Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mun ympärillä sitten pyöriikin kaiken maan paskakärpäsiä.

Vierailija
28.02.2011 |

Hitto kun pitää olla rasittavia ihmisiä. Miksi ihmisten pitää saada päteä joka asiaan?

Jos minä mittaan lapseltani kuumeen, niin senkin teen väärin. En siis osaa edes kuumetta mitata oikein! Miksi minun pitäisi tehdä se niinkuin naapurintäti? MIKSI!?!

Miksi minun pitää tapittaa vauvaani silmiin joka helvetin sekunti! MIKSI!?! Eilen kuulin huiput: En olisi saanut katsoa edes Idolsia koska olen äiti enkä katsonut vauvaani silmiin. !!!

- --

Olen joskus miettinyt äitejä jotka ottavat toisten neuvot itseensä, ihmetellyt missä heidän itsetunto on ja kuinka tuollaisista asioista voi pahoittaa mielensä. Nyt tajuan, ei se kunnianpäälle ota kun tuo on vain ihan #¤%¤#% ärsyttävää, turhaa ja tyhjänpäiväistä pätemistä. Mitä väliä?

Tää asia tulee multa jo niin korvista että saatan vaikka tintata turpaan seuraavaa paskan tärkeää pätemisen tarpeessa olevaa neuvojaa.

Sanokaa mulle, mitä niin nasevaa voisin tuollaisessa tilanteessa sanoa että tajuaisivat jättää minut jo rauhaan!?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tuohon nyt mitään erityisen nasevaa sanoa, sanot vaan että tämä on mun tapani toimia ja hyvä tästä tulee, kiitos vaan. Tuo vauvan silmiin tapittaminen... :D Joku asiantuntija ollut taas paikalla.

Mun oma mummoni sanoi kerran, kun olin käynyt siellä kylässä ja paijannut mummon kissaa, että "taitaa nuo eläimet olla sulle tärkeämpiä kuin oma lapsesi", kas kun en ollut lasta sylittänyt (joka touhusi serkkujensa kanssa). Morjes...

Vierailija
2/2 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka käy täällä turhankin useaan pätemässä. On vielä niin kova sanainen että en kestä enää. Eilen sanoi myös että lapseni haisevat paskalle. -Eli todella kauniisti sanottu.

Toissa kerralla kotimme haisi paskalle, nuuhki siellä ympäri nurkkia ja tuli siihen tulokseen että se oli meidän pyykinpesuaneemme tai huuhteluaine. Että meidän täytyy vaihtaa se kun se haisee paskalle. Missä teidän hajuaisti on!?

Joka kerta myös jaksaa muistuttaa kuinka onneton meidän koiramme on kun vain makaa ja näyttää niin onnettomalta. Jaksaa joka kerta sanoa kuinka meidän pitää luopua koirastamme koska emme hoida sitä. (Meillä on kultainennoutaja joka tykkää maata takanedessä tai muutenkin olla ihmisten lähellä ja sisällä ollessa on rauhallinen. Mutta se on kuulemma niin surullisen näköinen)

Niin ja minulle sanoo jatkuvasti kuinka paska vaimo olen ja että kyllä mieheni vielä jokupäivä sen huomaa ja lähtee.

Ja tätäkin minun on vain kestettävä koska HÄN ON ÄITINI! Ja toisekseen ikäiseni ystävä joka jaksaa käydä täällä todella useasti, jolla on muutama lapsi enemmän kuin minulla, ja joka ei puhu enää mistään muusta kun jakaa vain kasvatusohjeita. Ei ymmärrä että minulla on pienet lapset ja puhuisin mielellään jostakin muustakin kuin vain lapsista!!

Tarviiko tuohon nyt mitään erityisen nasevaa sanoa, sanot vaan että tämä on mun tapani toimia ja hyvä tästä tulee, kiitos vaan. Tuo vauvan silmiin tapittaminen... :D Joku asiantuntija ollut taas paikalla.

Mun oma mummoni sanoi kerran, kun olin käynyt siellä kylässä ja paijannut mummon kissaa, että "taitaa nuo eläimet olla sulle tärkeämpiä kuin oma lapsesi", kas kun en ollut lasta sylittänyt (joka touhusi serkkujensa kanssa). Morjes...

Voi mummo! :) Voi elämä! Mää en enää noita kestä. En enää jaksa antaa mennä toisesta korvasta ulos. En jaksa. Mutta enpä minä tuollaisiin osaa noissa tilanteissa mitään sanoa.

Mummolleni en ehkä alkaisikaan mitään sunkkaamaan vastaan mutta äidilleni ja ystävälleni haluaisin jo lyödä luun kurkkuun...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi