Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustuksesta

Vierailija
26.02.2011 |

Hei onko kukaan teettänyt kangastaulua suosikkiprintistään? Onko ihan urpoa? Olen löytänyt aivan ihanan kankaan enkä saa siitä silmiäni irti, mutta se on ihan liian kallis metrihinnaltaan verhoiksi tms teetetäväksi. Mitä mieltä olette av-raati?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuitenkin ilmeisesti haluat verhoa, etkä taulua, miksi et hanki sitä yhtä isoa verhoa (leveys kaiketi kankaassa 150cm)? Se on näyttävä ja upea isoikkunaisessa olohuoneessasi. Mutta ne muut seinälle tarvittavat verhot voivat hyvin olla jotain kankaaseen sopivaa yksiväristä. Se printtiverho keskeisellä kohdalla.

Vierailija
2/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se ei oikein riitä leveydeksi. Eikå varsinkaan pituudeksi, kangas myydään raporteittain, 150x90. Niitä pitäisi olla vähintään kolme ellei neljä pelkästään yhteen ikkunaan, niin että enpä tiedä. Plus että se printtikään ei ehkä näytä yhtä hyvältä toistettuna pystysuunnassa. Ja nyt sain tän tauluidean päähäni. Mulla on muitakin ideoita verhojen varalle. Me ollaan vasta muutettu uuteen taloon, niin että hankttavana on niin verhoa kuin muutakin sisustuselementtiä :)

Lähinnä halusin tiedustella kun täällä yleensä tiedetään mikä on in ja mikä out sisustuksen saralla, että onko tollaset designkangastaulut yhtä out kuin vaikka se kuuluisa kirjahylly olkkarissa? 8)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olikohan tää idea mauttomuuden rimanalitus. Kangastaulut, pff.

Vierailija
4/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on olkkarissa mun omakuva, sellainen metri kertaa metri :)

Vierailija
5/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se näyttää sinusta hyvältä niin hanki pois.

Ja tuollaisen osaa varmasti poropeukalokin toteuttaa. Ohjeita: http://www.kotitehdas.fi/kohteet/297-Kangastaulu/

Vierailija
6/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kannatan styrox-levyä. On halpa ja kevyt ja siihen on helppo pingottaa se kangas. :-)

Vierailija
7/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt oli vähän sellanen heitto, että onko in vai out. Lähinnä halusin just kuulla kokemuksia. Kiitti tosta linkistä erityisesti, eristyslevy kuulostaa aika hyvältä vaihtoehdolta. Ehkäpä sitä voisi uskaltautua kokeilemaan itse. Tai pistää anopin asialle, hän on näppärä käsistään. Entäs se vanerilevy sitten, onko kukaan sellaiselle tehnyt? Tai edelleen, onko joku teettänyt taulua itselleen ja jo on niin missä ja millä hinnalla. Pistin just kankaan tilaukseen :)

-ap

Vierailija
8/10 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä halusin kangastaulun niin mies nikkaroi n 4x4 cm puusta kehykset ja kangas on pingotettu siihen. Tämän ongelma on että reunat ja tyhjä keskusta näkyy erilailla. Lisäksi puu ei kai ollut ihan kuiva niinpä veti yhden kulman vähän mutkalle. Tämä vinkkinä ettei ole ehkä se paras vaihtoehto kangastaululle.

Muista ei kokemuksia mutta veikkaisin että,

Vaneri on varmaan myös turhan painava.

Suosittelisin styroksia. Helppo työstää oikean kokoiseksi. Lopullisen kankaan alla voi joutua ehkä laittamaan aluskankaan ettei styroksi kuulla läpi.

Vierailija
9/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verhojen hankkimiseksi, niin älä TEETÄ kangastaulua, vaan tee itse: nido kangaskaitale vaikka vaneripalaan tai styrox-levyyn. Vahva, taipumaton pahvikin käy.

jos sulla on varaa teetättää taulu, lienee varaa ostaa yksi verhokin ( noin 2,5m kangasta) Se yksikin verho voi riittää, jos lisäverhoiksi on jotain yksiväristä halpiskangasta, vaikka lakanakangasta printin jostain väristä-

Vierailija
10/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä en tiedä kuinka paljon sellasen taulun teetättäminen voi maksaa, mutta sen tiedän että meillä on isoja ikkunoita olkkarissa sn verran monta ja korkeat katot ja metrihinta tolla kyseisellä kankaalla yli 100e. Ja haluaisin yhtenäiset verhot kaikkialle niin että vaikka normaaliverhoihin kyllä olisi varaa, mutta tolla printillä vähän yli menis. :) Mutta ehkä se taulu...

En oo ikinä tehnyt/teettänyt minkäänlaisia tauluja ja oon vielä aika poropeukalo. Uskaltaiskohan kokeilla. Kiitti vinkistä joka tapauksessa.

-ap

verhojen hankkimiseksi, niin älä TEETÄ kangastaulua, vaan tee itse: nido kangaskaitale vaikka vaneripalaan tai styrox-levyyn. Vahva, taipumaton pahvikin käy.

jos sulla on varaa teetättää taulu, lienee varaa ostaa yksi verhokin ( noin 2,5m kangasta) Se yksikin verho voi riittää, jos lisäverhoiksi on jotain yksiväristä halpiskangasta, vaikka lakanakangasta printin jostain väristä-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan