Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten dumbata mies??

Vierailija
27.02.2011 |

Kävin siis treffeillä nettituttavan kanssa ja tuntui siltä, että ei meillä kyllä yhteistä tulevaisuutta voisi olla... Sinällään ihan kiva oli jutella ja mies tarjosi ruuat, mutta se jokin vaan puuttui. Miten ilmoitan nätisti, että kiitos mutta ei kiitos. Laittoi jo viestiä ja kysyi kuulumisia! En haluaisi loukata mutta en myöskään antaa hänen elätellä jotain toiveita minun suhteeni. Sanonko heti, että ei kiinnosta vai kirjottelen vähän aikaa mukavia ja annan jutun kuivua kokoon? Help.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olette vaan jutelleet netissä, tavanneet ja käyneet syömässä, niinkö?

Jos et ole lupautunut mihinkään, niin eihän sun tarvitse sitten mitään peruakaan.

Voit jatkaa juttelua ihan kaveripohjalta jos toinenkin tekee niin.

Mikäli mies taas vaikuttaa ihastuneelta ja jutut muuttuvat henkilökohtaisiksi, niin sitten voit ilmoittaa että et ole siinä mielessä kiinnostunut.

Vierailija
2/4 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jos olet AIVAN VARMA ettet halua häntä enää tavata, niin laita viesti: Hei, sinä olet mukava, mutta tunsin kuitenkin ettei meidän kannata enää tavata. Oikein hyvää jatkoa sinulle!

Ei ole reilua antaa miehen olla siinä uskossa että sinua kiinostaa. Ethän sinä ole dumpaamassa kun olette vain yhden kerran tavanneet. Ettehän te seurustelleet. Joten jätä liioittelu ja ole aikuinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin, ettei yksikään mies ajattelisi noin että kirjoittelempa nyt kun en osaa sanoa ei. Lapsellista.Haluaisin suoraan tiedon, ettei kiinnosta jos näin on.

Mieti AP itse miten haluaisit miehen toimivan kun ei kiinnosta?

Vierailija
4/4 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olette vaan jutelleet netissä, tavanneet ja käyneet syömässä, niinkö?

Jos et ole lupautunut mihinkään, niin eihän sun tarvitse sitten mitään peruakaan.

Voit jatkaa juttelua ihan kaveripohjalta jos toinenkin tekee niin.

Mikäli mies taas vaikuttaa ihastuneelta ja jutut muuttuvat henkilökohtaisiksi, niin sitten voit ilmoittaa että et ole siinä mielessä kiinnostunut.

Jos pari on kerran ollut treffeillä, on selvästi oletuksena ollut muukin kuin kaverin hakeminen. Ei siihen seksiä tai jotain ihme sopimuksia erikseen tarvita, on ihan luonnollista kuvitella että suhde etenee, jos käydään treffeillä! On todella julmaa antaa toisen (ihastuneen) elää kuvitelmissa ja luulla että suhteesta on tulossa jotain, samalla kun itse vain hengailee "kaverina", nauttii ilmaisista aterioista ja leikkii tyhmää. Sen verran pitää olla pokkaa, että sanoo suoraan mutta ystävällisesti jos ei kiinnosta! Mieti, miltä itsestäsi tuntuisi jos joku mies tekisi samoin sinulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi