G: Pahin ulkonäköön liittyvä moka?
Mun mielestä yksi on ylitse muiden. Tosi tummaksi värjätty tukka naisella, jonka luonnollinen väri on jotain ihan muuta. Lisäksi voimakas silmämeikki. Kutsun tätä Milla Magia-lookiksi. Toiset käyttää ilmaisua Tarja Turunen-tyyli. Ja näitähän näkyy Suomessa.
Kommentit (50)
eivät kuulu tähän, koska eivät ole mokia. Nyt on kysymys sellaisista negatiivisista asioista, jotka saa aikaiseksi tekemällä jotakin ulkonäolleen.
- hilseilevä ihottuma kasvoissa
- finnit ja mustapäät aikuisella naisella
- avara kaula-aukko huonoihoisella dekolteella
- ylipitkät ihokarvat kasvoissa ja kaulalla naisilla
- likaisen näköiset hiukset ja vaatteet
- kapeat huulet + vahva huulimeikki
En nyt tyylimokiksi laskisi sairaudesta tai muusta itsestään riippumattomasta seikasta johtuvia ulkonäköseikkoja kuten ihottumat, finnit...
Olen siis todellinen tyylimokailija koska kärsin aikuisiän aknesta, saan hyvin herkästi ihottumaan kosmetiikasta (myös näkyville paikoille!) ja hammasrivistöni ei ole suora, onneksi kuitenkin suht. valkoinen.
jos ei poistata hyvälaatuisia ihokasvaimia, vaikka olisi varaa ja poistaminen olisi helppoa. Ja sama juttu hampaissa, miksi ihmeessä pitää rumia hampaita, jos hammaslääkäri voisi tehdä asialle jotain?
Onko syylämäiset kasvaimet kasvoissa moka? Entä kellertävät ja epätasaiset hampaat? Mitä jos on sattunut perimään keltaiseen vivahtavan hammasluun? Onko moka siis se ettei käy niitä valkaisemassa, kolmesata egeä kerta? Tai jos hampaat on epätasaiset, eikö se ole pikemminkin alakoulun hammashoitolan moka?
on jonkinlainen moka, jos ei joko terveys- tai kustannussyistä halua käydä hampaiden uv-valkaisussa monta kertaa vuodessa? kaikenmoisia provoja täällä pyörii. Ois kiva nähdä sinun naamavärkki
- valkoiset tennissukat linttaanastutuissa mustissa avokkaissa
- liian lyhyt hame, siis reilusti yli polven
- säärikarvat paistaa sukkahousujen läpi
Me ollaan varmaan työkavereita. Lupaan, ettet tule näitä näkemään. Ja olen todella luullut, ettei noista talven paksuista sukkiksista paista läpi, että karvat jäi ajamatta, mutta taisin olla väärässä.
joista näkyy jotain oleellista, esim. nännipiha tai peppuvako..
kombinoituu lähes kaikki mun mielestä pahimmat ulkonäölliset mokat.
Eli ne kamalat viivanohuet kulmakarvat, jotka on vedetty kajalilla puoliympyräksi. Jaiks!
mutta huono ryhti on aika paha. Ja kun ei osata kävellä korkokengillä, vaan mennään takapuoli pitkällä ja polvet koukussa
Sama mieltä Johanna Tukiaisesta. Onhan esim Lady Gaga myös aika extreme, mutta siinä on meininkiä :D
OT, mutta minkä pituinen on Tukiainen? Kun se näyttää niiden isojen rintojensa kanssa niinkuin se olisi jotenkin puristettu lyttyyn.
Eli sellainen että naama näyttää olevan naamari tai koko pää olevan irtopää.
pitsiset rintsikat loistaa vaalean paidan läpi rintojen kohdalta.
Se, että läskit pursuaa joka suunnasta, kun on laitettu päälle liian pieniä vaatteita. Näitä näkee etenkin kesäjuhlissa!
Yks noita oli duunissakin. Nyt on kyllä just vaalentanut hiuksiaan. Nekin on aika karseet, kuivat hamput. Sekin on paha tyylimoka, hampputukka.
näköisiä. Ja se,jos on levittänyt meikkivoidetta huonosti,raja näkyy kaulalla.
Liian pienet vaatteet, ns. "makkarankuori-look".
Paksu vihreä luomiväri, ripsiväristä tönköt ripset, pinkki huulipuna sutaistuna puolihuolimattomasti ympäri suuta ja ylikin.
Teinivaatteet keski-ikäisellä
Liian monta kertaa vaalennettu hampputukka.
Liian korkeat korot joilla ei osata kävellä.
Matti-look, paita housujen sisällä ja lahkeet kenkien sisällä.
näkymättömyys. Sellainen mitättömyyslook. Siis kaikki on periaatteessa ihan ok, mutta niin persoonatonta, että meinaat kävellä päälle käytävällä koska et huomaa. Ei ole olemassa niin pahaa tyylimokaa kuin se, että olet nolla. understatement. nobody.
minulla on tällainen luonnostaan. Vaikka en laittaisi yhtään meikkiä, niin näyttää siltä kuin olisin meikannut huonosti ja naama on eri väriä kuin muu kroppa. Ei ole kivaa :(