Mä en jaksais millään äänestää
kun aina sama juttu - en tiedä ketä tai edes mitä puoluetta äänestän.
JOs kannatan periaateessa jonkun puolueen arvoja, niin kohta ne on aina keksimässä jotain ihan idioottia. Enää en tiedä edes mitä kannattais.
Ja aina kun käytän vaalikopnetta, sieltä pompahtaa ihan ihme ehdokkaita, puolueista joita en ajatellut kannattavani.
Mutta ne vaalikoneidenkin tulokset on aika harhaanjohtavia, kun niissä on välillä kysymyksiä jotka ei kiinnosta mua yhtään.
Ja mitä sitten jos joku ehdokas onkin jotain mieltä, kai se on se puolueen päälinja joka päättää kuitenkin.
Lisäksi mua ei YHTÄÄN kiinnosta politiikka enkä jaksa katsoa mitään vaalikeskusteluja tms. eikä mulla ole aikaa katsoa telkkaria muutenkaan.
Että mietin et´tä ois melkein parempi olla äänestämättä kuin äänestää vahingossa väärin.
Aiemmin oon äänestänyt vaan "jotain"; mutta se on mielestäni tosi tyhmää oikeasti.
Kunnallisvaaleissa en edes äänestänyt viimeksi just kun ei mitään sopivaa oikein löytynyt.
Ja käytännön elämän kannalta tää eduskunta on vielä kauempana mua, kuin ne oman kunnan asiat, eli enpä tiedä...
mutta on sitten vaan niin noloa olla joku "ei äänestäjä", eli kai sen saa taas arvalla valita ketä äänestää, että voi sitten rehellisesti sanoa käyneensä äänestämässä jos jossain kahvipöytäkeskustelussa puheeksi tulee.