Apua rahaa 0.02€ ja tulee tiistaina tili!! Kaapissa pelkkää riisä ja makaroonia. Plus kaurahiutale paketti.
Vähän margriinia. Näillä pitäisi pärjätä tiistaihin eikä edes tyhjiä pulloja ole.
Kommentit (56)
Mulla on 0,03 euroa. Minähän olen rikas.
No voi voi. Tuliko juotua kaikki jo.
Syöt varmaankin sitten puuroa, riisiä ja makaronia tiistaihin asti. Kyllä niillä elossa pysyy.
Juo ne kaljat sieltä kaapista ja vie tyhjät tölkit kauppaan niin saat jauhelijaa, maitoa, kakanmunia, salaattia, tomaattia, fetajuustoa, leipää, kahvipaketin, juustoa, hilloa, ja jotain joululaatikoita alesta.
Sullahan on lompsa jalkojen välissä
Keräät pulloja ja viet kauppaan niin hyvin menee. Tai laita tilinumero niin talletan sinne.
Riisiä keittää ja pyytää kaverilta hiukan ketsuppia tai purkin ananasta / tonnikalaa. Riisi ja tonnikala on yksi opiskelijoiden suosikki ateria. Paistettu sipuli pannulla myös riisin kanssa on herkkua. Ei mitään hätää pyydä vanhemmiltasi pari palaa leipää.
Työ on ihmisen paras sosiaaliturva!
Sullahan on miesperse. Anna jonkun äijän panna perärööriin saat massia
Mulla rahaa 90 ekee.pitås pärjätä vajaa 2 viikkoa.Onneksi on pakkasessa ruokaa ja kuivakaapissa makaronia ym.
Töihin sitten vaan ja pikalääkkeenä pulloja keräämään.
Mikäs se paketti on? Onko sinne jäänyt jouluruokia vai kenties YHRYSSANAERHE?! Prkl.