Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se kosovolaisten hakkaama bussikuski makaa vihanneksena koko loppuelämänsä, 1 vuotias lapsi ja vaimo

Vierailija
03.03.2011 |

Pistää niin vihaksi, että ne hakkaajat pitäisi hirttää ja olen ihan tosissani. Siinä meni mieheltä elämä ja lapselta isä ja naiselta aviomies. Tämä maa on niin paska.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvinkin traumaattinen tausta väkivallankokemuksineen. Täällä heille ei osata tarjota mitään psyykkistä tukea vaikka on päivänselvää että uusi kotimaa, kieli ja kulttuuri sekä kaikki siihen liittyvät haasteet + aiemmat traumat laittavat ihmisen aika koville. Ja osa on varmasti psyykkisesti häiriintyneitä ja muille vaarallisia.

jos täällä ei kerran osata heitä auttaa sen enempää, niin ehkä he voisivat pysyä siellä mistä olivat tulossakin, selvästikään kun ei tämä Suomikaan ole heille tarpeeksi hyvä paikka.

kuule, täällä todellakin osataan auttaa, mutta ei auteta. eihän näitä asioita huomioida mitenkään, kun otetaan pakolaisia vastaan.tänne vaan, vaikka psyyke ois ihan sekaisn ja tyyppi täys psykopaatti.eli oliskohan aika nostaa kissa pöydälle?

Vierailija
62/71 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat niin traumatisoituneet, niin voihan ne pysyä siellä sota-alueella toisiaan hakkaamassa, kun selvästikään eivät koe oloaan tarpeeksi hyväksi edes täällä. Mielenterveyspalveluja nyt ei taatusti tulla lisäämään kun niitä ei ole suomalaisillekaan tarpeeksi, joten ainoa vaihtoehto on olla ottamatta näitä hakkaajia, niille on varmaan ihan sama saavatko purkaa traumojaan suomalaiseen vai toisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kukaan suostuisi olemaan opettajana, bussikuskina, poliisina jne. niin mitä me sitten tehtäisiin?!

Bussikuskin, kassan, konduktöörin, poliisin, opettajien ammatit ovat vaarallisimpia.

Niissä voi menettää henkensä tai loukkaantua pahoin.

Minä itse en ottaisi mitään riskiä. En siis tee laisinkaan töitä ja välttelen pimeitä katuja. Olen pelkuri, mutta sentään elossa ja voin hyvin.

Miettikää hyvät ihmiset oikeasti onko se työ henkensä väärti? Onko se tärkeämpää, kuin oma perhe. Kuski varmasti tiesi riskit. Milloinkaan ei tiedä kuka vastaan tulija lyö nyrkillä kasvoihin. Ulkona liikkuu hullut.

Vierailija
64/71 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko varottaa tulevasta. On hullua lähteä perjantai-iltaisin lenkille tai muuten vaan ulkoilemaan, kun alkoholihuuruiset hullut terrorisoivat kaupunkia.

Vierailija
65/71 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ymmärsin siitä että kuski on toipumassa hyvää vauhtia?

Vierailija
66/71 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähänpotkijathan olivat täällä syntyneitä. Olen 100 %:sen varma, että heillä oli takana myös useita teiniraiskauksia jne. Olen ammattini kautta joutunut kohtaamaan satoja tienityttöjä ja yllättävän monella on taustalla mamuraiskaus, koskaan niistä ei kerrota ellei tyttöä hakata samalla sairaalakuntoon, silloin asia menee automaattisesti poliisille. Puhun nyt alle 18 vuotiaista tytöistä.

Vierailija
67/71 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kukaan suostuisi olemaan opettajana, bussikuskina, poliisina jne. niin mitä me sitten tehtäisiin?!

Bussikuskin, kassan, konduktöörin, poliisin, opettajien ammatit ovat vaarallisimpia.

Minä itse en ottaisi mitään riskiä. En siis tee laisinkaan töitä ja välttelen pimeitä katuja. Olen pelkuri, mutta sentään elossa ja voin hyvin.

Miettikää hyvät ihmiset oikeasti onko se työ henkensä väärti? Onko se tärkeämpää, kuin oma perhe. Kuski varmasti tiesi riskit. Milloinkaan ei tiedä kuka vastaan tulija lyö nyrkillä kasvoihin. Ulkona liikkuu hullut.

Olisi aika nostaa palkkoja ja antaa arvostusta. Myös turvata heidän ammatinharjoittaminen. En minäkään suostuisi mihinkään noista ammateista. Henkeni on kallis.

Vierailija
68/71 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluampumisien ja oppilaiden agressiivisuuden takia vaihdoin ammattia päivähoitajaksi.

Eivätkä pahimmat oppilaat suinkaan olleet maahanmuuttajia. Ihan huonotapaisia huorittelevia nuoria. Mukavinta oli kun tulot putosivat 1300 euroa.

T: ex ope

Vierailija
69/71 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää ne hakkaajat jotka pääs VAPAALLE JALALLE odottamaan oikeudenkäyntiä? sairasta sanon minä. lentolippu käteen vaan.

Vierailija
70/71 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa väkivaltatapauksissa taustalla on aina alkoholi. Moni teistäkin tekisi saman teon kovassa humalassa. Turha syytellä muita, kun juotte itsekin.

Vaaditaan vain tietty määrä liikaa niin päässä napsahtaa. Sitten ette enää tiedä mitä teette. Aamulla sopii muistella ja pähkäillä miksi kädet on veressä ja mitä putkaan kuuluu.

Vierailija
71/71 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa väkivaltatapauksissa taustalla on aina alkoholi. Moni teistäkin tekisi saman teon kovassa humalassa. Turha syytellä muita, kun juotte itsekin.

Vaaditaan vain tietty määrä liikaa niin päässä napsahtaa. Sitten ette enää tiedä mitä teette. Aamulla sopii muistella ja pähkäillä miksi kädet on veressä ja mitä putkaan kuuluu.

tullut itsekin juotua eikä silti ole vahingossa ketään hakannut. Kyllä siihen vaaditaan muutakin vikaa päässä kuin liian kova humala.