Karppauksesta, wau!
Olen nyt karpannut kaksi viikkoa ja tänään mittanauha näytti, että vyötäröltä on hävinnyt 4,5 senttiä!
Aivan uskomaton muutos ottaen huomioon, etten ole muuta tehnyt kun jättänyt leivän ja pastan sekä vaihtanut low fat-tuotteet täysirasvaisiin. Ei ole nälkä eikä päätäkään enää särje.
Tiedän, että kyseessä voi olla vain turvotuksen katoamien, mutta herranen taivas, jos noin paljon on ihmisellä turvotusta vain hiilihydraattien ja huonojen rasvavalmisteiden takia, niin oli jo aikakin tehdä jotain.
Kommentit (35)
Mä olen aina syönyt leipää ja pastaa ja vältellyt lihaa sekä rasvoja, eikä ole vielä tähän ikään ylipainoa kertynyt.
Olet myös tietysti terve ja saat riittävästi vitamiinejä ja kivennäisaineita. Just.
olen ihannepainoinen, ollut aina, enkä sairasta juuri koskaan. syön hyvällä ruokahalulla erilaisia viljatuotteita, sokeriakin jonkin verran, sekä perunaa, riisiä yms yms. toki syön myös hedelmiä, juureksia, kasviksia. en voisi kuvitellakaan alkavani karppamaan!
Turha kuvitellakaan, etteikö karppausmarkkinoinnin taustalla olisi raha.
Kaiken maailman Nutriletit, aspartaamilla makeutetut kevyttuotteet, Kiloklubit, Allevot ja Cambridgekuurit kyllä ovat näkyvästi esillä, mutta karppausmainontaan en ole törmännyt.
en voisi kuvitellakaan alkavani karppamaan!
Tuskin sinusta siihen edes olisi.
Kaiken maailman Nutriletit, aspartaamilla makeutetut kevyttuotteet, Kiloklubit, Allevot ja Cambridgekuurit kyllä ovat näkyvästi esillä, mutta karppausmainontaan en ole törmännyt.
että kaikkien karppausta tukevien "tieteellisten" tutkimusten yms. taustalla on puhdas altruismi? Voi hyvä luoja. Kyllä siellä on taustalla maataloustuottajat ja elintarviketeollisuus.
Turha kuvitellakaan, etteikö karppausmarkkinoinnin taustalla olisi raha.
Haluaisitko vähän perustella tätä väitettäsi? Taitaa olla mutuilua porvoosta?
Syö höttösi rauhassa
Tuskin sinusta on muuten edes noudattamaan tasapainoista ja terveellistä ruokavaliota.
Haluaisitko vähän perustella tätä väitettäsi?
Tuskin sinusta on muuten edes noudattamaan tasapainoista ja terveellistä ruokavaliota.
Menikö herne nenuun? Heh. Mulla muuten on nimenomaan tasapainoinen ja terveellinen ruokavalio. Käykö kateeksi?
En voisi kuvitellakaan alkavani karppamaan!
Jaa. No tuskinpa niin. En ymmärrä miksi minun pitäisi elää ilman ruisleipää, itsetehtyjä grahamsämpylöitä, kaurapuuroa, vuohenjuustokermaperunoita, jne jne jne. Niin ja tietty irttareita :D! Ei, ei minusta varmaankaan olisi karppajaksi.
http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2011/02/24/miksi-meille-syotetaan…
Tyytykää tuohon, siinä teille virallisterveellistä ruokaa. Mulla on eri eväät.
Kerrottakoon tähän sitten toisenkinlainen tarina, eli minulla ei karppaus ole hävittänyt mitään, mistään. Sentit on vyötäröllä ja kilot puntarissa ihan samalla lailla kuin aiemminkin.
<a href="http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2011/02/24/miksi-meille-syotetaan…" alt="http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2011/02/24/miksi-meille-syotetaan…">http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2011/02/24/miksi-meille-syotetaan…;
Tyytykää tuohon, siinä teille virallisterveellistä ruokaa. Mulla on eri eväät.
mutta se, ettei karppaa, ei tarkoita, että pistää suuhunsa mitä vaan. Mä esimerkiksi syön itse tehtyä leipää, leivän päällä Dellariinia, täysrasvaisia juustoja, jogurttia, vältän lisäaineita jne.
Ette te voi vetää tuollaisia yhtäläisyysmerkkejä, vaikka kuinka mieli tekisi.
Eikös karpit nimenomaan mainosta sitä, että jokaisen pitää saada valita itselleen sopiva ruokavalio? Olkaa siis kilttejä ja antakaa muidenkin tehdä omat valintansa itse.
Eikös karpit nimenomaan mainosta sitä, että jokaisen pitää saada valita itselleen sopiva ruokavalio? Olkaa siis kilttejä ja antakaa muidenkin tehdä omat valintansa itse.
Anteeksi vaan jos loukkaannut siitä, että joku tulee kertomaan omista hyvistä kuulumisistaan jotka eivät sovi sinun pirtaasi. Ensi kerralla ohi koko viesti.
Vedit nuo syytöksesi nyt ihan hatusta...
Minä en kommentoinut ap:n aloitusta mitenkään, mutta voin tehdä senkin: hienoa, että ap on löytänyt itselleen sopivan ruokavalion. Toivottavasti olo pysyy hyvänä jatkossakin.
Kommenttini oli suunnattu sille, jonka kommentti oli mielestäni suoranaisesti pöljä ja antoi ymmärtää, että kaikki ei-karppaajat vetävät napaansa väriaineita, lisäaineita, eineksiä ja keinomakeuttajia. Ja näinhän asia ei ole. Yritin vain sanoa, että karppaus ei missään nimessä ole ainut tapa olla ravitsemustieteelllisesti valveutunut. Tätä monien tuntuu olevan vaikea niellä, m.o.t.
on aivan selvää, että lihan ja yleensäkin eläinperäisten tuotteiden syönti tulee vähenemään merkittävästi. Se on jo nykytilanteessa epäekologista, mutta yltäkylläisyyteen tottuneissa länsimaissa tällaisiin minä-minä-minä-asenteeseen perustuviin trendidieetteihin on vielä varaa. Markkinamiehet ovat taitavia iskostamaan hyväuskoisten kansalaisten päähän mitä tahansa. Turha kuvitellakaan, etteikö karppausmarkkinoinnin taustalla olisi raha.
Hyönteissyönti on tulevaisuuden sana.