Harvoin ulkona syömässä / juomassa käyvien kanssa on
ärsyttävää käydä ulkona syömässä / juomassa. Työkaverini ovat tällaisia.
Oltiin Rossossa syömässä (pizzat olivat hyvinkin tavalliset, ei mitenkään erikoiset) lisäksi lista erittäin vaatimaton. Tarkoittaa sitä, että kalaruokia kolme ja kaikki lohta jne.
sitten nämä jaksaa vaahdota miten hyvää olutta oli (Lapparia hanasta) ja ihmetellään miksi minä otin jotain pullo-olutta ja pizzat taivaallisia, kun ei ole tietoa muustakaan.
Toki ne voi olla hyviä jonkun mielestä, mutta kun ei tiedetä mistään muusta niin vaikea uskoa. Varsinkin kun maistoivat erikoisoluttani niin se vasta kehuttiin. Ei vaan jaksa innostua näistä vaahtoamisista.
Kommentit (50)
on kivaa käydä siellä ulkona syömässä, me ollaan kaikki niin ekstaasissa siitä rosson ruuasta kun se on niin harvinaista herkkua. Vaikka tiedetään että parempaakin ruokaa saa tasokkaammista ravintoloista.
Mutta mitä sitten, ei vähennä iloa ja makunautintoa siellä rossossakaan.
kotona saan monesti parempaa ruokaa ja halvemmalla
mitähän se sinun erikoisolut mahtoi olla....?
Sun kaverisi on innoissaan hyvästä ruuasta, juomasta? Miten se voi ärsyttää ketään? Hitto. Onko se taas sulta pois, jos joku toinen tykkää Rosson-pizzasta ja sanoo sen ääneen? Istut siinä sit vastapäätä naama norsunvärkillä, arvaan? Voin kuvitella tilanteen. Seuraavalla kerralla yritä edes olla kiinnostunut muidenkin mielipiteistä ja kommenteista. Tai, miksi edes otat ketään mukaan syömään? Mene yksin ja nauti erikoisoluestasi hiljaisuudessa :)
ulkona työkavereiden kanssa, jotka marisevat koko ruokailun ajan jostakin: ruoka on liian mautonta/suolaista/mausteista/rasvaista/jne. Marina toistuu päivittäin, argh! Siksipä olen siirtyyt lähes yksinomaan eväslinjalle
Tiedän tunteen. Joillekin tosiaan joku Rosso on laadukas ravintola. Tai ehkä toisilla nyt vaan on rajoittunut maku. Itse en sinne viitsi mennä, kun hinta ja laatu eivät siellä oikein kohtaa.
ulkona työkavereiden kanssa, jotka marisevat koko ruokailun ajan jostakin: ruoka on liian mautonta/suolaista/mausteista/rasvaista/jne. Marina toistuu päivittäin, argh! Siksipä olen siirtyyt lähes yksinomaan eväslinjalle
mitähän se sinun erikoisolut mahtoi olla....?
Sun kaverisi on innoissaan hyvästä ruuasta, juomasta? Miten se voi ärsyttää ketään? Hitto. Onko se taas sulta pois, jos joku toinen tykkää Rosson-pizzasta ja sanoo sen ääneen? Istut siinä sit vastapäätä naama norsunvärkillä, arvaan? Voin kuvitella tilanteen. Seuraavalla kerralla yritä edes olla kiinnostunut muidenkin mielipiteistä ja kommenteista. Tai, miksi edes otat ketään mukaan syömään? Mene yksin ja nauti erikoisoluestasi hiljaisuudessa :)
Osaan käyttäytyä =) Kunhan täällä marmatan asiasta.
minä työkavereilleni mielipiteitäni näyttänyt. ap
Yks kaveri tekee kauhean numeron siitä kun lähtee käymään _kaupassa_ 7- ja 5-vuotiaiden lastensa kanssa. On niin kovin hirveää ja vaikeaa ja hankalaa ja stressaavaa. Eka kerran kävi lasten kanssa missään (siis kaupassa...) noin vuosi sitten. Ja sitten vaahtoa siitä, miten hyvä on lasten olla kotihoidettuja.
pitsasta ja hanaoluesta? Kai sitä saa iloita elämän pienistä asioista? pa on ihme hapannaama
pitsasta ja hanaoluesta? Kai sitä saa iloita elämän pienistä asioista? pa on ihme hapannaama
hienoperseet, jotka kuvittelevat olevansa parempia kuin muut. Vai oikein Laiskajaakko, big deal? Mun puolesta ihminen saa juoda vaikka tiskivettä, jos se omassa suussa maistuu hyvälle.
