En suostu hoitamaan sairasta lastani jos sairastuu isän hoitoviikolla.
Isä voi olla kolme päivää töistä pois, en hoida vaikka itse olenkin päivät kotona.
Kommentit (27)
alkaa kipeätä lasta lähettämään sairaana junalla kotiin... Erityisesti jos on kauempana eikä tunnin junamatkan päässä kotona.
21
alkaa kipeätä lasta lähettämään sairaana junalla kotiin... Erityisesti jos on kauempana eikä tunnin junamatkan päässä kotona.
21
vastasin viestille 21...
En tiedä pystyisinkö itse moiseen. Varsinkin jos olisin kotona. Jos tapahtuisi usein alkaisin jo varmaan protestoimaan mutta kerran vuodessa - en ehkä. Riippuu paljon lapsen isästä ja lapsen iästä.
Vastasin toiselle! En ap.lle vaan nro 21.lle. Jos me oltaisiin vaikka koko perhe (ei olla erottu) ja joku sairastuu niin onko hänen hyvä olla sielä ja muut laskettelee? Meillä loma loppuu kaikilta tai jos mahdollista, voisi mummo vaikka ottaa?
Mutta AP, hän kertoi että on itse kotona ja ex käy työssä: jos lapsi sairastuu kun lapsi on isällä niin miehen tarttee jäädä pois töistä? Työlakihan määrittelee että saikkua saa hoitajan hankkimiseen, ei siis saisi jäädä pois työstä ja hoitaa itse vaan hankkia hoitajaa -jos lapsen äiti on kotonaan ja mahdollista ottaa hoitoon niin miksi ihmeessä kiusata työnantajaa?
22
Uskomattomia kommentteja! Miksi ihmeessä äidille kuuluisi AINA kipeän lapsen hoito? Minulle ei tulisi mieleenkään vastaavassa tilanteessa hoitaa lasta. Katsokaas, kun se isä on myös VANHEMPI!
On kotona sairaslomalla, ymmärrettävää että lapsi isäviikollaan myös sairastaa siellä.