onko vahvat poika/tyttöolot pitänyt paikkansa raskauden aikana? :)
Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Ainakin itselleni ja tutuille on tullut jossain vaiheessa raskautta vahva olo kumpaa sukupuolta vauva on.
Itselleni on nyt kolmas kerta kun on poikaolo.. saas nähdä pitääkö paikkansa, ainakin 2 poikaa on syntynyt. Hih, tyttö olis toiveissa mutta kyllä poikakin kelpaa. pääasia että on terve.
mites muilla? Onko joku äidinvaisto pitänyt paikkansa aina? Kai sitä on niin yhteydessä lapseen tai jotain että sen voi hyvin aina aavistaa.
Kommentit (30)
ja koko ajan ollut poikaolo. Ultrassa ei sukupuolta kysytty, saa nähdä pitääkö paikkansa tämä aavistus. Olen kuitenkin ostellut vain neutraaleita vaatteita, koska ensimmäinen raskaus kyseessä ja en luota omiin aavistuksiini.
Ekassa ultra väitti poikaa ja yritin kovasti aina ajatella pojan sieltä tulevan, mutta silti ajatus vahvasti käänsi aina mun miettimään tulevaa tyttöä ja tyttö sieltä lopulta syntyikin.
Poikaa odottaessa oli vahva poikaolo. Silloin ei kysytty ultrassa mitään.
Itse en ole osannut yhtään arvailla, kumpi olisi tulossa. Mies on sen sijaan joka kerta (3) sanonut, tuleeko sieltä tyttö vai poika. Ja joka kerta on paikkansa pitänyt. Meillä on kaksi poikaa ja tyttö.
Minä olen molemmissa raskauksissa nähnyt unta n rv 10, että kumpi tulee :) Ekassa raskaudessa näin unta, että tulee pienen pieni tyttö, joka oli laastareilla teipattu kasaan. Ja todella saimme pienen sga-tytön ja kun hänet ensimmäisen keaarn näin oli laastareita paljon (verikokeet, nenämahaletku yms.) Ja pojasta näin unta, että tulee potra poika. No sellainen sieltä myös tuli rv 41+2 (vaikka ekassa ultrassa väittivät tytöksi)
... ja poika tuli (maha ei näkynyt takaapäin ja teki mieli syödä suolaista). Toisesta ajattelin, että olisi tyttö kun olin niin joka paikasta "turvonnut", mutta niin vaan kävi että poika tuli. :-)
Kaksi ekaa lasta on poikia, ei ollut pahonvointia, kaikki raskausoireet muutenkin lievät jne. Kolmas odotus oli alusta asti erilainen, pahoinvointia 4 ekaa kuukautta, rinnat kasvoi jo odotusajalla 2 kuppikokoa jne. Tytön kohdalla jotenkin vaisto sanoi ennen 12.viikon loppua että nyt on eri sukupuoli tulossa.
kolmannen kohdalla yliaikaisultrassa lääkäri oli eri mieltä, mun vaiston kanssa. no 12 tuntia myöhemmin synnytyksessä, sukupuoli oli se mun "tietämä"
Ensin sain pojan ja sitten 2 tyttöä.
jo ennenkuin tulin raskaaksi. Olo vahveni raskausaikana ja poika tuli.
mutta näistä vastauksista sen huomaa että tulee vain jostain vahva olo kumpi on.. vaisto vai mikä lie.