Mikä olis hyväntuoksuinen/raikas/(kevyehkö..) hajuvesi arkikäyttöön?
Kommentit (28)
Laura Biagiottin Laura.
Käytin mammalomalla päivittäin jompaa kumpaa.
Jos joku ehdottaa D&G:n Light Blueta, niin voin sanoa, että se EI ole mikään light! HAju on voimakas ja pistävä.
eli sellanen vaaleanpunainen "omena". Aivan ihana ja uusi tuoksu!
ehdottomasti täältäkin peukut sille.. itsellä juuri nyt arkikäytössä :)
tai Estee Lauderin Pure white linen.
Toivottavasti tuo Evidencen ehdottaja ei ollut tosissaan. Minusta se on kaamea, ja migreenituoksujen kärkikastia. Ainut Yveksen käyttökelpoinen tuoksu kautta aikojen on mielestäni Ming Shu.
joiden elämä on hyvin rajoittunutta hajuvesien vuoksi!
joiden elämä on hyvin rajoittunutta hajuvesien vuoksi!
Käytän tuoksuja hyvin valikoidusti ja esim töissä meillä on tuoksukielto. Tuo ei ole peräisin mistään normaalista käytöstä, vaan siitä että muutama MIES otti aiemmin tavakseen haista aivan hirveän voimakkaalle.
Cleanin hajuvedet ovat ihania! Sopivat jos pidät kevyistä, raikkaista ja vähän saippuaisista tuoksuista :)
Mullakin henki salpaantuu, jos jollakin on vähääkään mitään hajuvettä. Paras tuoksu on, kun on puhdas, suihkunraikas, jotain mietoa dödöä voi käyttää, ettei ala hiki haisemaan (se on vielä kamalampaa kuin hajuvedet)
on mulle taas ihan pahin migreenituoksu. Tuoksultaan se kyllä muistuttaa ehkä eniten sellaisia, joita saa myös hajuvesiosastolta.
Guerlainin Aqua Allegorioissa on keveitä ja raikkaita. Lisäksi jotkut tykkää Issey Miyaken tuoksuista, itselleni nekin ovat juuri tuota migreenikamaa.
Yvesiltä oon käyttäny myös niitä pienissä pulloissa tulevia yksinkertaisia, jotka tuoksuvat vain esim. appelsiineille, niissä on joskus raikkaampiakin.
Mulla on itelläkin aina tuo raikkaiden hajuvesien metsästys menossa, tosi vaikea löytää mitään hyvää ja silti raikasta ja kevyttä, oikeastaan nuo Guerlainit on ollu mulle se täydellisin vaihtoehto.
on Giorgio Armanin Aqua di Gioia, se on ihanan raikas. Laurasta tykkään myös, ja DKNY:n Be Deliciousista.
Muitakin lemppareita on, mutta ne on sit vähän voimakkaampia.
Armanin Aqua di Gioiasta, samoin V&R Eau Mega (loistava pullo myös) Ovat sellaisia kepeitä ja mun herkkään nenään sopivia. Saan tosi helposti migreenin esim Dieselin tuoksuista.
Keveitä ja raikkaita ovat myös biothermin tuoksut esim paradise tai pure...
tulee helposti migreeni tietynlaisista tuoksuista, varsinkin sellaisista "halppistuoksuista" kuten Yves Rocherin, Seppälän yms. Mutta tuohon Aqua di Gioiaan olen ihan rakastunut. :)
tai Light Blue, en muista minkä firman.
tykkään Oriflamen Sun-tuoksusta ja käytän sitä arkisin.