Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi komeampi ja pidempi kuin muut miehet?

Vierailija
05.03.2011 |

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittainen 178cm vaalea suomimies.

Vierailija
2/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan komeahan tuo on minusta. Monesta muusta varmaan tavis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON

Mieheni on vähän keskimääräistä pidempi ja on myös komeampi kuin puolet muista miehistä.

Vierailija
4/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON Mieheni on vähän keskimääräistä pidempi ja on myös komeampi kuin puolet muista miehistä.

Vierailija
5/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista maailman miehistä!

Ihanin,hauskin, seksikkäin...mmmmmmmmmmm

Jos tekin hänet näkisitte, olisitte samaa mieltä! :D

6/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea, pitkä ja raamikas...eli ei mikään kukkakeppi :) Minusta hän on kaikista komein ja ihanin. En varmaan olisi hänen kanssaan jos aina värähtäisin inhosta hänet nähdessäni.

Vierailija
7/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli malliksikin aika pitkä. Tumma, kauniit suuret silmät ja miehekkäät, sopusuhtaiset piirteet.

Veljen vaimo kun näki hänet eka kerran sanoi että on niin komea että ihan pyörrytti.

Vierailija
8/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pidempi ja komeampi kuin kukaan muu, siinä häikäistyy koko etelä-suomi :DD

Vierailija
9/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Ei se varmaan ole, aika tavis ulkonäöltään ja pituudeltaan, mutta hitto että on älykäs ja menestyvä ja hyvä isä siihen päälle.

Ulkonäöllä parisuhteessa ei kovin pitkälle pötkitä.

Vierailija
10/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komeasta en osaa sanoa.

Vierailija
11/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on suomalaisen miehen keskipituus. Ehkä on hieman keskivertoa pitempi, 187 cm. Minusta on komeampi kuin moni muu, juuri mun makuun sopiva.

Vierailija
12/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan komeakin on atleettisine vartaloineen

Vierailija
13/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo olisi 171-172cm. Itse olen 168.. en liiemmin viitsi korkokenkiä pitää :D

Vierailija
14/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tapella siitä kaikkien kanssa.

Vierailija
15/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan laiha kukkakeppi rokkari, vähän valuvikaakin on naamassa. En minkään komistuksen kanssa voisi ollakaan, kun oon ite vähän ruma. Me ollaan rumien perhe, kun lapsetkin on vähän sinne päin :)

Vierailija
16/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän liiankin hyvännäköinen, tuppaa nimittäin naisten päät kääntymään.. Pitkä on 187 cm ja todella lihaksikas urheilija. Tumma ja ehkä vähän ulkomaalaisen näköinen, vaikka onkin ihan suomalainen. Pari mallikeikkaa teki joskus muutama vuosi sitten, nyt kerkittyy uraansa ja onkin todella menestynyt. Saankin olla rauhassa lasten kanssa kotona, kun mies kustantaa :). Kaiken lisäksi kehuu mua kauniiksi ja rakkaaksi joka päivä, arvostaa hirveästi että olen kotona lastemme kanssa, puhuu ja pussaa, halailee paljon, seksikin sujuu tosi ihanasti :). Kyllä mulla edelleen viisari värähtää, kun häntä katson, vaikka yhdessä ollaan oltu jo 15 vuotta. IHANA MIES!

Vierailija
17/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä malliksi pääsisi eikä minunkaan mielestä komea, mutta kokonaisuutena on ihana paketti

Vierailija
18/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen, miksi joku haluaisi kaikkien naisten ihaileman mallimiehen, kyllähän sen tietää, ettei sitä saa pitää kokonaan itsellään.

Vierailija
19/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuss 193 cm, harteikas ja iso mies. Kun tavattiin, harrsti kuntosalia ym. ja oli oikein upeakroppainen. Enää ei.

Komeudesta en tiedä, kun ei panosta vaatteisiin tai ulkonäköön juurikaan. Jylhät piirteet.

Luulevat ulkomaalaiseksi, saksalaiseksi tai virolaiseksi ja yleensä virolaiseksi tai venäläiseksi ihan ulkonäön perusteella koska on "epäsuomalaisen näköinen"

Ajaa taksia ja kyyditettävät kysyvät, kuinka kauan on suomessa asunut. Selitä siinä sitten, koko ikänsä, ihan stadin kundi on.. :)

Vierailija
20/51 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

189cm ja komea. Ja vähän liiankin komea joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän