Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Katsoiko kukaan Oscar-gaalaa?
01.03.2011 |
Oli todella vaisu gaala! Juontajien jännitys näkyi kilometrien päähän ja olivat muka-rentoja, mutta puupökkelöitä. Hugh Jackman pari vuotta sitten (vai viime vuonna?) oli ihan ilmiömäinen näihin kahteen tunariin verrattuna. Ricky Gervaisin Golden Globe-juonto oli maailman paras, ja tämä oli kuin joku vitsi.
Kommentit (3)
Mutta olin paikanpäällä Hollywoodissa katselemassa kun gaalaan saapuvat vieraat saapuivat paikalle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos äiti, kiitos isä, kiitos mieheni/vaimoni, kiitos työryhmä, kiitos se ja kiitos tuo... Ei mitään katsottavaa.
Alue: Aihe vapaa
just paras, oikee namu!