Martina laittanut sitten lapsensa
alastonkuvan nettiin omaan blogiinsa (Victoria saunomassa). Mulle nousi pala kurkkuun pelosta, kun näin sen. Koko ajan sen tytön kuvaaminen on natissut hyvän maun rajoilla, mutta nyt meni pahasti yli.
Paha vielä, kun kaikki tietävät televisio-ohjelman ansiosta missä ne asuu ja ne on tainnut kertokin, mihin päiväkotiin tyttö menee. Pitäisköhän tuosta ottaa yhteys lehden toimitukseen, että poistaisi sen. Ihan oikeasti lapsia on suojeltava tällaiselta.
Kommentit (81)
huolimatta...vai että jonkun lapsi ilman paitaa netissä voi kääk!
kun oli 4kk ikäinen eikä mitään aietta ottaa sitä poiskaan. