Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua mitään vakavaa, mitä se tarkoittaa?

Vierailija
03.03.2011 |

En ymmärrä. Ensin mies oli aivan ihastunut minuun, meillä paljon yhteistä, sama huumorintaju jne jne.

Yhtäkkiä mies vähensi yhteydenpitoa, ei viestitellyt ja soittikin harvemmin.

Kysyin eilen mieheltä, olenko loukannut häntä, eikö hän ole enää kiinnostunut minusta vai mikä on.

Tykkää kuulema minusta, mutta on niin monta juttua (?!) mitä pitää ottaa huomioon, eikä halua mitään vakavaa vielä.

Kertokaa mitä tästä ajatella? En usko, että miehellä on muita naisia, mutta jotain tässä nyt on.

ja olemme tunteneet vasta muutaman viikon..

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun olitte harrasaneet seksiä ekan kerran? Jos vaan keräili niitä voiton merkkejä....

Vierailija
22/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut todella avoin, kertonut elämästään ja asioistaan todella avoimesti. Tiedän lapset ja sukulaiskuviot.

Kyse ei ole nuoresta miehestä, vaan jo iäkkäämmästä.

Ollut pitempään yksin (useita vuosia), joitain pieniä seurustelusuhteita on elämänvarrella ollut.

Huumorintaju jne oli ennen sänkyhommia ja jatkui kyllä niiden jälkeenkin..

Ehkä se mikä tökkii on tuo, ettei todella halua selitellä menojaan, ja minulla valitettavasti on tapana kysellä pikkutarkasti asioista, en tarkoita sitä pahalla, enkä ole omistushaluinen tai liian mustis, mulla vaan on sellainen tapa. itsekin kerron asiat aina "juurta jaksain" yksityiskohtia myöten. Tullaan tapaamaan lähipäivinä niin täytyy jutella tuosta asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt vaan ensin luuli olleensa tosi ihastunut, eli kuvitteli ehkä sinusta jotain muuta kuin mitä olet, ja enää ei sitten olekaan niin ihastunut. Ei kai siihen sen kummempaa vaadita. Jos hän on ollut pitkään yksin niin oli ehkä yli-innokas aluksi saamaan parisuhteen, mutta kaikkien kanssa se ei vaan luonnistu vaikkei olisikaan mitään ihmeempää vikaa. Ei varmasti johdu mistään yksittäisestä syystä, muuten se olisi sanonut, että ahistaa kun kyselet niin paljon.

Vierailija
24/46 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan voi olla juuri noin. Mulla on omakohtasta kokemusta. Tapasin ihanan miehen.Synkkasi ja olin varma että nyt kolahti molemminpuolisesti. Miehestä ei kuulunut enää mitään.Myöhemmin soitin ja hän sanoi suoraan että ihastui niin kovin että pelästyi omia tunteitaan..Ikää jo 36 ja ei uskalla lähteä luomaan suhdetta..JA tämä tuli niin rehdisti sen suusta samantien ilman mitään hyminöitä että pakko uskoa. Mutta jopa helpotti itseäni. Olen siis kaunis ja hyvä ja minussa ei ole mitään vikaa.Jotklut miehet vaan säikkyilee tunteitaan ja sit ei kuulu mitään ku hiljasuus on se joka saa asat nopeiten unohtumaan..

Vierailija
25/46 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitoutumiskammoinen

Vierailija
26/46 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole tapana laittaa lannistavia viestejä tänne, mutta tällaista ei oikeasti tapahdu. Jos mies on kiinnostunut naisesta, hän pyrkii olemaan ko. naisen kanssa yhdessä/yhteyksissä mahdollisimman paljon (ts. aktiivisesti sopii tapaamisia, jos ei olla yhdessä, laittaa viestiä jne.).

se on oikeasti ihastunut, saattoi säikähtää omia tunteitaan. Ts. on niin piintynyt itsenäiseen elämäänsä, ettei halua riskeerata sitä. Ap:n tapa kysellä saattaa vielä ruokkia tätä paniikkia. Vaikuttaa siltä, että pystytte puhumaan suoraan - jutelkaa siis asiasta.

En usko, että on mikään häntäheikki - ei oikein vaikuta ap:n kuvauksen mukaan siltä.

Vierailija
27/46 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä olikin tullut jo kokonainen keskustelu. No, yksi ääni lisää "Jätä se!" -puolueelle. t. edellinen

mulla ei ole tapana laittaa lannistavia viestejä tänne, mutta tällaista ei oikeasti tapahdu. Jos mies on kiinnostunut naisesta, hän pyrkii olemaan ko. naisen kanssa yhdessä/yhteyksissä mahdollisimman paljon (ts. aktiivisesti sopii tapaamisia, jos ei olla yhdessä, laittaa viestiä jne.).

se on oikeasti ihastunut, saattoi säikähtää omia tunteitaan. Ts. on niin piintynyt itsenäiseen elämäänsä, ettei halua riskeerata sitä. Ap:n tapa kysellä saattaa vielä ruokkia tätä paniikkia. Vaikuttaa siltä, että pystytte puhumaan suoraan - jutelkaa siis asiasta.

