Päivystävä lääkäri väitti että teeskentelen masentunutta M1-lähetteen saadakseni.
Ei tunnin vänkäämisen jälkeen suostunut pakkohoitolähetettä kirjoittamaan, vaikka mulla on diagnoosina vaikea masennus.
Väitti että teeskentelen täysihoitoon päästäkseni, kun omat rahat loppu.
Kommentit (41)
mulla on ihan samat diagnoosit kuin ap:lla ja samalla aikavälilläkin, kuitenkin olen näköjään miljoona kertaa terveempi ja tasapainoisempi kuin hän nykyään. Kannattaisi siis yrittää hoitaa itsensä kuntoon eikä vain pelleillä kuin pikkulapsi. Sitten 10 v päästä, kun pers.häiriö itsestään alkaa olla lievempi (näin niille käy usein, että iän myötä lievenevät) niin vituttaa, kun on käyttänyt elämänsä jollain nettipalstalla provoamiseen ja lapselliseen kiukutteluun.
niin ihminen joka kirjoittaa ihmettelevän viestin siitä miten ei pääse muiden rahoilla hoitoon EI ole hoidon tarpeessa.Ammatikseen masentuneet pilaavat maineen ja mahdollisuudet niiltä joilla on oikeesti invalidisoiva masennus siis ne joille ei tule mieleenkään tietokone sen enempää kuin suihkussakaan käynti.
ja olen psykiatrin mielestä kumminkin riittävän masentunut ja tulen saamaan lisää sairaslomaa kun nykyinen 3 viikon päästä loppuu.
Tänäänkin heräsin klo 11 eikä eilen kiinnostanut edes se, että lapsi tippui selkäni takana kerrossängyn yläsängystä, kattelin vaan vierestä että voi voi.
Hoitovastuu oli eilen mummolla ja vaarille, ei siis kuulu minulle jos lapsi tippuu.
Ei liity masennukseen millään tavalla. Paitsi jos olet saanut niin vahvat lääkkeet, ettei siksi kiinnosta (mitä epäilen, koska et ole suljetulla).
Lastesi paikka ei ole sinun luonasi. Sitä ei mikään lääke tai hoito muuta. Sinulla on persoonallisuushäiriö. Sitäkään ei voi hoitaa lääkkeillä tai hoitojaksoilla. Muita ihmisiä ja sinua itseäsi voidaan suojella sinulta sulkemalla sinut hoitoon. Persoonallisuushäiriösi ei parannu.
Lääkäri teki nopean arvion siitä, ettet ole vaaraksi itsellesi tai muille. En usko, että lapsesi ovat suoranaisessa vaarassa. Heitteillä he toki ovat ja toivon hartaasti, että saisivat hyvän ja rakastavan perheen itselleen. Sinä et sitä kykene antamaan, et nyt, etkä minkään hoitojakson jälkeen.
Paitsi jos oikeasti menet itseesi ja lopetat itsellesi valehtelemisen. Siitä seuraa tietysti se, että lopetat myös muille valehtelemisen ja huomion kerjäämisen. Puhut asioista niiden oikeilla nimillä.
Tämä nykyinen meininki kun jättää lapsiin henkiset traumat ja mahdollisesti invalidisoivat heidän aikuisiällä samanlaiseen paskaan kuin missä itse nyt tarvot.
Uskon, ettei sinua edes kiinnosta se, kuinka paljon aiheutat haittaa lapsillesi. En usko, että syy tähän löytyy masennuksesta, vaan siitä, että olet yksinkertaisesti välinpitämätön ja itsekäs ihminen.
Lääkäri oli oikeassa kieltäytyessään lähettämästä sinua hoitoon. Se olisi rahan roskiin heittämistä. Ei sinulla ole aikomustakaan parantua. Ethän ole edes sairas.
Sydämeni pohjasta toivon, että sinusta tehdään jälleen kerran lastensuojeluilmoitus ja tällä kertaa lapsesi todella määrättäisiin joko isälleen (mikäli osaa vastuunsa kantaa) tai sitten johonkin ihan muualle.
Sinä kuvotat minua.
ja olen psykiatrin mielestä kumminkin riittävän masentunut ja tulen saamaan lisää sairaslomaa kun nykyinen 3 viikon päästä loppuu.
Tänäänkin heräsin klo 11 eikä eilen kiinnostanut edes se, että lapsi tippui selkäni takana kerrossängyn yläsängystä, kattelin vaan vierestä että voi voi.
Hoitovastuu oli eilen mummolla ja vaarille, ei siis kuulu minulle jos lapsi tippuu.
isälle sanoin tänäkin aamuna, että älä odota minulta apuja päivähoitoonlähtökuvioissa. Ja 31.1 on sossun palaveri, jossa kerron että haluan jatkossa elää täysin lapsivapaata elämää, yksin, omassa yksiössäni tai pienessä kaksiossa.
Ja sossu saa hoitaa mulle muuttoapua ja takuuvuokrat tai uhkaan polttaa nykyisen asuntoni irtaimistoineen.
herättelin lasta muutaman kerran aivotärähdyksen varalta,mutta siihenpä se mun osuus sitten jääkin.
ihan huvikseni. Perjantaiyönä se voi olla villi paikka.
ihan huvikseni. Perjantaiyönä se voi olla villi paikka.
mä olen silloin töissä.
Mä nimittäin saatan joutua päivystykseen kans. Olen sitten se nainen jolla on maailman kauhein yskä.
tuollainen mi-lähete helppo saada?
mut sovin just treffit varatun miehen kanssa, niin ehkä en tulekaan päivystykseen.
ketju :)
mutta tätähän tämä työ on :)
terv. psyk. alalla oleva
ja viihdytän itseäni täällä sitä ukkomiestä odotellessani.
Päivystykseen sit aikaisintaan aamulla hakemaan katumuspilleriresepti.
Vai saiko niitä nykyään ilman reseptiä?
mä oon niin laitostunut, etten osaa enää olla kotonakaan.
aseella uhaten, pääset hyvin paljon suljetun osaston kaltaiseen hoitoon.
aseella uhaten, pääset hyvin paljon suljetun osaston kaltaiseen hoitoon.
sit sen siwan myyjää :(
se hyvä, että ihan kaikki ei lähetettä saa, ettei sitten sairaiden ja kipeiden sekaan mene joitain päästään vialla olevia av-mammoja! saavat tavitsevat hoitoa, kun persikat pysyvät poissa.
Eivätpä nuo yleislääkärinplantut ole asiantuntija mielenterveysasioissa, niin kuin eivät monissa muissakaan.
Itse istui/makasin sängyllä noin 90% vuorokaudesta. Kuola valui poskea pitkin ja olo oli niin kamala, että olisin tappanut itseni minä hetkenä tahansa, jos joku ei olisi ollut koko ajan vahtimassa. Kun päätin mennä ulos lehtiä haravoimaan, havahduin siihen, että raastoin ranteitani piikkilanka-aitaan.
7 vuotta nuoruudestani on sumun peitossa. Kamalaa aikaa. Jotenkin kylmää lukea tätä ketjua. Olen niin onnellinen, että parannuin! Elämäni on kunnossa ja osaan nyt arvostaa terveyttä ja perhettäni.
Ei psykoottisen masennuksen kourissa kysellä lähetteitä mielisairaalaan, kyllä se tulee ihan kysymättä.
Mielestäni on hienoa, että lääkäri osasi pitää kiinni kannastaan valitusten ja varoitustenkin uhalla. Hoitopaikat kuuluvat niitä oikeasti tarvitseville.
Joku toinen saattaisi jäädä paikatta siksi, että sinä pääsisit sinne lorvimaan ja hengailemaan. Tämä joku luultavasti tappaisi itsensä. Sinun kohdallasi ei sitä pelkoa ole. Olet aivan liian itsekeskeinen päätyäksesi sellaiseen ratkaisuun.