Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä koskaan sellasia päiviä, että kiukuttaa ihan syyttä kaikki?

Vierailija
04.03.2011 |

Mitä silloin teette (vai olenko ainut)?

Nyt alkaa jo vituttamaan se, kun kiukuttaa. Niinpä se ärsytys vaan kasvaa ja kasvaa. Enkä tosiaan tiedä, miksi kiukuttaa, onhan perjantai ja kaikkea!

Pitäskö mennä hakkaamaan päätä seinään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa paljon päiviä jolloin kiukuttaa.Ei mikään erityisesti vaan kaikki.Jos olis aikaa miettiä mikä mättää,asioita löytyisi varmaan paljon.Paljon pieniä,mitättömiä juttuja jotka yhdessä.Alitajunnassa saa kiukun aikaan.Myöskin kuukautiskiertoni vaikuttaa mielialaani.Voimia ja muista että tuokin olo helpottaa aikanaan.Älä hakkaa päätä seinään.Ei se auta.

Vierailija
2/9 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille on kyllä yleensä syy ja se on PMS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaa kaikki ja ei mikään. Olen huomannut, että jotenkin kuukautiskiertoon varmaan liittyy. Sen olen oppinut, että tuollaisena päivänä ei voi imuroida, hyvä etten kerran hajottanut imuria kun oli tuollainen kiukkupäivä ja se pirun imuri ei toiminut kuten halusin :) Mulla tuohon liittyy vielä usein se, että tavarat tippuu käsistä ja mikään ei vaan onnistu. Onneksi tuo hormonikierukka hävitti kuukautiset, niin nuo päivätkin ovat jääneet vähiin.

Vierailija
4/9 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö tuo mullakin kuukautisiin liittyvää, mulla on vain niin epäsäännölliset kuukautiset etten kierrosta osaa sanoa mitään. Joskus tulevat kolmen kuukauden välein, joskus useammin.

Mutta "kiva" lukea etten ole kiukkujeni kanssa yksin!

ap

Vierailija
5/9 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pms-potutuksen lisäksi oli päiviä, jolloin olin pahalla päällä täysin ilman näkyvää syytä. En ymmärtänyt itseäni yhtään. Mut sitten se homma karkas vähän käsistä, olin jatkuvasti joko pahalla päällä tai itkuinen, ja kävin juttelemassa psykologille. Syy löytyi; mä olin koko ajan vihainen, mutten tunnistanut sitä vihaa koska koin ettei minulle ole oikeutta tuntea sellaisia tunteita. Jutellessa tajusin, että vihan tunne oli oikeutettua ja terve, normaali reaktio tiettyihin juttuihin. Pystyin tunnistamaan ja käsittelemään sen ja sen jälkeen olen ollut huomattavasti onnellisempi ihminen. En aina hyvällä päällä tietenkään, mut sellaisia päiviä, että heti silmät avatessa potuttaa, ei enää ole.

Vierailija
6/9 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun vaikuttaa siihen kaksi asiaa: oma hormoonikierto ja huonosti nukkuminen. Ja kun nuo kaksi vielä yhdistää niin ai jai sitä huonotuulisuuden määrää.

Vierailija
7/9 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on nelosen imuri saanut kyytiä.. =)

Juu, seinät ja imuri varmaan naarmuilla sen imurointikerran jälkeen. Huusin ja raivosin sille imurille ja lopulta vaan kyyneleet valui, kun suututti niin kovasti. Tytölle piti sitten myöhemmin selittää, että oli vähän huono hetki. Niin selkeästi kiukkusin silloin sille imurille, että tyttö ymmärsi, ettei ole syytä pelästyä, sitä tais enemmänkin naurattaa :) Tyttökin on oppinut jo tunnistamaan nuo "älä ärsytä äitiä" -päivät. Ja tosiaan, onneksi niitä on nykyään tosi tosi harvoin.

Vierailija
8/9 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, imurit hajoaa kiukuspuuskissa käsiin. Mies viimeksi ihan ystävällisesti totesi, et kyseistä imuria alkaa olla jo vaikea laittaa kasaan jos vielä osia katoilee... Ja pakko lisätä, että en siis ole luonteeltani mitenkään väkivaltainen yms.

Ja tuo tavaroiden lipsuminen käsistä ja otteen pettäminen on rrrrrrrrasittavaa. Samaan kuukauden kierron vaiheeseen liittyy se, että lyön päätäni milloin mihinkin kaapinnurkkaan. Argh. Pahenevatkohan nämä pahuksen "oireet" vielä iän myötä?

Suututtaa kaikki ja ei mikään. Olen huomannut, että jotenkin kuukautiskiertoon varmaan liittyy. Sen olen oppinut, että tuollaisena päivänä ei voi imuroida, hyvä etten kerran hajottanut imuria kun oli tuollainen kiukkupäivä ja se pirun imuri ei toiminut kuten halusin :) Mulla tuohon liittyy vielä usein se, että tavarat tippuu käsistä ja mikään ei vaan onnistu. Onneksi tuo hormonikierukka hävitti kuukautiset, niin nuo päivätkin ovat jääneet vähiin.

Vierailija
9/9 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, imurit hajoaa kiukuspuuskissa käsiin. Mies viimeksi ihan ystävällisesti totesi, et kyseistä imuria alkaa olla jo vaikea laittaa kasaan jos vielä osia katoilee... Ja pakko lisätä, että en siis ole luonteeltani mitenkään väkivaltainen yms.

Ja tuo tavaroiden lipsuminen käsistä ja otteen pettäminen on rrrrrrrrasittavaa. Samaan kuukauden kierron vaiheeseen liittyy se, että lyön päätäni milloin mihinkin kaapinnurkkaan. Argh. Pahenevatkohan nämä pahuksen "oireet" vielä iän myötä?

Mä en vaan ymmärrä, miksei se imuri käänny sinne minne haluan. Huonekalut ihan selvästi siirtyy just siihen imurin kulkuväylälle :)