Riippuvuutesi ja miten haittaa arkeasi?
Kenties koukussa viikonloppuiseen amfetamiiniin, joka iltaiseen hyvään punkkuun, pössyttelyyn, pameihin, kipulääkkeihin, seksiin?
Kommentit (20)
viikonloppu amfetamiinia. En osaa erota, lapsi pitää yhdessä. On arkisin hyvä isä ja aviomies.
viikonloppu amfetamiinia. En osaa erota, lapsi pitää yhdessä. On arkisin hyvä isä ja aviomies.
Jää kotihommat ja lapsetkin välillä hoitamatta ( ei sentään heitteille ).
olen koukussa. Meinaa puhti loppua, kun kaiken pitää sujua aina täydellisesti, kodin, kropan ym. pitää olla täydellisessä kunnossa...
Petän miestäni usein ja eri miesten kanssa vaikka en haluaisi. Harrastan salaa sadomasokismia ja tapaan netistä yhden yön hoitoja.
Av-palstaan ja 2+:aan
tupakkaan
joka perjantaiseen punkkulasilliseen
Lauri Tähkään
ja seksiin mieheni kanssa
olen koukussa. Meinaa puhti loppua, kun kaiken pitää sujua aina täydellisesti, kodin, kropan ym. pitää olla täydellisessä kunnossa...
Poltat ittes loppuun ja sitten sä vasta oletkin kusessa. Siinä menee ihan kaikki pilalle.
Poltat ittes loppuun ja sitten sä vasta oletkin kusessa. Siinä menee ihan kaikki pilalle.
Totahan mä en vielä tiennytkään... Oliko tässä ketjussa jotain puhetta riippuvuuksista?!
ruoka ja ahmin usei liikaa herkkuja... bed luulisin.
alkaa haittaamaan jo jaksamista, muistamista..
Voi kun pääsisikin tästä kierteestä pois..=(
nettiriippuvuus - lähinnä facebookin farmville peli ja av-palsta. Tosin tulee koti ja lapset hoidettua, eivät siis ole heitteillä riippuvuuksieni myötä, jotka eivät näemmä ole menneet liiallisuuksiin
Haluan koko ajan viestejä joko kännykkään tai faceen. Haittaa keskittymistä oikeasti tärkeisiin asioihin...
Ikävää toistaiseksi vielä vain sen vuoksi, että kertyy turhia kaloreita. Alkoholismin pelko myöskin.
iltapäivä kahviin ja tummaan suklaaseen. No ei niin paha, mut kahvi ei sovi mulle ja diabeteksen vuoksu makeita ei sais syödä!
Ja on oikeasti kamalaa kun toinen on ylitöissä joskus ja ei saa niitä illan ihanimpia hetkiä. Ei sen suurempia mulla riippuvuuksia vielä.
varovaisia ton alkomaholin kanssa! Säännöllinen pienehköltäkin tuntuvan alkon käyttö saattaa poksauttaa yllätyksenä maksan joidenkin vuosien (10v tms) kuluessa. Lisäksi jo pienetkin alko määrät säännöllisesti käytettynä (viikoittain) aiheuttavat ahdistuneisuutta, masennusta, unihäiriöitä, refluksitautia, verenpainetta ym ym. Tarkoitus ei ole jesustella, mutta moni ei tätä tiedä vaan ihmettelee kun kärsii erilaisista riesoista.
Jos ei jompaa kumpaa ole aina mukana niin päreiks menee päivä.
liikunta ja alkoholi. Ei vaikuta muuten elämään, kuin että niille molemmille pitää järjestää aikaa, eli joskus pitää jomman kumman takia jättää esim. vierailuja pois.
melkein joka ilta (no oikeastaan joka ilta)aina lasten mentyä nukkumaan klo 20:00. :(
Mieheni ei tiedä tästä sillä tulee kotiin vasta yöllä.