Ompa toi Niko Nousiainen hölmö!
Ottaa nyt tyttöystävän huulien kuvan kaulaan!
Nyt kyl meni vähän yli.
Luulin, et olis fiksu mies. Kuka järkevä tollasta tekee. Rakkaus kun ei välttämättä ole ikuista.
Hölmö mikä hölmö!
Kommentit (7)
No ajatuksena VOISI olla ihan suloinen, mutta tatuointina aivan saatanan ruma. Tsekkaa ite:
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2011/02/1089988.jpg
Parempi toi on kuin nimi. Huulista voi halutessaan muotoilla jotain muuta kuvaa, jos myöhemmin hämää. Nimi on hankalampi. Tai tatuoitu sormus.
En todellakaan haluaisi mieheni tatuoivan huuliani tai mitään muutakaan. Mutta silti pidän tuota aika suloisena eleenä.
mukava sitten pappana esitellä sitä rupsahtanutta tatskaa lastenlapsille "täs on papan nuoruudenrakkauden huulet" :D
ettei välttämättä ainakaan hunksien naisfaneja hirveesti ilahduta kun muijan huulet kaulassa.
Eiks hunkseilla aina vähän flirttiä ilmassa.
Ja yhellä huulet kaulassa voi jessus!
Voihan sitä rakkauttaan muullakin tavalla osoittaa.
Mä en ainakaa haluis et mun miehellä olis mun huulten kuva kaulassa. Hävettäis!
karmean näköinen. ja niko nousiainen on myös itse persjalkanen hevosnaama leuhka kähisijä. BTW missä se vaatekauppa on vai onko sitä?
mun elämään, tatuoikoon vaikka pimpsan kuvan nenäänsä. Kait täällä saa kommentoida, kun Nousiainen sitä joka paikassa haluaa esitellä!
On täälläkin keskustelun aihe!
Kai mies saa tehdä mitä haluaa vai vaikuttaako miehen tekemiset teiän elämään?
Itse tykkään nikon asenteesta ja siitä että tekee mitä haluaa eikä mieti mitä ihmiset ajattelee. Kerranhan täällä eletään!