Millä värillä pojan huone?
Onko hyviä ideoita millä väriiä maalata pojan 8v. huone?
Mistä löytäisi valokuvia ja vinkkejä?
Kommentit (4)
Poika valitsi itse yhdelle seinälle sellaisen, aika tumman, murretun oranssin sävyn ja itse sitten myyjän avustuksella kolmelle muulle seinälle vaalean, aavistuksen siniseen taittuvan maalin. Tuli ihan kivan näköinen lopputulos, vaikken oranssin ystävä noin muuten olekaan :D
Poika valitsi itse yhdelle seinälle sellaisen, aika tumman, murretun oranssin sävyn ja itse sitten myyjän avustuksella kolmelle muulle seinälle vaalean, aavistuksen siniseen taittuvan maalin. Tuli ihan kivan näköinen lopputulos, vaikken oranssin ystävä noin muuten olekaan :D
että sinulla on noin omaperäinen, luova ja rohkea varhaisteini-ikäinen!
t. Itsekin sellaisen äiti ja yläkoulun ope
Käy kurkkaan tuolla "leikki-ikäiset"-osastolla ja siellä ketju "mistä kivoja lasten sisustusjuttuja". On ihan alkupäässä.
... pojan mielipidettä ;)
Sisustuslehdistä. Esim. Koti ja keittiö, Avotakka, ehkä Kotivinkki. Varsinkin usein elo-syyskuun numeroissa on koululaisten huoneita. Sitten viime aikoina kai on ilmestynyt jokin lastenhuoneaiheinen kirjakin. Sellaisia voisitte katsella pojan kanssa yhdessä, jos hänellä ei ole esim. lempiväriä. Tai sitten voisit sinä miettiä etukäteen vaikka 3-4 värivaihtoehtoa ja sitten esitellä niitä lapselle.