Mihin käytät bide-suihkua?
Vai pitääkö sanoa bidettaa? Miehen mielestä ne on naisten värkeille tarkoitettu.
Mihin niitä "kuuluu" käyttää? Ja miten? Alapään pesuunko? Eikö roisku ihan vääriinkin paikkoihin?
Mä Käytän vain vessa pesuun...
Kommentit (34)
On varmaan henkilökohtaisia eroja mutta eihän paperilla koskaan ihan puhdasta tule.
sillä pilden ajoittain esim. menkkojen aikana. Tai jos on vaikkapa ripulia ja joutuu käymään useasti tortulla niin huuhtelen takalistoa mieluummin vedellä kuin hankaan paperilla. Bide on myös kätevä jos harrastaa seksiä keskellä päivää ja ei huvita mennä sen jälkeen kokonaan suihkuun niin voi huljutella alakertaa sillä sitten. Kätsy kapistus.
mut muuten kyllä meen mielummin ihan kunnon suihkuun.
en pyyhi paperiin,vaan pesen perseeni. aina.
Siis ihan molemmat holet, paskaa jos paperilla pyyhkii niin se vaan leviää sinne tänne. Lasten perseitä en ole koskaan pyyhkinyt kun olivat pieniä vaan pesin aina pidellä.
pesemässä pepun isomman hädän jälkeen?
Seuraaviin olen käyttänyt: peppujen pesaisuun (ison hädän jälkeen itsellä ja lapsilla), alapäähuuhteluun pienemmän hädän jälkeen, alapääpesuun kuukautisten aikana,
potan pesuun,
kakan pois huuhteluun kestovaipoista
Pilden pesuun.
Pitääkö pilde jostain syystä pestä useampia kertoja päivässä?
ap
tiedän sille muutakin käyttöä olevan!!!
Yhtenä päivänä taas töissä harmittelin, kun kahvinkeittimenne lasipannu ei mahdu vesihanan alle. Työkaveri siihen tokaisi, et wc.n bide-suihkulla se on helppo huuhdella?!! Olin ihan, että APUA YÖK... mun kahvinjuonti loppu siihen!
<a href="http://koti.kapsi.fi/watchman/avotakka.jpg" alt="http://koti.kapsi.fi/watchman/avotakka.jpg">http://koti.kapsi.fi/watchman/avotakka.jpg</a>
Hassuinta mitä olen vähään aikaan nähnyt.
ap
vaikuttamaan siltä, että olemme ruokoton ja likainen perhe :-(.
Oikeestiko "kaikki" pesee takalistonsa kakan jälkeen?
ap
- alapääni pesuun
- lasten alapään pesuun
- potan huuhteluun
- vessan pesuun
- kestovaippojen huuhteluun
Ihan turha kapistus.
lapset korkeintaan käyttävät vesileikkeihinsä.
Miekäytän sitä ihan tasan menkkojen aikana alapään päivittäiseen pesuun, isomman hädän jälkeen.
Ei tosiaankaan roisku mihinkään "vääriin paikkoihin" jos osaa käyttää kahtakättä ;D Eli toisella pitää suihkua (mielellään etupuolelta taakse suihkuttaen) ja toisella kädellä huuhtelee.
Tosin täl hetkel pakko usein tohon käyttää normisuihkua ton sijaan, koska varsinaine käsisuihku on liian kauas nykyses asunnossani wc-pöntöstä sijoitettu. Joutuu nousee ihan yös et sen saa. Ja koska se olis korjausta muutenkin vailla, valuttaa kaiken lattialle jostai letkun kohdasta, ni ei tuu enää käytettyy kovinkaa muutakuku oikeen suihkun käsisuihkuu tohon.
synnytyksen jälkeen, kun tuli järjettömät peräpukamat. Synnytyksestä kohta 7v. mutta edelleen pesen, pesemättä jättämisestä seuraa peräpukamat. Myös menkkojen aikaan huuhtasen pilden kerran pari päivässä suihkussa käynnin lisäksi.
Ja lapset on aina pesty kakan jälkeen, kunnes oppivat itse pyyhkimään.
Se on jokapäiväisessä tiheässä käytössä.
Minä ja mieheni. Pesemme kyllä alapäätäni useammin kuin käyn suihkussa. Sillä on myös hyvä pestä vessan lattia ja pönttö.
juu ja me pesemme perseemme sillä, myöskin huutelen pönttö ja tod. näk. mukulat suihkussa roiskivat sillä.
sitähän kutsutaankin perse puhelimeksi...
Minä taas kysyn, eikö kaikki pese persettään kakan jälkeen???