Monta joulua mennyt eron jälkeen yksin
Ja yksi joulu meni juuri parisuhteen karahdettua viikkoa aiemmin kun miesystävä jäi kiinni muiden naisten kanssa pelehtimisestä.
Nyt eka joulu vuosiin kun kaikki 3 lasta ovat mun luona, äitini pääsee mukaan miesystävänsä kanssa ja itse olen vihdoin terveessä parisuhteessa. Joulu ollut aina vuoden tärkein juhla, tänä vuonna todellakin olen onnellinen ja onnekas istuessani joulupöytään
Kommentit (11)
Jännittävä tää sun blogi, sopivasti pirskahtelee myös traumoja ja miesvihaa.
Ei oikeastaan yhtään, perheen ja suvun kanssa ne ovat aina jollain kokoonpanolla menneet, niin nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Kunhan kirjoitin tämä ilon julki, ehkä sillä ajatuksella, että kyllä se päivä paistaa joskus risukasaankin :)
Minulla meni eron jälkeen 20 joulua yksin. Sen jälkeen vakituisen miesystävän kanssa olemme viettäneet yhdessä
kaikki joulut melkein 20 vuotta.
Avoliitossa ollessa vietin ne joulut omien vanhempieni kanssa ja hän omiensa. Eron jälkeen toinen joulu "yksin", eli miten sen nyt ottaa, yhtään joulua en ole vielä näin nelikymppisenä viettänyt kumppanin kanssa.
Miksette kutsu kavereita jouluksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksette kutsu kavereita jouluksi?
Ap vastaa, että omat kaverini viettivät joulut omien perheidensä kanssa. Ongelmahan tuo yksin joulun viettäminen ei sinänsä ollut mutta on nyt kyllä kivempaa valmistaa joulua porukalle
12 vuotta meni eron jälkeen. Nyt miesystävä onneksi jo kolmatta vuotta. Tosin vietän joulua myös eroperheen kesken.
Minä vietän joulun yksin koska naisille ei kelpaa uskollinen kiltti mies.
Tuleva joulu on 12.