Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hiirulaisnaiset kuvittelevat isestään?

Vierailija
04.03.2011 |

Olipas taas hauskaa istua samassa seurueessa mieheni ja kavereidemme kanssa, kun seuraan liittyi kaverimme uusi nainen..nainen oli peruspirkko, farkut, rillit, maantienvärinen liiskatukka, huomaamaton taikinanaama ja tylsät jutut. Ihmeellinen kyyläsy koko ajan minua kohtaan (olin siis se toinen naispuolinen pöydässä) ja lopulta kitinää ja nainen käski miehensä lähtemään kotiin ja ruokakauppaan kanssaan jo ennen meitä muita, jotka olisimme lähteneet porukalla. Näki kyllä mistä kiikasti, hiirulainen ei kestänyt minun ja miehensä välistä vitsailua ja hauskanpitoa (jossa omakin mieheni oli osallisena) vaan mustasukkaisuuttaan skitsahti. Eli ensinäkemältä voin todeta, että tylsä tyyppi, hiiri ilman itsekunnioitusta tai sosiaalisia taitoja.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit suunnilleen sen mitä minäkin ajattelin, mutten jaksa näpyttää.

Vierailija
22/30 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole mitään kunnioitusta ketään kohtaan. Olet joku hyväksyntää kaipaava, lapsuudessa sitä vaille jäännyt haaska, joka epätoivoisesti yrittää vaikka parhaan ystävänsä ukon saada haluamaan sinua.

Osa on peruspirkkoja ja osa on noita aina minäminä -ämmiä, jotka itsekin voivat pahoin. Tämä aloitus jo tänne kertoo sinusta kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä nyt on helppo nähdä et ap on huomionkipeä eukko, joka näkee -ja haluaa nähdä- muut joko kilpailijoina tai säälittävinä tapauksina.

Valitettavasti tämä menee ap nyt niin et sulla on hiukka asiat pielessä ittes kanssa.

Vierailija
24/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen äiti on tommonen hiirulainen. Laittaa itseään vain juhliin. Ihmetyttää miksi ei laita itseään enempää arkena? tai pukeudu nykyaikaisemmin? On miehelle sanonut miten hänet aina tulkitaan naisten taholta väärin ja naiset juttelee vain meikeistä ja lapsista.. no munmielestä sen kannattais meikata vähän enemmän.. Käyttää juhlissa löysää polveen asti yltävää kynähametta ja 5cm avokkaita ja kyttää vaatteitani vihaisesti kun käytän huihirveää niin kauheaa minihametta juhlissa ja korkeita korkoja... helmani on reiden puoliväliin?? Kyttää aina vihaisesti jos pidän hameita ihme tyyppi. On myös huoritellut epäsuorasti monet kerrat ja ihmettelee miksen käy kylässä välillä mietin miten voi olla noin yksinkertainen aikuinen ihminen.

Olen tehnyt havainnon että kärsii jonkinlaisesta naisvihasta ilmeisesti.

Haukkuu miehelle minua huomionhakuiseksi narsistiksi :D Ja tää ihminen oikeesti kuvittelee olevansa fiksu. Vitsailee muiden kustannuksella tiedättekö semmoista kuivakkaa huumoria

Vierailija
25/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiirulainen oli siis kauniimpi kuin sinä mutta ainoastaan värittömämpi. Noh, koita kestää.

Vierailija
26/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen äiti on tommonen hiirulainen. Laittaa itseään vain juhliin. Ihmetyttää miksi ei laita itseään enempää arkena? tai pukeudu nykyaikaisemmin? On miehelle sanonut miten hänet aina tulkitaan naisten taholta väärin ja naiset juttelee vain meikeistä ja lapsista.. no munmielestä sen kannattais meikata vähän enemmän.. Käyttää juhlissa löysää polveen asti yltävää kynähametta ja 5cm avokkaita ja kyttää vaatteitani vihaisesti kun käytän huihirveää niin kauheaa minihametta juhlissa ja korkeita korkoja... helmani on reiden puoliväliin?? Kyttää aina vihaisesti jos pidän hameita ihme tyyppi. On myös huoritellut epäsuorasti monet kerrat ja ihmettelee miksen käy kylässä välillä mietin miten voi olla noin yksinkertainen aikuinen ihminen.

Haukkuu miehelle minua huomionhakuiseksi narsistiksi :D Ja tää ihminen oikeesti kuvittelee olevansa fiksu. Vitsailee muiden kustannuksella tiedättekö semmoista kuivakkaa huumoria

Ei sun tarvii hänestä välittää. On vaan anoppi.

Vierailija
27/30 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvii hänestä välittää. On vaan anoppi.

oudosti sanottu :D Mitä se estää olla pitämättä hänestä kun on anoppi? Kyllä se vaan parisuhdetta kuormittaa kun lähipiirissä on tommonen tapaus sairastaa jotain mielisairautta pahaa sellasta..

Vierailija
28/30 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi työkaveri on harmaa hiirulainen. Tulee mielikuva körttiläisestä. Sillä on harmaa tukka keskijakauksella ja kireällä ponnarilla. Pukeutuu tuulipukuun. On sellainen flegmaattinen ja tylsä, passiivinen, ilmeetön joka ei koskaan sano mielipidettään eikä ajatuksiaan.

Oli hymyssä pitelemistä kun sanoi yhtä toista työkaveria nörtiksi. Ensinnäkin olin yllättynyt siitä, että avasi suunsa ja toisekseen siitä, että näkee ilmeisesti itsensä hyvin erilailla kuin muut hänet näkevät. Reppana.

Vierailija
29/30 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat meikkaavat ja muotivaatteisiin pukeutujat ovat huumorintajuisia ja itseironisia ihmisiä ja empaattisia. Ärsyttää kun nää hiirulaisnaiset justiin noissa urheilutakeissaan vaatii muitakin olemaan laittautumatta heti katsotaan pitkään kun on laittautunut ja vaikka mekko päällä

Vierailija
30/30 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköasiat eivät juurikaan kiinnosta, lärvini meikkaaminen ei hyödyttänyt kun olin parikymppinen, tuskin siis hyödyttää 34-vuotiaanakaan. Ihan mukavia ajattelen itsestäni. Olen aika hyvä piirtämään, kutomaan ja soittamaan kitaraa. Olen erittäin ylpeä ryhdistäni, sen korjaamiseen tarvittiin paljon treeniä! 😌