Kävikö edes mielessä (ja tuskin kävi), että ehkä noilla ihmisillä on perhe-elämässä sellainen vaihe, että he eivät lähes koskaan saa istua rauhassa läpi aterian ja syödä ruokaansa yhteen menoon lämpimänä, puhumattakaan siitä, että saisivat nauttia aterian kanssa oluen? Siinä vaiheessa on aivan sama, mikä on oluen merkki tai onko pizzapohja tehty juuri oikealla tavalla. Tärkeintä on se, että saa hetken istua rauhassa hyvässä seurassa. Surullista, ettet osaa arvostaa itse tällaista.
Mieluummin katson ihmisiä, jotka nauttivat ihan pienistäkin asioista kuin tuhlaan aikaani sellaisten empatiakyvyttömien "ystävien" seurassa, jotka eivät muuta osaa kuin katsoa toisia nenänvarttaan pitkin. Surullista, että aikuisen (?) ihmisen tarvitsee hakea egonbuustausta tällaisesta lapsellisesta ilkkumisesta.
ja yrität ilmeisesti päteä ulkona syömisilläsi ja erikoisoluellasi. Noloa
lapset ovat lentäneet pois pesästä eli aikaa on juoda vaikka joka päivä rauhassa olutta.
Minusta suomalaisen pienpanimon oluet ovat erittäin laadukkaita yleisesti. Mitä vikaa sinusta siinä on? Kertoohan sinun kommenttisi aika paljon, huomaatkos =)
jos pitäisi oluella päteä =) Ja me oltiin Rossossa, joten en nyt tiedä miten sillä voi päteä. ja edelleenkään en minä heille näitä asioita tilittänyt, jos ollenkaan luet mitä kirjoitan. ap
jos pitäisi oluella päteä =) Ja me oltiin Rossossa, joten en nyt tiedä miten sillä voi päteä. ja edelleenkään en minä heille näitä asioita tilittänyt, jos ollenkaan luet mitä kirjoitan. ap
saa tykätä, mutta ei saa sanoa ääneen, koska se on tilittämistä? Mulle ei nyt avaudu sun marinasi aihe.
kun koko aika sitten jauhetaan siitä ruuasta.
Jos lähden ulos ystävien kanssa, on tarkoituksena jutella ja pitää hauskaa. Ja se ruoka ja juoma ovat vain sivuseikka, ikään kuin kehys sille oikealle touhulle.
Mutta sitten on näitä ihmisiä, jotka koko sen ruokailun lärpättävät siitä hiton ruuasta. Onko siinä nyt suolaa riittävästi, mikähän tuo mauste on, pitäisiköhän lisätä pippuria, jossakin oli parempaa tällaista, mitenhän tuo kala on paistettu, mikähän tuo tuossa on jne jne...... ARGH!
Jos ei ole muuta tekemistä kuin analysoida sitä hiton apetta siinä nokan alla, niin kannattanee mennä yksi syömään. Inhoan myös sitä, että vaikka kyseessä olisi ihan tavalliset ruuat, niin toisten ruokia pitää maistella. "Anna kun maistan tuota, maista sinä tätä". Voi jeesus. "Onko sinun kalasi nyt sitruunaisempaa kuin minun."
Minä en halua että kukaan närppii minun lautaselta, enkä halua kenenkään lautaselta mitään. Harrastan moista kotona päivittäin lasten kanssa, joten en enää aikuisten kesken.
Siksi käyn hyvin harvojen ja valittujen kanssa ikinä yhtään missään.