Me etsitään kissanpentua, ei meinaa löytyä millään.
Tai sitten hinnat ovat jotain aivan älyttömiä tavallisesta maatiaisesta. Toisaalla taas viskotaan kissanpentuja autoista tielle...
Kommentit (21)
Maksoi 100e ja päälle tuli kuponki, jolla saatiin kissalle leikkaus ilmaiseksi. Tuohon mennessä kissanpentu oli jo saanut rokotukset ja jonkin madotuksen. Myöhemmin kuulimme kaverimme pulittaneen 120e tyttökissan leikkauksesta.
Onko kallista
100e (kissan hinta)-120e (leikkaus) - 45e (rokotukset arvio) -10e (madotus)=-75e.
Mielestäni olen säästänyt 75 euroa ainakin.
Kyllä käy ilmainen kissapentu kalliimmaksi!
Onko sinulla varaa kissan ylläpitoon, kun hankintaan sitä ei tunnu löytyvän? Ruoka, hiekka ja eläinlääkärikulut maksavat joka kuukausi!
Eläinsuojeluyhdistyksiltä ja vastaavilta pennun hankkiessa hinta sisältää yleensä rokotukset ja leikkauksen ja tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin että hankkisi ne itsenäisesti. Ja ethän vastuullisena lemmikinomistajana jätä eläintä rokottamatta, lääkitsemättä ja steriloimatta???
Mulle on tulossa kissanpentuja parin kuukauden sisällä:) Asun Kymenlaaksossa. Pennut 40e ja aikuiset kissat 60e, eläinsuojeluyhdistyksen kautta, sillä tiineenä olevan kissan omistaja luopui eläimestä :(
enkä maatiaisesta maksaisi, mutta silti olen ne leikkauttanut, rokottanut ja asiallisesti hoitanut.
mulla olis maatiaiskissan pentu kaksikisn poika ja tyttö asumme harjavallassa ota ppa yhteyttä jos viel etsit 0442554976
mikäli niitä useampi syntyy...
asutaan satakunnassa.
jos tajutaan pyytää maksua, kissa ei ole mikään arvoton lelu.
eläinsuojeluyhdistys ottaa monimi 100 e pennuista, koska leikattu kissa maksaa 100 e plus rokotukset noin 65 e päälle
kissa ei ole ilmainen lelu
kuluja tulee ruuasta, valjaista, rokotus ja leikkaus, kissanhiekat, kissanastiat, kantokoppa, kissanastiat...
t. 3:n kissan omistaja
ero on ehkä siinä että asutaan maalla missä suurinpiirtein joka talossa kissoja, maatiloista kun on kyse.
t, 6 kissaa ruttoon menettänyt ( emo ja pennut)
mitä muita rokotuksia olet kissallesi ottanut?
rokotus kestää joko 1 v-2 v- eläinlääkäri kertoo ja
lisäksi madotus 2 x vuosi apteekista putkilon saa ilman reseptiä noin 10 e kerta/ kissa
ps onnea ap:lle kissan ostoon:::) t. nro 7
ootko ottanut rabiesrokotusta? Vai kulkevatko kissasi vapaana?
mikäli niitä useampi syntyy...
asutaan satakunnassa.
Jokos on pennut syntyneet ja vieläkö vapaana on?
Vastaa sähköpostiini sonkke12@suomi24.fi
Olisin kiinnostunut
Asun Vihissä ja kissallani on 3 kotia etsivää pentua. Kissani on maatiainen, mutta löytänyt jostain rotukollin ja 2 pennuista on hännättöimiä. Jos on hyvä koti, voidaan aintaa ilmaiseksi, mutta pitää tulla hakemaan täältä. Kissat eläneet ulkona, ja pitää opettaa sisäsiisteiksi ja vähän arkojakin pennut ovat. Tosi suloisia, yksi on kokonaan musta toiset mustavalkoisia. Jos kiinnostaa niin sähköpostiviestiä viuhti.tiiuhti@luukku.com