Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö tämä liian pitkälle? Naapuri pyysi voiko mieheni pissata istualtaan aamuisin!

Vierailija
26.02.2011 |

Meille tuli tänä aamuna viesti postiluukusta:

"Voisitko yläkerran asukki pissata istualtasi kun en haluaisi ihan joka aamu herätä siihen että kustaan korvaan!"

Sairasta?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet on vaivasia, selkavaivoja, polvivikoja, virtsakiviä, ei kerkee riisuu housuja,

Olen 64 vuotias. Eli melkein eläkeiässä jo. Nykymiehet käyvät pöntöllä kiltisti istuen. He noudattavat täydellisesti vaimojen käskyjä.

Onneksi minulla on vanhanaikainen vaimo. Sellainen, joka ei puutu pukeutumiseeni tai tapaani virtsata.

Sääliksi käy nykyajan miehiä. Olen kehoittanut poikaani etsimään kunnon naisen idästä. Rajan takanakin on naisellisempia naisia. Eivätkä taatusti puutu miestensä tapaan virtsata. Miehet ovat virtsanneet kautta aikain seisten. Se on hyödykäs keino esim metsästäessä tai kesken taisteluiden.

Jatkuva kyykytys aiheuttaa polville vaivoja.

Vierailija
62/80 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jommata itselles sorsa. se auttas sua ettei tarvitsisi edes mennä vessaan.

Vaimosi voisi tuoda sen sulle olohuoneeseen ja kipittää sen kanssa sitten ja tyhjentää sen pullon sisukset pönttöön, säästyy sun polvet. Ainiin, mites se kakkoshätä? Kuis sitte ne polvet, hmm... Vaipat ja vaimo pesee?

Mitä muuten teet vauvapalstalla, tuliko nuoren vaimon kanssa tehtyä vauva? Mites polvet kestää lapsen kanssa pelmuilun?

Nykymiehet on vaivasia, selkavaivoja, polvivikoja, virtsakiviä, ei kerkee riisuu housuja,

Olen 64 vuotias. Eli melkein eläkeiässä jo. Nykymiehet käyvät pöntöllä kiltisti istuen. He noudattavat täydellisesti vaimojen käskyjä.

Onneksi minulla on vanhanaikainen vaimo. Sellainen, joka ei puutu pukeutumiseeni tai tapaani virtsata.

Sääliksi käy nykyajan miehiä. Olen kehoittanut poikaani etsimään kunnon naisen idästä. Rajan takanakin on naisellisempia naisia. Eivätkä taatusti puutu miestensä tapaan virtsata. Miehet ovat virtsanneet kautta aikain seisten. Se on hyödykäs keino esim metsästäessä tai kesken taisteluiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui että kuseksi ihan tahallaan äänekkäästi. Hän oli sentään +40. Käyttäytyi silti kuin kakara. Aina kun otin asian puheeksi sain kuulla kunniani. Tämä polvivaivainen pappa muistuttaa paljon exääni jo asenteeltaan.

Nykyinen nuorempi mies 28v käy kiltisti pöntöllä. Hän on sivistynyt ja saanut huolellisen kotikasvatuksen. Nuoremmat miehet osaavat hoitaa asiansa tehokkaasti ja ääneti. Erityisesti he osaavat ottaa muut huomioon ja naisensa (erityisesti sängyssä).

Pysytelkää nuorissa. Vanha koira ei uusia temppuja opi.

Vierailija
64/80 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi voisi tuoda sen sulle olohuoneeseen ja kipittää sen kanssa sitten ja tyhjentää sen pullon sisukset pönttöön, säästyy sun polvet. Ainiin, mites se kakkoshätä? Kuis sitte ne polvet, hmm... Vaipat ja vaimo pesee?

Mitä muuten teet vauvapalstalla, tuliko nuoren vaimon kanssa tehtyä vauva? Mites polvet kestää lapsen kanssa pelmuilun?

En ole aikoihin törmännt noin röyhkeään käytökseen. Vinoiletkin vielä, vanhemmalle mieshenkilölle. Minä satun olemaan isoisä. Ehkä minun ei kannattaisi hommata sorsaa, vaan jatkaa samalla hyvällä havaitulla tyylillä. Sillä tyylillä millä miehet ovat virtsanneet jo tuhansia vuosia ennenkuin sinä synnyit. Teikäläisillä ei ole tapoja. Tulet kuitenkin maksamaan minun eläkkeet ja se saa minut hymyilemään leveästi. Ehkä, jos hyvin käy vaihdat vaipat minulle vanhainkodissa.

Vierailija
65/80 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu? Mitä asiani ylipäätään sinulle kuuluvat.?

Virtsaaminen saattaa kuulua. Muttei se kuulu muille, kuin virtsaajalle itselleen.

Vierailija
66/80 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kunnioitus? Haistattelet päin näköä. Noin luultavasti käyttäydyt vanhempiasikin kohtaan. Nykynuoret ne vasta osaa. Siinä on meillä nenäkäs kansanosa.

Ei meidän aikaan soitettu suuta vanhemmille.

Minäkin olen silti sitä mieltä että miestenkin pitää pissata istuellaan.

Vierailija
67/80 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istueltaan kun käy kusella niin helposti kusee pöntön ja renkaan väliin. Tai sitä siis roiskuu jotenkin sinne renkaan alle, niin eipä ole herkkua sen peseminen. Ja haisee niin ylenpalttisesti kusi. En tajua miten se on mahdollista mutta niin vaan on. Mieluummin käskisin miestä kusemaan seisaallaan. Että näinkin päin joskus.

Ja vessa on vessa, sieltä nyt toisinaan (aina) kuuluu ääniä. Itse en ainakaan yritä olla lorottamatta, lorisee jos lorisee! Kusta se vaan on, hyvänen aika. Kaikki tietävät, että se lorisee ja on oudon turhaa häveliäisyyttä yrittää teeskennellä päinvastaista.

Vierailija
68/80 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat pitää ne ominasi :D LOL

Kuinka ajattelit minun tietävän tavoistasi virtsata jos et itse niistä olisi ketronut, olet naurettava.

En ole aikoihin törmännt noin röyhkeään käytökseen. Vinoiletkin vielä, vanhemmalle mieshenkilölle. Minä satun olemaan isoisä. Ehkä minun ei kannattaisi hommata sorsaa, vaan jatkaa samalla hyvällä havaitulla tyylillä. Sillä tyylillä millä miehet ovat virtsanneet jo tuhansia vuosia ennenkuin sinä synnyit. Teikäläisillä ei ole tapoja. Tulet kuitenkin maksamaan minun eläkkeet ja se saa minut hymyilemään leveästi. Ehkä, jos hyvin käy vaihdat vaipat minulle vanhainkodissa.

Vierailija
69/80 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma äitini kirjoittelee päivittäin.

Vierailija
70/80 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on monta vessaa ja alakerrassa ei oikeastaan käy kuin naiset vessassa. Siellä on renkaan alla juuri sitä roisketta joka haisee kuin ammoniakki. Miehellä on oma vessansa ja ei siellä ole sitä juurikaan niin paljoa. Ei nyt laiteta sitä syytä miesten niskaan tässä asiassa. Istualtaan kusee meillä miehet.

Tytöllä oma vessa ja sielläkin renkaan alla on pissaa.

Mies istueltaan kun käy kusella niin helposti kusee pöntön ja renkaan väliin. Tai sitä siis roiskuu jotenkin sinne renkaan alle, niin eipä ole herkkua sen peseminen. Ja haisee niin ylenpalttisesti kusi. En tajua miten se on mahdollista mutta niin vaan on. Mieluummin käskisin miestä kusemaan seisaallaan. Että näinkin päin joskus.

Ja vessa on vessa, sieltä nyt toisinaan (aina) kuuluu ääniä. Itse en ainakaan yritä olla lorottamatta, lorisee jos lorisee! Kusta se vaan on, hyvänen aika. Kaikki tietävät, että se lorisee ja on oudon turhaa häveliäisyyttä yrittää teeskennellä päinvastaista.

Vierailija
71/80 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin viikot aiemmin toisella paikkakunnalla opiskelemassa ja viikon aikana sitä kamaa oli kertynyt sinne renkaan alle. Itse en ollut paikalla. Hmmm, tarkoittaako tämä sitä, että miehellä on ollut vieraita naisia käymässä... Omaksi syykseni en tunnusta, koska opiskelukämppäni pöntössä sitä ei ollut. Aikamoinen mysteeri. No ihan sama.

Vierailija
72/80 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän mallia pojalle. Hänestä on hauska kokeilla sama pottaan. Kuten olen opettanut niin iso hätä tehdään istueltaan (sodassa seisten) ja pienempi aina seisten (myös sodassa). Se on ainoa asia mitä miehisyydessä haluan pitää kiinni. KAIKEN MUUN TE NAISET VOITTE MINULTA VIEDÄ. ETTE SEISTEN KUSEMISEN TAITOA! T: 11cm mies

Vierailija
73/80 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen yhtenä aamuna herännyt kun yläkerran ukko huusi: - Minäkö lapsellinen, minä haluan vaan vähän persettä.

Oli muuten vaikea olla nauraamatta, kun näki pariskunnan hississä.

Vierailija
74/80 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole älynneet miten yököttävää on kuunnella toisen lorotusta? Ilmeisesti teitin yläkerran asukas ei kiusaa teitä noin!

Itse jouduin kuunteleen tuota monta vuotta ja nyt asun omakotitalossa enkä ikinä muuta kusikourun alle/viereen enää!

Eikö tommoset asiat kuulu alkeelliseen sivistykseen ei siis mitään korkeampaa matematiikkaa!

Vierailija
75/80 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus kun asuin kerrostalossa kuulin tasan tarkkaan aina,ku yläkerran isäntä kävi pissalla!

asunut kerrostalossa enkä ole koskaan kuullut kenenkään käyvän kusella. Mistä aaltopahveista muutamien talot on oikein tehty?!

Ja hei normaalit elämisen äänet SAA KUULUA ja kuseminen käsittääkseni on ihan normaaleja elämisen ääniä.

Seuraavaksi naapurinne tulee ehdottamaan että hankitte avanteen kun paskan putoaminen pönttöön häiritsee.

Vierailija
76/80 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mielestä mihisyys ja sota kuuluu yhteen miksi et ole sotimassa jossain kaltaistesi kanssa ja kusemassa seisten? Miksi sun täytyy sotataitojas kuulutella naapureillesi kerrostalossa?

Vierailija
77/80 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella muutto pois kodista jos ei halua kuulla naapurin vessakäyntejä. That´s it?

Vierailija
78/80 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

----Se on hyödykäs keino esim metsästäessä tai kesken taisteluiden-----

Ai, lorotusta täytyy harjoitella naapurien kuullen et jos menee metsään tai sotimaan niin sit osaa? Ihan tosi, jos se noin vaikeeta on ni eikö kannattas mieluummin ottaa potta mukaan sellanen muovinen ei paina paljoa!

Vierailija
79/80 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä toki on muitakin vessan ääniä peittäviä keksintöjä.

Mies menee polvilleen tyynyille, niin ettei lorise niin tolkuttomasti. :D Noita tyynyjä on kyllä erilaisiakin, mutta näin ei tarvitse sentään istua mihinkään.

http://www.djmick.co.uk/really/japans-no-pee-splash-solution-angel-knee…

Vierailija
80/80 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun naisen lorotus kuuluu mun yläkerrasta. Ihan kauheaa!