Se kosovolaisten hakkaama bussikuski makaa vihanneksena koko loppuelämänsä, 1 vuotias lapsi ja vaimo
Pistää niin vihaksi, että ne hakkaajat pitäisi hirttää ja olen ihan tosissani. Siinä meni mieheltä elämä ja lapselta isä ja naiselta aviomies. Tämä maa on niin paska.
Kommentit (71)
Humalassa toilailtu. Tuhannet perheen isät ja äidit tekee tappoja tai vammauttaa pahasti kumppaniaan vuosittain.
Aina saa lukea lehdistä. Humalassa riidelty ja otettu puukko. Tyypillinen suomalainen rikos. Nuoret miehet humalassa uhonneet ja pahoinpidelleet. Näitäkin sattuu joka viikonloppu.
Kaikista tapauksista saa tongittua äärimmäisen surullisia tarinoita. Jokaisella on perhe ja useimmilla lapsia. Silti aina sattuu, humalassa tai humalaisen toimesta.
Kosovolaisten otto suomeen on osoittautunut virheeksi.
Teidän pienestä joukosta jo useampi on aihettanut miljoonalaskun kiitokseksi teidän ottamisesta.
- Jyväskylän keskustassa tappo puukottamalla.
- Sellon teloitukset Espoossa.
- Nyt tämä
Kustannuksina uhreille, tutkintoina ja vankipäivinä (200€/vrk) jokainen nousee miljoonaluokkaan.
Tässäkö oli ajatus pienenä ryhmänä näyttää mihin pystytte ja jättää jälkenne suomen yhteiskuntaan.
Kiitos tästä vastapalveluksesta antamaamme apua vastaaan!
Mätämunilta hupparit pois naamoilta oikeudessa ja kunnon tuomiot. On kosovolainen tai liivijengiläinen.
Samaa roskasakkia ovat kuitenkin.
lakimiehiä ja perheessä on arvostettu koulutusta eikä lapsia ole jätetty hunningolle.
eikä toisella ole mitään rikostaustaa. Suomen poliisi toimii Suomen rikoslain mukaan eli jos syyte on törkeä pahoinpitely, niin pitää päästää vapaalle odottamaan oikeudenkäyntiä.
Jos bussikuski on tosiaan lopunikäänsä vihanneksena, niin syyte saattaa vielä koventua.Muistuttaisin vielä, että esim Hetemajn sisarukset ovat Kosovosta. Huippujalkapalloilija ja vuoden pakolaisnainen parin vuoden takaa eivät vaikuta miltään roskasakilta.
On se jännä, ettei täällä palstalla kukaan nosta näitä suomalaisten känniläisten tappeluita framille. Niistähän saa kans lukea lehdistä päivittäin. Aika moni nainenkin puukottaa omaa miestään. On tää vaan niin kamala maa.
...ja valitettavasti nää ikävät tapahtumat tulevat jatkossa aina ainakin minun mieleeni ekana kys. kansallisuudesta puhuttaessa. Sääli.
toinen virolainen ja toinen irakilainen.
Suomessa väkivaltatapauksissa taustalla on aina alkoholi. Moni teistäkin tekisi saman teon kovassa humalassa. Turha syytellä muita, kun juotte itsekin.
Vaaditaan vain tietty määrä liikaa niin päässä napsahtaa. Sitten ette enää tiedä mitä teette. Aamulla sopii muistella ja pähkäillä miksi kädet on veressä ja mitä putkaan kuuluu.
tullut itsekin juotua eikä silti ole vahingossa ketään hakannut. Kyllä siihen vaaditaan muutakin vikaa päässä kuin liian kova humala.
samoin! ja olen juonut vaikka mihin kuntoon itseni, MUTTA KOSKAAN EN OLE VÄKIVALTAINEN! alkoholi ei ole syy/selitys tms. Mulle tulee oikeesti fyysisesti paha olo tästä... Mitä mulle kävis, jos mun miehelle tehtäis tollee? Meillä on 6kk vanha poika. Olisiko teille muka alkoholi siinäkin selitys (siis teille, jotka selitätte tapahtunutta alkoholilla!!!!!!!!!!??!?!??!)?
eikä toisella ole mitään rikostaustaa. Suomen poliisi toimii Suomen rikoslain mukaan eli jos syyte on törkeä pahoinpitely, niin pitää päästää vapaalle odottamaan oikeudenkäyntiä.
Jos bussikuski on tosiaan lopunikäänsä vihanneksena, niin syyte saattaa vielä koventua.
