Paljonko voin laihtua NUTRILETTIN avulla? (ov)
Aion syödä 3 viikon ajan Nutrilettejä ohjeen mukaan sekä lisäksi vettä, kasviksia, hedelmiä. Liikun myös 3-4x viikossa.
Lähtöpaino 99,3 ja pituus 177 eli BMI 31,7.
Ensimmäinen päivä meneillään, Nutrilett maistuu pahalle, mutta mä pystyn tähän!
Mitä veikkaatte, paljonko painan 3 viikon kuluttua?
Kommentit (12)
jos niin monta kiloa tippuisi!
Hulluinta on se, että maksan 140€ siitä hyvästä, että saan nähdä nälkää 3 viikkoa :D
ap
jos niin monta kiloa tippuisi!
Hulluinta on se, että maksan 140€ siitä hyvästä, että saan nähdä nälkää 3 viikkoa :D
ap
sun ei tarvi ostaa muuta ruokaa + ruuan laittaminen on hyvin helppoa.
Kun laihdutat näin ja kuurin jälkeen syöt suklaata, voin vakuuttaa, olotila ei ole maailman paras. Mulla tulee aina dietin jälkeen morkkis kun alan palamaan ns normaaliin olotilaan.
Mä oon ollu ihan riippuvainen sokerista, ja nyt olin pari viikkoa ilman. Viikonloppuna maistoin lapsen pussista karkkia ja hyi helvetti, oksennushan siinä meinas tulla. :D Vaikka ennen meni karkkipussi ihan kevyesti joka ilta..
ap
Kysy Nutrilett-myyjiltä, älä meiltä.
Ostin Nutrilettit ihan S-marketista. Ne siellä mitään tiedä.
ap
En ole syönyt kasviksia tai hedelmiä. Pelkkiä pussiruokia. painoa on pudonnut 3kg. bmi oli 30 kun aloitin.
minkä makuisia ruokia siinä on? Ja eivät ole hyviä?
Minulla on ongelmana että painon nousu on mitä ilmeisimmin hormonaalista, eikä siihen auta oikein mikään dieetti, kun en näitä hormooneja saa asettumaa, Lääkitys on, se kait sekottaa, kun lääkitys kuuriluontoisena loppuu, menee aikaa että palaudun ennalleen mutta vastaavasti taas hormoonitasapaino heittää toiseen suuntaan.... äh.
Ostin Nutrilettit ihan S-marketista. Ne siellä mitään tiedä.ap
on se mitä syön. Kyllä se alas menee. Mieheni maistoi myös, ja sanoi että on hyvää.
minkä makuisia ruokia siinä on?
ap
Miksei av:lla saa kysyä?
Miksei av:lla saa kysyä?
asiaa täällä. Sain kiukkuisen vastauksen, että mistä me sen voimme tietää. Surullista, mutta ilkeys on tarttuvaa :-(
Ja laihdutin normaalipainon sisällä. Uskoisin, että jos olet pirtelöillä, joista tulee 530kcal/pv, laihdut kolmessa viikossa 7-11kg, riippuen turvotuksen määrästä jne.
3 viikon jälkeen.