Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Mitä gluteenitonta synttäritarjottavaksi (pikkusuolaista, namia yms)?

Vierailija
17.01.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätelöä, daimkakkua

Vierailija
2/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee gluteeniton kakku perunajauhoista/semperin mixjauhoista, samoin vaikka muffinssit ja niiden kanssa voi laittaa tarjolle eri kuorrutusvaihtoehtoja (kermavaahtoa, strösseleitä, suklaarouhetta, marjoja...) ja saavat täyttää itse omat leivoksensa. Kun tarkastaa vaan että kaikki on gluteenitonta.

Sitten tosiaan noita cocktailtikkuja, poppareita.. tortillakääröjä annospaloissa.. gluteenitonta voitaikinaakin löytyy pakastelaarista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee gluteeniton kakku perunajauhoista/semperin mixjauhoista, samoin vaikka muffinssit ja niiden kanssa voi laittaa tarjolle eri kuorrutusvaihtoehtoja (kermavaahtoa, strösseleitä, suklaarouhetta, marjoja...) ja saavat täyttää itse omat leivoksensa. Kun tarkastaa vaan että kaikki on gluteenitonta.

Sitten tosiaan noita cocktailtikkuja jotka nekin voi koota itse (lapsille kivampaa ja itelle vähemmän vaivaa), poppareita.. tortillakääröjä annospaloissa.. gluteenitonta voitaikinaakin löytyy pakastelaarista.

Vierailija
4/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tosiaan noita cocktailtikkuja jotka nekin voi koota itse (lapsille kivampaa ja itelle vähemmän vaivaa), poppareita.. tortillakääröjä annospaloissa.. gluteenitonta voitaikinaakin löytyy pakastelaarista.

Vierailija
5/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tortillakääröjä annospaloissa...

Kaupoista ei sitten saa kuin yhtä gluteenitonta tortillalättyä, eikä sitäkään ihan kaikista marketeista. Suurin osa on vehnätortilloja, jotka eivät tietenkään käy. Ellei tässä sitten tarkoitettu espanjalaista tortillaa, joka on munakas.

Vierailija
6/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tortillakääröjä annospaloissa...

Kaupoista ei sitten saa kuin yhtä gluteenitonta tortillalättyä, eikä sitäkään ihan kaikista marketeista. Suurin osa on vehnätortilloja, jotka eivät tietenkään käy. Ellei tässä sitten tarkoitettu espanjalaista tortillaa, joka on munakas.

ohis

Vierailija
7/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö maissitortillat käy?

Nämä on ainoat kaupassa myytävät, jotka käy: http://www.glu.fi/tuotteet/gluteeniton/Nuevo+Progreso+Corn+Tortillas/92/

Tietty voi tehdä kuoret itse gluteenittomina. Tacot myös käy, siis ne kovat kuoret. Perus-maissitortilloissa on vehnäjauhoja.

Esim. näissä santa-marian maissitortilloissa on vehnäjauhoja.

http://www.santamaria.fi/servlet/se.daddy.sm.web.servlets.ProductServle…