Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synttärit ilman kaverilahjoja tylyä?

Vierailija
05.03.2011 |

Ajattelin jättää hankkimatta kaverilahjat tytön synttäreille. Kymmenen kaveria viedään suht kalliiseen teemasynttäripaikkaan, joten ajattelin sen riittävän. Lisäksi ne pilipaliromut, joita juhlista usein kotiin saa,ovat täysin turhaa sälää. Mahtaakohan olla juhlavieraiden mielestä tylyä toimintaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko jenkkisysteemi, että kaikkien pitää saada jotakin! No tämä oli minun mielipide ja en jaksa enempää aiheesta kommentoida.

Vierailija
2/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä, että miksi vieraille pitäisi antaa jotain. Hehän tulevat juhlimaan sankaria, ei heidän kuulu silloin saada lahjoja.. Olin ihan järkyttynyt kuultuani tästä tavasta, että kavereille pitäisi antaa jotain kotiinviemistä, huhheijaa taas..Minun tulevien lasten synttäreillä ei kyllä ko. tapaa tule täytäntöön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lasten synttäreillä ei ole koskaan ollu kaverilahjoja, eikä meidän lapset ole olleet koskaan synttäreillä, joilta olisi saanut kaverilahjoja. Turhaa touhua koko juttu, se saa lahjoja, kenen synttärit on piste.

Vierailija
4/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kaverilahjaperinne on niin typerä kuin olla ja voi. Ne lahjat ovat usein sellaista arvotonta muovikrääsää, joka tekis mieli kipata heti roskiin.

Eiköhän tarjoilut riitä vieraille.

Vierailija
5/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ymmärrä tätä kaikille lahjat systeemiä!

Vierailija
6/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelin että en totuta tätä kaveripiiriä noihin vastalahjoihin. Lapsella kauden ekana synttärit. No jotkut lapset oli jo käyneet kaverisynttäreillä ja hirveesti olivat loukkaantuneita siitä, että ei ollut läksiäislahjaa edes jotain karkkia.

Nyt kaikki synttärit mitä tähän mennessä on ollut on sellaisia että lapset saavat jonkun pussin kotiinlähtiessä, vaikka karkkia ja ilmapallo.

Kyllähän se helpottaa lapsen pettymystä lähteä kivoista juhlista kotiin, kun saa yllätyspussin.

Vierailija
7/7 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se helpottaa lapsen pettymystä lähteä kivoista juhlista kotiin, kun saa yllätyspussin.