/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt edes mielessä kun esikoisen sain. valokuviakin otettiin ja niissä näkyi realismi, pinnistämisestä pilkukas äidin naama ja vauvan kurttuinen, vielä verinen naama...! Semmoista se synnytys on, ei niin kaunista puuhaa...

Mutta joo, olishan se voinut piristää oloa kun olis meikannut, ja yleensä meikkaan arkisin, jos menen kaupoille tms. synnärillä se ei vaan tuntunut tärkeältä, kun oli muutakin ajateltavaa!

Vierailija
13/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoolla vauvan takia, ettei pieni joudu heti maailmaan tultuaan kemikaaleja haistelemaan äidin iholta.

Vierailija
14/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkipuuteria ja ripsaria kun tuli vieraita. Muuten en meikannut. Hyvä, että hampaat jaksoin raahautua pesemään.

Vierailija
15/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli synnyttämään lähtö, pesin meikit pois. :)

Vierailija
16/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan liikaa muuta ajateltavaa. Näytin kamalalta, mutta niin näyttivät kaikki muutkin.

Vierailija
17/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttämään lähtiessä. Sitten synnytyksen jälkeen olen suihkussa ne pessyt pois ja ehostanut itseni uudelleen.

Tykkään meikkaamisesta enkä pidä sitä minään pätemisasiana. Se vaan on mun tapana olla, liittyy itsensä puhtaana ja siistinä pitämiseen. Tykkään myös pukeutua nätisti ja pitää lapsetkin siistin näköisinä.

Vierailija
18/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin viimeeks pääsin kotiin kun vauva oli 2 vrk, että eipä siinä montaa päivää jäänyt väliin...

Vierailija
19/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin viimeeks pääsin kotiin kun vauva oli 2 vrk, että eipä siinä montaa päivää jäänyt väliin...

ja olen luonnonkaunis =)

Vierailija
20/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin paljon aikaa tapettavana että laitoin hiuksetkin, ajelin sääreni ja lakkasin kynteni. Mitä vain millä sai ajan kulumaan ajatukset pois niistä kivuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi