Jälleensyntymägeneraattori (HS). Tee testi mihin syntyisit, jos syntyisit juuri nyt
Kommentit (101)
ihonväristä ei sanonut mitään, mutta lienee paikkana Malmö.
Kaikki ihan paniikissa täällä kun syntyvät Intiaan :D Intialaisella miehelläni on kolme siskoa ja kaikki ovat hyvin koulutettuja ja elävät ihan hyvin toimeentulevaa elämää. Samoin heidän tyttärensä. Toki suurella osalla Intian naisista (ja miehistäkin) asiat eivät ole niin hyvin. Mutta pointtini oli kertoa, että ei kaikilla Intian naisista automaattisesti asiat ole huonosti.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:30"]
up
[/quote]Miksi ihmeessä uppasit tätä kun aloitus on niin vanha, ettei linkkikään toimi enää?
Onnetar heitti mut Afrikkaan Tsahdiin pakolaisleirille nälkään ja kuolemaan. Notta, pitäsköhän lotota kun on nuo tähdet kohdallaan.
Bremen, Hamburg tai Schleswig-Holstein.
mutta kun alueeksi tarkentui Balkan (Albania, Kroatia, Serbia...), en enää niin hihkunutkaan.
Ehkä tämä suomalaisuus on sittenkin se lottovoitto.
mut onneksi en taida just nyt syntyä mihinkään.
mielenkiintoisia paikkoja löytyi. Kaupunki, jonka nähtävyydet ovat maailman kulttuuriperintöjen listalla. Kauniita käsitöitä, mattoja ynnä muuta. Itse asiassa se sopisi mulle aika hyvin.
saattaisi olla hieman toisenlainen elämä kuin nykyinen...
ennalta, että Aasiaan päin vie. Tulos: Gujrat, Paksitan.
hienoa olisi se, että osaisin varmaan puhua ranskaa, kun se on virallinen kieli. Ilmastokaan ei vaikuttanut hullummalta. Ei kuitenkaan mikään unelmapaikka syntyä.
kukaan ole kyllä Poriin päätynyt :D Ei ole niin pieniin osiin jaettu. Itse sain noin kaksituhatta kertaa nakuteltuani (joo, tylsä elämä, ja ei, en laskenut) vihdoin syntymäpaikakseni Koillis-Eurooppa, joko Suomi, Viro, Latvia tai Liettua. Sen tarkemmaksi kone ei määritellyt syntymäpaikkaani.