Muistuttaisin vielä, että esim Hetemajn sisarukset ovat Kosovosta. Huippujalkapalloilija ja vuoden pakolaisnainen parin vuoden takaa eivät vaikuta miltään roskasakilta.
On se jännä, ettei täällä palstalla kukaan nosta näitä suomalaisten känniläisten tappeluita framille. Niistähän saa kans lukea lehdistä päivittäin. Aika moni nainenkin puukottaa omaa miestään. On tää vaan niin kamala maa.
Käykää lukemassa miehen ystävän blogia niin kertoo kuinka mies jo harjoittelee kävelyä, puhuu ja ymmärtää mitä hänelle puhutaan yms.
että koska täällä on hulluja tappajia jo omasta takaa ihan tarpeeksi, niin pitääkö niitä vielä tuoda maahan lisää? Kun kerran hoitoresursseja ei ole kellekään tarjolla, niin tappakoot ihmiset omissa maissaan oman maansa kansalaisia. Se olisi reiluinta.
on pahempi, että tänne turvaan tullut hakkaa suomalaisen kuin, että suomalainen tappelisi suomalaisen kanssa.
Turvapaikan saaneen kuuluisi olli kiitollinen kun saa olla täällä ja elää rauhassa ja sosiaalihuolto jopa kustantaa elämisen!
Jos bussikuski on tosiaan lopunikäänsä vihanneksena, niin syyte saattaa vielä koventua.Muistuttaisin vielä, että esim Hetemajn sisarukset ovat Kosovosta. Huippujalkapalloilija ja vuoden pakolaisnainen parin vuoden takaa eivät vaikuta miltään roskasakilta.
tai sosiaalitoimiston, veroviraston työntekijät?
Bussikuskin, kassan, konduktöörin, poliisin, opettajien ammatit ovat vaarallisimpia.
Niissä voi menettää henkensä tai loukkaantua pahoin.
Minä itse en ottaisi mitään riskiä. En siis tee laisinkaan töitä ja välttelen pimeitä katuja. Olen pelkuri, mutta sentään elossa ja voin hyvin.
Miettikää hyvät ihmiset oikeasti onko se työ henkensä väärti? Onko se tärkeämpää, kuin oma perhe. Kuski varmasti tiesi riskit. Milloinkaan ei tiedä kuka vastaan tulija lyö nyrkillä kasvoihin. Ulkona liikkuu hullut.
Olisi kuollut ilman nopeaa ambulanssin tuloa. Nulikat nauraneet juostessaan pois paikalta jne.
Mutta onko asia mielestäsi kamalampi, koska kyseessä oli kosovolainen pahoinpitelijä?
Siis älkää ymmärtäkö väärin: mielestäni koko juttu on ihan hirveä tragedia, mutta mietin vaan ap:n valintaa eritellä pahoinpitelijoiden etninen tausta. Jos se olisi ollut suomalaisten pahoinpitelemä, niin olisiko asia sitten ollut parempi?
Mutta onko asia mielestäsi kamalampi, koska kyseessä oli kosovolainen pahoinpitelijä?
Siis älkää ymmärtäkö väärin: mielestäni koko juttu on ihan hirveä tragedia, mutta mietin vaan ap:n valintaa eritellä pahoinpitelijoiden etninen tausta. Jos se olisi ollut suomalaisten pahoinpitelemä, niin olisiko asia sitten ollut parempi?
koska sitten näitä pahoinpitelijöitä ei olisi erikseen rahdattu tänne pahoinpitelemään turvapaikan muodossa. Jos otat esim. naapurin juoppoäidin lapsen omiin hoiviisi ja tämä hakkaa oman lapsesi pesismailalla niin varmaan vituttaa siksikin, että hyvää hyvyyttäsi otit hänet.
Sitten napsahti. Koskaan ennen en ollut tarttunut veitseen. Onneksi kukaan läheisistä ei haavoittunut ja minut taltutettiin.
Kyllä se alkoholinkäyttäjä ennenpitkään tekee hirmutyön. Voitte arvata etten muistanut mitään, kun ystävät kertoivat miten riehuin veitsen kanssa raivohulluna. En uskonut sitten millään.
Pakkohan se oli uskoa ja siihen jäi alkoholinkäyttöni. Kolme vuotta olen ollut raittiina. Alkoholin käyttöön liittyy aina riski vaikka olisi ihan terve mieleltään. Muistakaa se. Se riski on jokaisella. Viina on sellainen juoma mitä viisaat välttelee. Minä olen viisas nyt.