Kertoisitko 5-vuotiaalle, jos olisit lähdössä risteilylle 1-vuotiaan pikkusiskon kanssa?
Jos siis voisit välttää kertomisen.
Kommentit (25)
ja mukana on vain yksi aikuinen, niin se ei kyllä onnistu 5-vuotiaan kanssa. 1-vuotias istuu rattaissa. Onko todella niin, ettei kukaan tätä ymmärrä? Erikoista. Tosin itse puhuin risteilystä, mutta siihen siis kuuluu erityisenä osana päivä Tukoholmassa. 5-vuotias pääsee kyllä mukaan toisen kerran. Ap
tuollaisessa reissussa
ja mukana on vain yksi aikuinen, niin se ei kyllä onnistu 5-vuotiaan kanssa. 1-vuotias istuu rattaissa. Onko todella niin, ettei kukaan tätä ymmärrä? Erikoista. Tosin itse puhuin risteilystä, mutta siihen siis kuuluu erityisenä osana päivä Tukoholmassa. 5-vuotias pääsee kyllä mukaan toisen kerran. Ap
tuollaisessa reissussa
tää on liian curlingia, että 5v torpataan rattaisiin!
Onhan tuon ikäisen jo hyvä oppia, että aina ei kaikki saa samaa. Ja välillä sitten hänen kanssaan jotain spesiaalikivaa. Ja ihan muuten vaan ihmettelen, miksi täällä ollaan suurilta osin sitä mieltä, että aina pitäisi kaikki tehdä vain KOKO PERHEEN kera. Puhumattakaan siitä, että joskus vanhemmat lähtevät jonnekin ilman yhtään lasta.
koko perheen voimin, mutta loppuperheen tulee tietää, mitä tapahtuu, jotta osaavat tajuta, että seuraavalla kerralla on toisen vuoro.
Olinkin sitä mieltä, että voi ihan hyvin kertoa.
noinko valehtelet 5v lapselle, tai salaat asioita !HYI HYI
minkälaisen mallin lapsesi saavat HALOOOOOOO
mitä ideaa mennä shoppaileen 1v kanssa ja rattailla???
miten 1 v nauttii laivalla??
kyllä itse ottaisin molemmat lapset tai en kumpaakaan
enemmän 5v nauttii laivalla, siellä hyvää ruokaa, pallomeri, lastenshow, yms
ja meillä ainakin justa 5v nautti kovasti ja tykkäs istua syömässä ja leikkiä leikkihuoneessa, ja katsella show:ta
keskustaan mentiin bussill ja todeella hyvin jaksoi kaupoilla, välillä jädeä ja juomista otettiin. ja piipahdettiin leluhyllyjäkin katsomaan, huom katsomaan minun lapseni ymmärtää ettttei kaikkea tarvitse aina ostaa, voi vaan ihastellakin
eli men nyt ap itseesi
ja mieti kasvatusmetodejasi
kun olet noin itsekäs, niin jätä moelmmat lapset mummolaan, ja painu yksin laivaan bilettäää
koko perheen voimin, mutta loppuperheen tulee tietää, mitä tapahtuu, jotta osaavat tajuta, että seuraavalla kerralla on toisen vuoro.