Musta tämä on jotenkin niin ilkeää, mutta menepä sanomaan asiasta...
Eihän asia minulle toki kuulukkaan. Tilanne se, että äitini ja isäpuoleni ovat vuokranneet talon tunturista viikoksi nyt tulevalle hiihtolomalle. Kaikki muut on kutsuttu paitsi isäpuoleni tytärtä perheineen. Ok, ei tämä perhe pääsisikään töiden vuoksi lukuunottamatta 13v tyttöä. Tyttöä ei pyydetä mukaan siitä syystä, ettei koskaan käy vanhempieni luona vaikka tää perhe asuu kaikista lähimpänä heitä.
Mun mielestä tottakai tyttö pitää kutsua mukaan kun kerran kaikki muutkin lapsenlapset lähtevät. Mutta ei, kumpikaan ei äitini eikä isäpuoleni halua tyttöä mukaan :(. Saa sit olla yksikseen kotona hiihtoloman kun vanhemmat töissä. Minusta jotenkin surkeata. Mutta tosiaan, menepä valittamaan, enhän minä maksa talovuokrasta euroakaan.
Kommentit (8)
mutta monelle niin tyypillistä.
Eli jos meitä ei muisteta, meille ei voi tulla, miksi mekään ottaisimme mukaamme? Sinällään ihan oikein tytöllekin.
mutta monelle niin tyypillistä. Eli jos meitä ei muisteta, meille ei voi tulla, miksi mekään ottaisimme mukaamme? Sinällään ihan oikein tytöllekin.
Tyttö on 13v!!
mutta monelle niin tyypillistä. Eli jos meitä ei muisteta, meille ei voi tulla, miksi mekään ottaisimme mukaamme? Sinällään ihan oikein tytöllekin.
Tyttö on 13v!!
kerrottiin, että tyttö on 13v. Mehän emme tiedä syytä, miksi tyttö ei siellä käy, tai millainen tyttö ylipäätään on.
että tuo on "oikein tytölle". Kyseessä on kuitenkin vielä lapsi, joka ei ole voinut vaikuttaa vanhempiensa ja isovanhempiensa välisiin suhteisiin.
Tyttö on 13v!!
kerrottiin, että tyttö on 13v. Mehän emme tiedä syytä, miksi tyttö ei siellä käy, tai millainen tyttö ylipäätään on.
hyvin tunne tyttöä, mutta minun mielestäni asiallinen nuori on. Nuorempana oli vähän kieronlainen, kiusasi serkkujaan jne mutta lasten puheiden perusteella ei enää ole sellainen kiusaaja. Voihan toki olla kun lapsetkaan eivät häntä enää näe usein mummolassa, että olisiko tyttöä ojennettu aikoinaan vanhempieni luona juuri tuon kiusaamisen vuoksi kovemmin ettei enää halua sitten mennäkkään. Kukapa tietää. Äitini ei tytöstä tykkää se on selvää ja ei kyllä isäpuolenikaan paljoa perusta, mutta hän onkin aina tykännyt touhuta enemmän poikalasten kanssa.
ap
että tuo on "oikein tytölle". Kyseessä on kuitenkin vielä lapsi, joka ei ole voinut vaikuttaa vanhempiensa ja isovanhempiensa välisiin suhteisiin.
siinä sanotaan, että tämä tyttö ei siellä käy, muun perheen käymisestä ei sanottu mitään, siksi tällainen oletus minulla.
siinä sanotaan, että tämä tyttö ei siellä käy, muun perheen käymisestä ei sanottu mitään, siksi tällainen oletus minulla.
vastaa, tytön vanhemmat vierailevat kyllä suht useasti, mutta tyttö on harvoin enää mukana.
Ja tulee mieleen että siinä on syynsä ettei tyttö vieraile isovanhempien luona.
Sitä paitsi jos tytön vanhemmilla ja isoisällä on jotain keskinäistä kaunaa, on väärin että tyttö joutuu kärsimään siitä. Tämähän olisi oiva tilaisuus isoisän luoda suhdetta lapsenlapseensa.