Onko miehesi komeampi ja pidempi kuin muut miehet?
Kommentit (51)
ja ihan komeahan tuo on minusta. Monesta muusta varmaan tavis :)
ON
Mieheni on vähän keskimääräistä pidempi ja on myös komeampi kuin puolet muista miehistä.
ON Mieheni on vähän keskimääräistä pidempi ja on myös komeampi kuin puolet muista miehistä.
kaikista maailman miehistä!
Ihanin,hauskin, seksikkäin...mmmmmmmmmmm
Jos tekin hänet näkisitte, olisitte samaa mieltä! :D
komea, pitkä ja raamikas...eli ei mikään kukkakeppi :) Minusta hän on kaikista komein ja ihanin. En varmaan olisi hänen kanssaan jos aina värähtäisin inhosta hänet nähdessäni.
eli malliksikin aika pitkä. Tumma, kauniit suuret silmät ja miehekkäät, sopusuhtaiset piirteet.
Veljen vaimo kun näki hänet eka kerran sanoi että on niin komea että ihan pyörrytti.
on pidempi ja komeampi kuin kukaan muu, siinä häikäistyy koko etelä-suomi :DD
Miksi?
Ei se varmaan ole, aika tavis ulkonäöltään ja pituudeltaan, mutta hitto että on älykäs ja menestyvä ja hyvä isä siihen päälle.
Ulkonäöllä parisuhteessa ei kovin pitkälle pötkitä.
mikä on suomalaisen miehen keskipituus. Ehkä on hieman keskivertoa pitempi, 187 cm. Minusta on komeampi kuin moni muu, juuri mun makuun sopiva.
ja ihan komeakin on atleettisine vartaloineen
Mitä tuo olisi 171-172cm. Itse olen 168.. en liiemmin viitsi korkokenkiä pitää :D
En jaksaisi tapella siitä kaikkien kanssa.
ihan laiha kukkakeppi rokkari, vähän valuvikaakin on naamassa. En minkään komistuksen kanssa voisi ollakaan, kun oon ite vähän ruma. Me ollaan rumien perhe, kun lapsetkin on vähän sinne päin :)
vähän liiankin hyvännäköinen, tuppaa nimittäin naisten päät kääntymään.. Pitkä on 187 cm ja todella lihaksikas urheilija. Tumma ja ehkä vähän ulkomaalaisen näköinen, vaikka onkin ihan suomalainen. Pari mallikeikkaa teki joskus muutama vuosi sitten, nyt kerkittyy uraansa ja onkin todella menestynyt. Saankin olla rauhassa lasten kanssa kotona, kun mies kustantaa :). Kaiken lisäksi kehuu mua kauniiksi ja rakkaaksi joka päivä, arvostaa hirveästi että olen kotona lastemme kanssa, puhuu ja pussaa, halailee paljon, seksikin sujuu tosi ihanasti :). Kyllä mulla edelleen viisari värähtää, kun häntä katson, vaikka yhdessä ollaan oltu jo 15 vuotta. IHANA MIES!
ei kyllä malliksi pääsisi eikä minunkaan mielestä komea, mutta kokonaisuutena on ihana paketti
mutta ihmettelen, miksi joku haluaisi kaikkien naisten ihaileman mallimiehen, kyllähän sen tietää, ettei sitä saa pitää kokonaan itsellään.
Pituuss 193 cm, harteikas ja iso mies. Kun tavattiin, harrsti kuntosalia ym. ja oli oikein upeakroppainen. Enää ei.
Komeudesta en tiedä, kun ei panosta vaatteisiin tai ulkonäköön juurikaan. Jylhät piirteet.
Luulevat ulkomaalaiseksi, saksalaiseksi tai virolaiseksi ja yleensä virolaiseksi tai venäläiseksi ihan ulkonäön perusteella koska on "epäsuomalaisen näköinen"
Ajaa taksia ja kyyditettävät kysyvät, kuinka kauan on suomessa asunut. Selitä siinä sitten, koko ikänsä, ihan stadin kundi on.. :)
189cm ja komea. Ja vähän liiankin komea joskus.
Keskimittainen 178cm vaalea suomimies.