Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua, miksi jotkut käyttävät pikkuhousunsuojia jatkuvasti

Vierailija
02.03.2011 |

Itse olen joskus käyttänyt kyseisiä vehkeitä kuukautisten parina viimeisenä päivänä. Mutta miksi käyttää niitä jatkuvasti? Meinaan vaan, että jos pimppa vuotaa häiritsevästi niin jotain on pielessä..terveestä alapäästä ei paljon vuotoa pitäisi tulla. Eikös niitä ole hajustettujakin olemassa, huhhuh..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla mukavaa, jos miehen kanssa haluaisi harrastaa spontaanisti seksiä ja alkkareista paljastuu ällöttävä pikkuhousunsuoja.

Onneksi oma alapää ei vuoda eikä haise.

Vierailija
22/32 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minusta ne tuntuu kyllä erittäin vastenmielisiltä käyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole pakottamassa enkä tyrkyttämässä niitä sinulle

Vierailija
24/32 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole pakottamassa enkä tyrkyttämässä niitä sinulle

vaikka kyllä minä toisaalta ymmärrän että on paha mieli jos vuotaa koko ajan, ei se todellakaan ole kivaa.

Vierailija
25/32 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin vain on mukavampaa, kun housut eivät kastu.

Minulla oli nuorena kerran nolo tilanne, kun kastuin yhden ihmisen jutuista niin, että se tuli hameesta läpi istuessani.

Muutenkin on mukavampi ja kuivempi olo, kun käyttää pikkuhousunsuojaa. On kurjaa, jos alapää on kostea ja sitten menee ulos kylmään, missä se kylmyys tarttuu siihen kosteaan paikkaan.

Vierailija
26/32 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan normaalia, että sieltä alapäästä tulee milloin minkäkinlaista eritettä. Ja kyllä se voi olla häiritsevän runsasta ja mielellään niitä pikkuhousunsuojia käyttää.

Normaalissa luonnollisessa kuukautiskierrossa voi valkovuotoa ja ovulaatiolimoja tulla hyvinkin runsaasti. Sitten on se ovulaation jälkeinen hieman kuivempi kausi, jolloin pärjännee ilmankin.

Tuskin kukaan haluaa töissä olla märissä pikkareissa.. kotosalla sillä nyt ei niin ole väliä ja silloin voi sitä alapäätään tuuletella vapaasti.

Vierailija
27/32 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttö on ihan hysteeristä hommaa. Vaikka vähän jotain vuotoa tulee, niin mitä sit, joka päivä kun vaihtaa alkkarit ja pesee alapään säännöllisesti (vedellä), niin eipä se paljon haittaa. Ja jos vuotoa on haitaksi asti, niin kaikki ei ole kunnossa. Myös kiertukan yms. kanssa, jos on jatkuvaa. Eri asia tietty, jos on joku alkuoire. Juuri sitähän ne sidevalmistajat haluaa, että naiset kokee normaalit asiat ällönä ja yrittää ratkoa sitä ostamalla niiden tuotteita. Jotka siis on suunniteltu rahantekomielessä, ei naisten terveyttä ensisijaisesti ajatellen.

mitä sitten vaikkei kaikki olisikaan kunnossa? Eihän virtsankarkailijallakkaan ole kaikki kunnossa mutta en minä lähtisi heiltä tenoja kieltämään. Eikä kaikki ole kunnossa silloinkaan, jos tarvitaan laastaria, mutta kyllä niitä aina joku joskus tarvitsee.

Vierailija
28/32 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu synnyttäneillä naisilla useimmiten siitä, että kohdun limakalvoa pullistuu synnytysten vaikutuksesta emättimen puolelle. Se on täysin normaali ja västämätönkin ilmiö ja sen seurauksena on runsaampa valkovuotoa. Näin kertoi gynegologi.

Vierailija
29/32 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan normaalia, että sieltä alapäästä tulee milloin minkäkinlaista eritettä. Ja kyllä se voi olla häiritsevän runsasta ja mielellään niitä pikkuhousunsuojia käyttää. Normaalissa luonnollisessa kuukautiskierrossa voi valkovuotoa ja ovulaatiolimoja tulla hyvinkin runsaasti. Sitten on se ovulaation jälkeinen hieman kuivempi kausi, jolloin pärjännee ilmankin. Tuskin kukaan haluaa töissä olla märissä pikkareissa.. kotosalla sillä nyt ei niin ole väliä ja silloin voi sitä alapäätään tuuletella vapaasti.

mutta eipä sieltä alapäästä mitään häiritsevää nestettä tule kuitenkaan. Ovulaation aikana ehkä hieman enemmän, mutta pikkuhousuilla olen tähän 43 vuoden ikään asti kyllä selvinnyt :)

Vierailija
30/32 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2011 klo 09:23"]

Mahtaa olla mukavaa, jos miehen kanssa haluaisi harrastaa spontaanisti seksiä ja alkkareista paljastuu ällöttävä pikkuhousunsuoja.

Onneksi oma alapää ei vuoda eikä haise.

[/quote]

Pikkuhousunsuojan saa kyllä nopeasti (ja tarvittaessa huomaamattomasti pois). Ja minun mieheni pitää kovasti siitä, että rouva on aina "märkänä". :)

Vierailija
31/32 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2011 klo 09:36"]

johtuu synnyttäneillä naisilla useimmiten siitä, että kohdun limakalvoa pullistuu synnytysten vaikutuksesta emättimen puolelle. Se on täysin normaali ja västämätönkin ilmiö ja sen seurauksena on runsaampa valkovuotoa. Näin kertoi gynegologi.

Mulla on valkovuoto ollut runsasta jo ennen synnytyksiä ja niin on siskollanikin.

[/quote]

Vierailija
32/32 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan runsasta valkovuotoa, jolloin käytin pikkuhousunsuojia päivittäin. Sitten eräs ystävä sanoi, että ne saattavat suorastaan lisästä vuotoa. Lopetin väkisin niiden käytön, vaihdoin alushousuja sitten päivän mittaan tarpeen mukaan ja vähän ajan päästä vuoto väheni ja loppuikin kokonaan. Nykyään ei vuoda käytännössä koskaan ja jos joskus harvoin vuotaa, niin vaihdan alushousut. Mulla on aina varakalsarit mukana.