En usko, että on mikään häntäheikki - ei oikein vaikuta ap:n kuvauksen mukaan siltä.

Vierailija
28/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on oikeasti ihastunut, saattoi säikähtää omia tunteitaan.

"Säikähti omia tunteitaan". Hahah, vedet tulee silmiin, ai jumaliste tämä on klassikko. Tätä pitää käyttää seuraavan kerran, kun on saanut tarpeeksi ihoa naiselta, ja on aika siirtyä seuraavaan. Kiitos neuvosta!

Vierailija
29/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin miksi kaltaisesi panomies sen tuli oppimaan av-mammoilta? :D

"Säikähti omia tunteitaan". Hahah, vedet tulee silmiin, ai jumaliste tämä on klassikko. Tätä pitää käyttää seuraavan kerran, kun on saanut tarpeeksi ihoa naiselta, ja on aika siirtyä seuraavaan. Kiitos neuvosta!

Mun mielestä on käsittämättömän surullista, miten monet elävät rumassa maailmassa, jossa valehdellaan, luikerrellaan, pakoillaan, pakotetaan, vaaditaan ja kiristetään. Ihme porukkaa.

Mitäs, mies, jos ensi kerralla vain sanoisit sille hoidollesi, että kiitos, tämän enempää en sinusta halunnutkaan? Tai mieluummin jo etukäteen kertoisit haluavasi vain seksiä - naisetkin saattavat arvostaa toimintaa ilman hankalia sitoumuksia ja perässä roikkuvia reppanoita.

Mutta koska ehkä oletkin vain katkeroitunut av-mamma, jolta elämä lipsuu uskalluksen puutteen vuoksi käsistä, pidä mielipiteesi miesten petomaisuudesta ja naisten sinisilmäisyydestä.

Vierailija
30/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin miksi kaltaisesi panomies sen tuli oppimaan av-mammoilta? :D

Aina voi oppia uutta, ja tulen tänne opettelemaan naisten ajatuksenjuoksua! Paljon mukavampi naisen on kertoa sitten ystävättärilleen suhteen päättyminen, ettei hän ihastunut sikaan, vaan mies oli niin ihastunut häneen, mutta ah niin herkkä ja pelästyi tunteitaan niin paljon. Kyllä siinä punkkulasiin voi vierähtää kyynel jos toinenkin tyttöjen illassa.

Vierailija
31/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te muuten itse koskaan säikähtäneet omia tunteitanne (siis romanttisia)? Mä en ainakaan ole ja ei kuulosta minusta missään määrin tavalliselta muidenkaan ihmisten kohdalla.

Vierailija
32/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen yhtä hyviä lauseita joilla naiset pettää itseään on, "miehet pelkää liian vahvaa naista" "miehet pelkää itsenäistä naista" Hhehheiihihihhehehhehe =D

Vierailija
33/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te muuten itse koskaan säikähtäneet omia tunteitanne (siis romanttisia)? Mä en ainakaan ole ja ei kuulosta minusta missään määrin tavalliselta muidenkaan ihmisten kohdalla.

No ei jo kukaan säikähdä omia tunteitaan, ainoa mitä voi säikähtää on se ettei toinen tajua ettää ei enää kiinnosta. Dumppaa koko heppu.

Ihan ymmärrettävää että sen kiinnostus laantui, mutta sen voi sanoa, ei vaan jättää soittamatta.

Nyrkkisääntö on että mies kyllä ottaa yhteyttä kun sitä kiinnostaa. PISTE.

Vierailija
34/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen yhtä hyviä lauseita joilla naiset pettää itseään on,

"miehet pelkää liian vahvaa naista"

= nainen ahdistelee eikä osaa olla hiljaa.

"miehet pelkää itsenäistä naista"

Nainen ei ole kiinnostava

"säikähti omia tunteitaan"

= Toinen tähtäimessä

Hhehheiihihihhehehhehe =D

Vierailija
35/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voisin sanoa, että älä tuhlaa aikaasi tähän mieheen.

Vierailija
36/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähty ja kuultu on. Kuulostaa turhankin tutulta. Ota sellainen mies, joka on kiinnostunut juuri sinusta ja juuri nyt ja haluaa vakavan suhteen.

Vierailija
37/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjusta vain ap:n aloituksen. Omasta kokemuksesta voisin sanoa, että älä tuhlaa aikaasi tähän mieheen.

Ja jos olisit vaivautunut lukemaan enemmän, olisit huomannut, että vastaavia ilman perusteluja olevia vastauksia on jo pilvin pimein.

Vierailija
38/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluua yhdellä mielen modulilla yhtä ja toisella ei mitään? Kyllä ne miehetkin ovat joskus monimutkaisia ja komplekseja yksilöitä, eivät vain putkiaivoisia luolamiehiä.

terv. monimutkaisen miehen kanssa seurustelva ja itsekin monimutkainen, jonka elämä on yhtä ristiriitaa itsen kanssa

Vierailija
39/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/46 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää yrittää jutella asiasta kun viikonloppuna näemme. On mullakin tämä ihastus ehtinyt jo laantua, joten ilomielin olen hänen kanssaan vaikka sit kaveri/ystävä, jos meistä ei sen kummempaa tule.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi