Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harvoin ulkona syömässä / juomassa käyvien kanssa on

Vierailija
04.03.2011 |

ärsyttävää käydä ulkona syömässä / juomassa. Työkaverini ovat tällaisia.

Oltiin Rossossa syömässä (pizzat olivat hyvinkin tavalliset, ei mitenkään erikoiset) lisäksi lista erittäin vaatimaton. Tarkoittaa sitä, että kalaruokia kolme ja kaikki lohta jne.

sitten nämä jaksaa vaahdota miten hyvää olutta oli (Lapparia hanasta) ja ihmetellään miksi minä otin jotain pullo-olutta ja pizzat taivaallisia, kun ei ole tietoa muustakaan.

Toki ne voi olla hyviä jonkun mielestä, mutta kun ei tiedetä mistään muusta niin vaikea uskoa. Varsinkin kun maistoivat erikoisoluttani niin se vasta kehuttiin. Ei vaan jaksa innostua näistä vaahtoamisista.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jo aika outoa. ap

Vierailija
42/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jo aika outoa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ruoka välttämättä ole niin hyvää kuin sanon, mutta sillä ei ole merkitystä, sillä olen niin innoissani kun kerrankin pääsen ulos yksin. -Saan syödä jotain jota en ole itse laittanut, en joudu tiskaamaan, enkä siivoamaan jälkikäteen, ei tarvitse syöttää ketään eikä kukaan kitise...

Mä pääsen ulos ehkä kerran vuodessa, joten ehkä se ilo mulle suotakoon. Anteeksi vaan jos käytökseni jotain ärsyttää :)

Vierailija
44/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun tapasti nauttia ruuasta, ravintolasta, oluesta olisi se oikea? En käsitä mikä ongelma tässä on ollut. Entäpä jos kaverisi miettii sinusta samalla tavoin? Mikä tekee juuri sinun oluestasi paremman? Kaverisi kehui sitä, mutta ajettelitko, että se voi olla myös normaalia ystävällisyyttä? Ehkä hän kehui sitä vain ollakseen ystävällinen, kuten yleensä tehdään...

Vierailija
45/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun myydeään sellaisissa kolmen vartin pulloissa, missä vanhanajan korkki, niin niistä tulee aivan loistavia mehupulloja, kun keitän kesällä marjoista mehua.

Olut on olutta, vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
46/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee tuloaan...eli Miksi ihmeessä menitte Rossoon? Näytä hyvä makusi ruuan suhteen ja vie kaverisi johonkin muualle syömään.

Vierailija
47/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jo aika outoa. ap

Vierailija
48/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee tuloaan...eli Miksi ihmeessä menitte Rossoon? Näytä hyvä makusi ruuan suhteen ja vie kaverisi johonkin muualle syömään.

että kukin vuorollaan saa päättää mihin mennään syömään. ap

Vierailija
49/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska tulivat suoraan töitä ja hoidosta, niin olin tehnyt tarjottavaksi muussia, mureketta ja kaalisalaattia. Ystävä kehui heti alkajaisiksi, kuinka herkullista ruokaa, eikä todellakaan tarkoittanut, että mun murekkeeni saati muussi olisi ollut jotenkin erityisen maukasta, vaan tarkoitti sitä, että kun pääsee valmiiseen pöytään, niin tuo tuiki tavallinenkin ruoka maistuu taivaalliselta.

Vierailija
50/50 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun tapasti nauttia ruuasta, ravintolasta, oluesta olisi se oikea? En käsitä mikä ongelma tässä on ollut. Entäpä jos kaverisi miettii sinusta samalla tavoin? Mikä tekee juuri sinun oluestasi paremman? Kaverisi kehui sitä, mutta ajettelitko, että se voi olla myös normaalia ystävällisyyttä? Ehkä hän kehui sitä vain ollakseen ystävällinen, kuten yleensä tehdään...

alkaa selvittämään pikkukohtia, joilla ei ole kokonaisuuden kanssa mitään tekemistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme