Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku tutustua tänä yönä minuun ?

Vierailija
25.02.2011 |

Ajankuluksi voisimme kysellä pieniä kysymyksiä ja muodostaa käsityksemme toisistamme illan/yön aikana.

Itselläni on aikaa aaumuun asti.

Nimimerkki mukaan niin osaa yhdistää vastaukset saman henkilöön.

Kysyn teiltä ensimmäisenä seuraavat kysymykset ja vastaan niihin itse (jatkakaa te kysymyksiä):

Ikä 39 v

Sukupuoli Mies

Lapsia Kyllä

Sotilasarvo Matruusi

Kotikaupunki -

Silmien väri Siniharmaat

Musiikkimaku Raskaampi heavy, mutta mutta välillä jotain muutakin

Turn off Kouluttamattomuus/henkinen laiskuus

Vuosiansio Vaihtelee, viime vuosina noin 60 000 € (poislukien työttömyysjaksot)

Nimimerkki Ap

Kommentit (184)

Vierailija
21/184 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin , että en ole enbuskea nähnyt enkä kuullut pitkään aikaan missään yhteydessä.

Radio rock soi kyllä täälläkin usein. Varsinkin aamuisin..

Vierailija
22/184 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä maku sulla sitten on kanavien suhteen.

En kyllä juuri muita kuuntele. Autossa kun tulee istutta pitkiäkin matkoja välillä, niin juuri nuo kanavat vuorottelevat, kuten täällä yövuorossakin.

Ja sitten autossa tietty CD soitin myös.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/184 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en suosittelisi kovin allergiseen perheeseen.

"huoltovapaita" ovat kyllä niin, että pärjäävät hieman pidempään yksikseen. Omat konnani eivät horrosta talvisin mutta jos konnan laittaa horrokseen niin silloinhan useampi kuukausi on huoltovapaata. Siinäkin riskinsä.

Nämä yksilöt olen hankkinut 15 vuotta sitten.

Seuraa on jonki verran. Vaikka ovat tuollaisia yksikseen viihtyviä niin kyllä niistäkin jokainen syliin änkeää jos mahdollisuuden saavat. Ja persoona erotkin ovat suuria vaikka ei ehkä uskoisi.

Vierailija
24/184 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kilpikonnatkin voivat aiheuttaa allergiaa. Yleensä sitä rinnastaa allergia karvaisiin elukoihin.

Minulla oli hamsteri lemmikkinä noin kaksikymmentä vuotta sitten, ollessani lukioikäinen. Muita lemmikkejä ei ole ollutkaan. Enkä ole kyllä kaivannutkaan. Akvaario on ollut joskus mielessä, mutta tiedä vaikka kilpikonnat olisivat enemmän minua varten. Huoltovapaita, mutta niitä sentään voi kosketella.

Iskeeköhän sitä joku pakko saada lemmikki, kun lapset joskus ensi vuosikymmenellä muuttavat pois kotoa ????!?

ap

Vierailija
25/184 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehdenkeskisestä ajasta :)

Juu tuta kilpikonnaa ei kannata hankkia jos ei halua kantaa vastuuta montaa vuotta. Nuo ovat tosiaan 15v ja voivat hyvin elää vielä minunkin jälkeeni...

Vierailija
26/184 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain perinnöksi.

ap

Vierailija
27/184 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta jaksan taas sitten aamulla olla "pirteä".

Kiitos juttu-tuokiosta ja hyvät yön jatkot. :)

Lilja

Vierailija
28/184 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos seurasta

ap

Vierailija
29/184 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla on taalla tanaan kova meininki paalla, joten en usko etta kovin ehdin kirjoitella..

Mutta tulinpahan sanomaan moit ja koitahan jaksella yovuorossasi.

Nyt on mentava!

Salsa

Vierailija
30/184 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun ilmoittauduit.

Kaffeet juotu ja se hiukan piristi.

Täällä on tappotylsän rauhallista. Onneksi kuitenkin niin, sillä se toinen vaihtoehto että pitäisi singahdella häiriöiden perässä ei ole yhtään sen kivempi.

Sitäkin on tullut harrastettua kuluneina kuukausina.

Pärjäile siellä ja kerro jos/kun rauhoittuu.....

Mitäs hässäkkää siellä onkaan ?

ap

Vierailija
31/184 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama tunti.

Salsalla on tainnut olla työntäyteinen työrupeama.

Mites siellä päin maailmaa, uskoakseni talouden lama on vähentänyt resursseja tekemisestä. Onko viime vuosina tullut entistä kiireisempää ja paljonko on säästöruuvia jouduttu kiristämään.

