Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankala asia puuttua, serkusten kokeilut aikuisten juttuihin..Mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
04.03.2011 |

Hankala ja jotenkin vaikea tilanne päällä. Oma lapseni ja serkkunsa tuntuvat kokeilevansa rajojaan toistensa kanssa salassa.

Ovat parhaat kaverit olleet iät ja ajat, mutta nyt mietityttää miten suhtautua joihinkin juttuihin, missä tytöt olen yllättänyt ihan vahingossa.

Varma en ole mistään, enkä voi siksi suoraan kysyäkään jos kyseessä onkin vain pelkkä halailu.

Annanko vain olla vai otanko pelkän mutu-tuntuman perusteella asian puheeksi tyttöjen kanssa?

Ja turha huudella provoa tai pedoa. Yritin aloitukseni tarkoituksella laittaa mahdollisimman neutraaliksi ilman yksityiskohtia. Niitä en laita myöhemminkään. Haluaisin vaan tietää miten puuttua kyseisiin leikkeihin vai puutunko ollenkaan.

Kiitos, jos joku osaisi vastata faktaa, miten toimia..

Ja tytöt 11-vuotiaat

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oli nuorena serkkutytön kanssa seksileikkejä. Ei tosin enää 11-vuotiaana. Olisko 7-vuotiaana ollu, leikittiin miestä ja naista. Ne tapas jossain ja sit ne meni paneen. Ja sit päällekkäin nylkytettiin toisiamme. Joskus jopa ilman vaatteita!

En usko kyllä että kumpikaan sai mitään seksualista mielihyvää asiasta. Sen ikäinen ei ole vielä sillä tavalla niin seksuaalinen ja kun heteroita molemmat ollaan. Mutta 11-vuotiaasta en olekaan enää niin varma.

Mun seksuaalisuuteni kylläkin heräs vasta 16-vuotiaana.

Vierailija
2/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet mun kaverit on nuorempana esim. harjoitelleet suutelemista kavereiden kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan samoja kokemuksia kuin kakkosella. Myöskin noin 7-vuotiaana. Vasta aikuisena tajusin, että kaverini on varmaan nähnyt vanhempiensa rakastelevan, kun hän nukkui samassa huoneessa vanhempiensa kanssa. Siitä lienee keksinyt leikin, joka minusta oli tylsä.

Mä kyllä keskustelisin lapseni kanssa kaksin. Kysyisin, mistä on kyse. Lupaisin, että en suutu.

Vierailija
4/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vanhempia ja teidän tehtävänne on lastenne seksuaalikasvatus. Jos ei uskallus riitä kertomaan, ettei sukulaistyttöjen välinen hommailu ole oikein, niin tytöt eroon kokonaan.

HYI!