G- Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos se olisi mahdollista?
Kommentit (9)
mitä en...?
Ensiksi haluaisin pitkät ja paksut hiukset. Nyt on puolipitkät ja ovat kovasti ohentuneet :/
Toiseksi haluaisin hoikat sääret, nyt ne ovat tosi lihaksikkaat ja päällä on vielä fläsää.
Kolmanneksi haluaisin pikkaisen isommat tissit, kolmen vuoden imetys yhteensä ja ne ovat ihan tyhjät.
Neljänneksi pyöreämät pakarat. Jumppaan kovasti, mutta en vaan tunnu saavan pyöreää peppua. Olen niin laiha, että sekin siinä mättää..
Viidenneksi silmäpussit pois, ovat rakenteelliset, eivät siis tule elintavoista.
Kuudenneksi suonikohjut pois.
KAikki muu taitaa olla kunnossa ;)
paksummat hiukset.
Onks mitään muita ulkonäköasioita, joita ei voi edes rahalla saada?
ja niiden saaminen olisi toki mahdollista hiuspidennyksillä, mutta en kuitenkaan sellaisia tahdo, tahtoisin oikeasti paksut hiukset.
näytän sudelta tai sokealta.
mä tahtoisin näyttää sulta :-) Värilliset piilarit?
ja niiden saaminen olisi toki mahdollista hiuspidennyksillä, mutta en kuitenkaan sellaisia tahdo, tahtoisin oikeasti paksut hiukset.
mutkun ei oo materiaalia mihin pidennyksiä kiinnittää, eipä näistä kovinkaan mahtavat tule. Ehkä vain aavistuksen normaalimmat.
Eräs ylempää, joka tahtoo 10 kertaa paksummat.
monessa käytännön asiassakin olisi eduksi ja helpommin löytäisi istuvia vaatteita.
Leikkaisin kapeamman, hienostuneen nenän, pituutta 15-20 senttiä lisää, lihakset paremmin näkyviin, pitkät sääret, kauniinmuotoiset kulmakarvat, klassisen kauniit huulet, matalampi otsa, muun kuin maantienväriset hiukset, suorempi selkäranka, nätimmän muotonen pää ja kasvot, pitemmät sormet, nätimmän muotoiset kynnet, luomet ja pisamat pois. Ja tissit pienemmiksi ja vähemmän lötköiksi.
Noi ois ehkä ne akuuteimmat. Olen siis todella ruma, enkä kuvittele, että musta sais kaunista, mutta sellasen normaalin näköisen.
Sehän olisikin mahdollista, jos olisi rahaa.