Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vl ja isosta perheestä.Tänään viimeksi itkin

Vierailija
18.01.2011 |

sitä kuinka vähän vanhempani pitää minuun yhteyttä (minulla siis on jo omiakin lapsia) ja kuinka vähän itse koen saaneeni rakkautta ja huomiota lapsena vanhemmilta. Oikeen vuolaasti itkin suihkussa.On minullakin rankka lapsuus ollut,henkisesti,vaikka ulkoisesti kaikki on ollut OK. johtuen siis tästä isosta perheestä.Sisarukais minulla on 13.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertämään omille lapsilleni vaan tulen antamaan kaikille huomiota tarpeeksi.Täten alan ehkäistä vl:nä.

Vierailija
2/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomion puute jne välttämättä uskonnosta tai suuresta perheestä johdu.

t pienen perheen katkera lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi parempaa.. miks kaikkien pitää keksiä asioita miks on ollu rankka lapsuus.. kyllästyttää jo

Vierailija
4/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan äiti jaksa sitä huomiota niin hirveästi antaa jos lapsia on jotain 13. Yhdenkinlapsen kanssa täyty välillä pysähtyä miettimään, että halaampas nyt sitä lasta ja kyselen kuulumisia.

En ole vl enkä siis ymmärrä sitä miksi joku uskonto nyt 2000-luvulla painostaa hankkimaan yli 2-3 lasta kun maailmaa uhkaa ylikansoittuminen ja ravinnon loppuminen...

Vierailija
5/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan äiti jaksa sitä huomiota niin hirveästi antaa jos lapsia on jotain 13. Yhdenkinlapsen kanssa täyty välillä pysähtyä miettimään, että halaampas nyt sitä lasta ja kyselen kuulumisia.

En ole vl enkä siis ymmärrä sitä miksi joku uskonto nyt 2000-luvulla painostaa hankkimaan yli 2-3 lasta kun maailmaa uhkaa ylikansoittuminen ja ravinnon loppuminen...

Vierailija
6/6 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo vl mutta ihan hyvä että joku jaksaa niitä lapsia tehä. Ite en jaksais. Mutta silti on ihan kiva että ois suomalaisia neki hoitajat ketkä meitä vanhuksina hoitaa... Ja Jos maailma on ylikansoittunut, ni olkoon siellä muualla, suomessa ei. Mun mielestä pitäs suomeen tehä hulluna ihmisiä lisää eikä ottaa yhtään pakolaista tms. tänne. Pysyis tämäkin rotu aisoissa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan