Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan kamalaa olla tosi kipeänä ja hoitaa lapsia yksin.

Vierailija
17.01.2011 |

Yhtäkkiä päivällä nousi kuume ja kaikkia niveliä ja päätä särkee, ihan voimat poissa. Ei jaksa kahta kättään kantaa ja sitten pitäisi kantaa kahta lasta. Burana ja kofeiinitablettikaan ei potkinut kuin pari tuntia. Voi kun pääsisi pian peiton alle, oon ihan täysin rättipoikkipuhki. Toivottavasti ei influenssaa, sitten olen lirissä.

Ei ollut herkkua hoippua sikainfluenssassa viime vuonna, ei.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö lapset voi mennä mummulaan?

Vierailija
2/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös, annoin lääkettä joka iikalle, ja pistin sohvalle maate katsomaan elokuvaa, ja kävin päiväunille, kyllä helpotti tunninkin päikkärit. Jaksoi iltaan asti.

Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummulaankin satoja kilometrejä. Oikeasti nykyään on aika pulassa, jos sattuu äitinä sairastumaan. Ei ole mahdollisuutta esim. kodinhoitajaan. Nyyh.

Vierailija
4/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tosi kipeä eikä ketään saa ite avuksi niin soita sos.toimistoon ja pyydä maksusitoumus yks. kotihoitajaan jollei ole itellä varaa.Ketään ja varsinkaan lapsia ei saa jättää pulaan.

Vierailija
5/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei nyt ihan jossain umpikorvessa asu. Maksettavahan siitä sitten toki on, mutta itse ainakin mielellään maksoimme kun lasten ollessa pieniä olin lähes viikon mahataudissa ja 39 asteen kuumeessa (ja mies työmatkalla USA:ssa.).

Mummulaankin satoja kilometrejä. Oikeasti nykyään on aika pulassa, jos sattuu äitinä sairastumaan. Ei ole mahdollisuutta esim. kodinhoitajaan. Nyyh.

Vierailija
6/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain valitettavasti on. Mies ei voi jäädä kotiin, ainakaan ei voi saada kotonaoloaikana palkaa, jos vaimo sairastuu eikä pysty hoitamaan lapsia. Minulla tämä johti siihen että aamulla vedin jos jonkimoista särkylääkettä naamaan. Illalla kun mies tuli töistä olin aivan kuollut.

Ja sain muuten joka flunssasta jälkitautejakin. Johtui varmasti siitä ettei voinut levätä kunnolla.

Vierailija
7/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan todella tilanne on se, että kotiapua ei saa rahallakaan yhtäkkiä. Varsinkin viime talvi oli ihan toivoton, kun kansa sairasti yhtäaikaa. Lapsilla pitäisi olla perehdytetty hoitaja, koska ovat erityislapsia.

Lapset tulee hoidettua ihan varmasti, mutta itsellä on niin surkeata olla, että voisi itkeä. Tai sitten vaan kirjoitella teille :´) ap