Miksi mies saa olla pyöreä, nainen ei?
Pulskistuin yhdessäolomme aikana ja sain kuulla siitä mieheltä jatkuvasti naljailuja. Hän saattoi myös esim. katsella minusta otettuja kuvia 10 vuotta sitten ja haikailla, miten upea vartalo minulla oli.
Sisuunnuin. Nyt olen pudottanut lähes 20 kiloa ja alan olla entisissä mitoissani. Olen alkanut syödä terveellisesti ja liikkua runsaasti.
Mutta entä mies? Masu pullottaa ja posket ovat varsinkin kuin hamsterilla. Varmasti lähes 10kg ylipainoa. Hän höpöttää koko ajan, että muutama viikko kuntoilua, niin hän on laihtunut... No, eipä ole näkynyt.
Mies kyllä kuntoilee - mutta syö joka päivä paljon herkkuja: jätskiä, karkkia... Töissä varmaan leivonnaisiakin. Ja marisee koko ajan, kun minä en enää tee jälkiruokia, en osta jäätelöä kotiin, en leivo. Mutta enhän minä nyt enää halua uudelleen lihoa!
Itselle ei nuo makeat ja lihottavat herkut enää edes niin maistu. Kerran viikossa voi pitää herkkupäivän.
Olen myös huomannut, että laihduttuani olen alkanut saada taas huomiota muilta miehiltä. Yllättävää - myös ylipainoisilta. Mitä ne oikein kuvittelevat itsestään?
Kommentit (32)
Se on voimakkuuden merkki. Massaa pitää löytyä, eihän sitä muuten jaksa nostella painavia asioita.
Harvalla on aikaa käydä lenkillä polttaakseen kalorit. Tosiasia on että lihavat ovat myös poikkeuksellisen voimakkaita. Läskin alla on paljon lihasmassaa.Voi vittu mikä tietäjä siellä.
Olen ollut muuttomiehenä töissä. Itse olen ihan normaalipainoinen, mutta en tässä nyt kirjoita itsestäni.
Muuttotiimimme päällikkö oli vajaa 180 senttinen, hoikka, jäntevä tyyppi. Arvioisin että painoa ehkä 75 kiloa.
Tämä mies hoiti yleensä isoimmat huonekalut, joita tarvitsi kuljetta parin kanssa valjailla. Nyt puhutaan siis esimerkiksi parin-kolmen sadan kilon kassakaapeista ym. Että pidä sinä ämmä siellä pääsi kiini kun et ymmärrä asioista. Heittosi oli samanlainen kuin jos sanoisin naisista että pienillä tisseillä ei pysty imettämään.
Me voimme ottaa tästä mittaa kisahallilla. Näytän miten maasta tempaistaan voimalla ja tekniikalla. Hankkisit vähän massaa itsetuntosi päälle muikku.
Minä olen tämän ketjun alfamies.T: Vatsakas mies
Ei paljoa kiinnosta sinun vatsasi. Minun pointtini oli se, että ei todellakaan tarvitse olla massiivisen kokoinen ollakseen voimakas. Tämän tietää jokainen raskaissa duunariammateissa ollut.
ja kestävät luut. Lihavalle kasvaa suuremmat ja voimakkaammat lihakset siksi että joutuu raahaamaan massaansa ympäri reviiriään. Eikä ihme että kaikki tuntemani lihavat ihmiset ovat myös poikkeuksellisen vahvoja. Lihava on aina voimakkaampi, kuin normaalipainoinen. Se on Newtonin laki.
hienoa, captain stupid.eihän se sanonu että mies jolla ei ole vatsaa ei ole vahva tai ei voi olla.
Totuushan on että isomies jolla yleensä vatsaakin löytyy on vahvempi, et oo koskaa seurannu kisoja ihan ammattitasolla?, missä sarjassa mikä paino liikkuu.. esim, maastaveto, penkki... mutta ei se tarkoita että mies joka ei ole iso ei ole vahva...
eihän jokainen ihminen joka iso ole vahva.
Ei pidä paikkaansa. Tunnen lihavia ihmisiä, jotka eivät viitsi eväänsä liikauttaa, jos joutuvat joskus jääkaapille itse kävelemään niin jo haukotaan henkeä.Huom. sellaisella ukolla on voimaa, joka jaksaa esim. lapioida päivän hiekkaa.
Lihava mies ei saa naista mutta lihava nainen saa aina miehen?
Oletko koskaan katsonut Youtube paloja:Goljat vs David. Niissä yleensä se pieni laiha pöllyttää sen lihavan läskin varsin nopeasti.
Makunsa tietenkin kullakin.
"ex paino 100 kg kun erottiin sen piti laihduttaa 75kg että kelpas uudelleen ;)"
Ei ole mikään adonis tuo mies itsekään
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1342630/My-husband-says-hell-…
Läski voi olla vahva tai heikko, ihan riippuen lihaskunnosta. Superlihava harvemmin liikkuu niin paljon, että kunto oisi kova. Sellaisissa nallekarhuissa on sitten enemmän vahvoja miehiä, mutta on niitä jäntevämmissäkin. Hyvin ruipelolla taas ei voi olla kovin paljon voimaa ihan lihasten koon takia, mutta ei se äski lihaksia tuo.
Ainoa, mikä on totta, on se, että saman verran liikkuvista lihavammalla (tai muuten painavammalla) on yleensä paremmat jalkalihakset, kun liikutettavaa masaa on enemmän ja treeni siis tavallaan kovempaa. Tämä siis koskee liikuntaa, jossa kuljetaan jaloilla, ei mitään soutamista, uintia, jalkaprässiä tms., jossa kehon paino ei ole vastus tai taakka.
Minä tykkään enempi vähän isommista miehistä kuin hoikista, jos on hoikassa kunnossa niin sitten tarttee olla lihasta.
Sama maku ollut vaikka olen ollut sipponen ja sporttinen tai tukevampi täti ja kaikkea tältä väliltä.
ja aion pysyä siinä. En päästä itseäni lihomaan, vaikka se ei aina ole helppoa. Myös miehelleni olen tehnyt selväksi, että yli 85:n kilon ei sitten mennä. Hän on 185 pitkä ja minusta on kohtuullista, että tuo 85 on ylin mahdollinen raja. Hän on myös hyvin voimakas, eli läskien on ihan turha kehuskella voimillaan. Ja olemme jo viisikymppisiä, emmekä mitään teinejä. Painon pitäminen kurissa on aina vaikeampaa, mutta haluan kulkea hyvännäköisen miehen rinnalla, koska sellaisen nain. Ja halua, että hän voi olla ylpeä vaimostaan eikä häpeillä jotain läskikasaa plösöä.
Mutta asiaan. Olen normaalipainoisena naisena huomannut ihan saman. Varsinkin ylipainoiset miehet liehittelevät hanakasti hoikkia naisia. En voi ymmärtää.