Vaikka aina väitetään että on kaunista kun "on jotain mistä ottaa kiinni"
Niin kyllä minusta treenattu ja laihahko vartalo vaan näyttää paremmalta. Tässä kuvaesimerkki
http://www.hennakalinainen.fi/files/bb-henna.kotisivukone.com/muodonmuu…
Okei, ehkä huono esimerkki(henkilö) mutta ei Henna tuossa vasemmanpuoleisessa kuvassakaan mikään reilusti ylipainoinen ole vaan tuollaisia monet itseään hoikaksi tituleeraavat suomalaisnaiset ovat. Kaikki varmaan arvaavat kumpi kääntäisi päitä uimarannalla!
Kommentit (15)
tuohon kuntoon, mulle riittää ekan kuvan kroppa. Ja aivan sama kuka mua rannalla katsoo =)
Mutta onko oikeasti paljon mammoja joiden mielestä tuo vasen on selvästi kauniimpi?
Kyllähän se on vaan niinpäin, että laihasta ihmisestä saa otettua paljon helpommin kiinni, kuin valtoimenaan pursuavista pehmeistä läskeistä! Niistähän ei saa otetta millään!
Vasemmanpuoleinenhan oli parempi! Luut törröttää rintakehästä ilkeästi jälkeen-kuvassa.
Vasemmanpuoleinenhan oli parempi! Luut törröttää rintakehästä ilkeästi jälkeen-kuvassa.
Mulla törröttää selvästi luut rintakehästä ja olen 161/63 :D
se oikeanpuoleinen kuva näyttää shopatulta, jalat ja kylki näyttää kavennetuilta. Toisekseen se vasemmanpuoleinen on minustakin kauniimpi, herkempi. Ne pallotissit ei niin pomppaa rintakehästä esiin ja muoto on naisellisempi.
Makuasia tietenkin, enkä mä kyllä naisia sillä silmällä katsele. Mutta tykkään mieluummin vähän pehmeistä miehistäkin.
No tietysti näyttää, mutta en minä ainakaan näe vaivaa hommata kroppaani tuohon kuntoon, mulle riittää ekan kuvan kroppa. Ja aivan sama kuka mua rannalla katsoo =)
Mulla on todella urheilullinen kroppa ja väittäisin myös, että suurin osa miehistä tykkäis kuitenki siitä ekasta kuvasta.
Tää mun rovi vaatii kuitenki paljon sitä työtä (ihan luonnostani olen tosi urheilullinen) ja aikaa menee harrastukseen aika paljon. Miehet näin yleisesti pitää mua enempi friikkinä =D. Eivätkä varmasti pidä hektisestä elämäntyylistäni (viitaten siihen sporttailuun).
Kaikkein eniten naiset ihailevat kroppaani????
Mun mielestä tää on hauska paradoksi =D Naiset ehkä vaativat itseltään liikoja ja jostain syystä luulevat miesten pitävän nimenomaan nuista kansikuvatytöistä.
Olkaa omia ihania itsejänne teistä ne miehet haaveilee =)
Nimenomaan tuo vyötärön kaari, joka vasemmalla peittyy siihen pieneen rasvapatjaan. Silikonit ja muut feikaukset näkyvät kyllä vähärasvaisessa kropassa vielä rumemmin kuin vähän pullukammassa.
Toisaalta jollain, joka lihoo naisellisemmin kuin HK pieni pyöreys on kivan näköistä, jos vyötärö säilyy kapeana ja maha ei nouse palloksi.
Itsekin olen vyötärölihavaa tyyppiä, ärsyttävää (ja epäreveellistä). Toisaalta sääret pysyvät sorjina, vaikka BMI vaihtelee.
Uskon että moni haluaisi olla yhtä hyvässä kunnossa kuin oikeanpuolinen kuva, mutta ei haluta katsoa itseään peiliin ja todeta et tarvitsisi tehdä jotain. Jo ihan oman hyvin voinnin puolesta kannattaisi. Jokainen pystyy jos oikeasti haluaa. Itse taistelen painon kanssa ja raskauden jälkeisistä kiloista, itse ne kilot hankin! Harmittaa nyt aivan hirveästi koska lähes ennen näytin tuolta. Olen päättänyt että uusia vaatteita en osta koska sehän kannustaa muuten olla tekemättä mitään.
kroppa on paljon kauniimpi. Oikea on liian rimpula, en tykkää lainkaan.
M37
kroppa on paljon kauniimpi. Oikea on liian rimpula, en tykkää lainkaan. M37
Siis Maija37 :D
Siis urheilen jo nyt paljon mutta meinaan ottaa vielä löysät pois ennen kesää :)
tämäkin asia on makuasia. Jokaisella on tästä oma mielipide. Et voi löytää tähän mitään yleispätevää totuutta. Ymmärrätkö tämän?