Onneksi orastavaa elpymistä on näkösällä, mutta ainakin verovaroin hoidetut palvelut saavat helpotusta vasta yli vuodenkin viiveellä, vaikka elpymistä tapahtuisikin jo.

ap

Vierailija
32/184 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yö mennyt sinällään hyvin ja rauhalllisesti, mutta numerot näytöllä ovat hieman huolestuttavan epäterveitä. Pientä virittämistä kaivataan siis.

Pitää olla hieman varovainen, ettei lähde homma käsistä. Toistaiseksi on onneksi pysynyt niukasti sallituissa rajoissa. => päivävuorolle puuhaa.....

ap

Vierailija
33/184 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä luonteenpiirre.

Koiran suhteen kyllä juurikin samoilla linjoilla. Mä olen sen verran laiska ja itsekäs että en suostu ottamaan elävää olentoa harteilleni kun en aina ole ihan "parhammillani", etenkään aamuisin.

Minulla menee yleensä aamuisin aina heräämiseen jonkin verran aikaa ja kahvia. Mieluummin valvon hieman pidempään. Olen enemmän iltaihmisiä.

Onneksi eivät ole lapset vielä ruvenneet kinuamaan lemmikkiä. Niillä tuntuu olevan riittävästi muutakin puuhaa.

Eli sinä saat olla henkisesti laiska, mutta muut eivät saa. Ja sinua pitää ihailla henkisestä kantista, kun jaksat työskennellä öisin.

Siinä meillä vasta kakara!

Vierailija
34/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lilja-

Vierailija
35/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on tehnyt pakolliset työvuoron aloitukset ja eka kahvikuppi on nenän alla.

Jatketaan siitä mihin jäätiin.....

Kuuntelen Stairway to heavenia radiosta. Se on myös kännykässäni soittoäänenä.

ap

Vierailija
36/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyen on mieleeni tullut ajatus ihan toisesta asiasta.

Eli työelämän kehittämisestä ja työviihtyvyydestä.

Ihminenhän ei loppujen lopuksi ole koskaan tyytyväinen rahalliseen palkkaansa. Jos saa palkan korotuksen, niin on taas 8 kk. kuluttua tyytymätön pieneen palkkaansa.

Tästä seuraa mielestäni ajatus, että paras tapa motivoida henkilöstöä olisi erilaiset "korpireissut". Siis erilaiset elämykset, joita ei tule muuten koettua. Jotain jota tavallaan ei tule rahalla ostettua (ainakaan omalla rahalla).

Kysehän voi olla vaikka hieronnasta muutaman kerran kuukaudessa, eikä välttämättä mitään suurta ja ihmeellistä.

Raha sinällään on hieman huono motivaattori sen jälkeen, kun tietyn kohtuullisen tai hyvänkin elintason on ensin saavuttanut.

ap

Vierailija
37/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse kyllä ainakin vapaa-aikani vietän mieluiten perheen kanssa kuin tuollaisella "korpireissulla". meillä näitäkin järjestetään mutta kun ne ovat sitten iltaisin tai viikonloppuisin niin olen mielummin sitten ihan vapaalla. Työkavereita näkee tarpeeksi muutenkin. Mielestäni yksi hyvä motivaatio on esim joulu bonus eli saisi vaikka kerran vuodessa yhden ylimmääräisen summan tilille, sen ei tarvitsisi olla edes kovin suuri :) Ja tämä olisi siitäkin syystä kiva, että tuo oman alan palkka ei ole niin kovin suuri. Vaikka kyllä minä sillä ihan hyvin pärjään.

-Lilja-

Vierailija
38/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä: 12 vuotta

Sukupuoli: nainen

Lapsia: ei ole..

Sotilasarvo: ei ole

Kotikaupunki: -

Silmien väri: sininen

Musiikkimaku: pop,rap, hip-hop

Turn off: jaa-a

Vuosiansio: 240€+ lahja rahat n. 50€

Nimimerkki: Riisimuro

Vierailija
39/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulubonus on varmasti myös ihan kiva, vaikka onkin rahan muodossa.

Joo, pitkä korpireissu lieneekin vähän liikaa, mutta jotain joka rikkoo rutiineja tavalla tai toisella.

Jotenkin toivon, että tulevaisuudessa työnantajat entistä enemmän kiinnittäisivät huomiota hyvin vointiin.

ap

Vierailija
40/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tuo toimii mielestäni ihan kivasti.

Joka kuukausittaisessa palaverissa on aihe esillä ja aina kesälomien jälkeen tehdään vuodelle työhyvinvointi suunnitelma johon jokainen saa sanoa mielipiteensä. Sitä pyritään noudattamaan,

sekä säännölisesti tehdään tyytyväisyys kysely. Toimii ihan hyvin.

-Lilja-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme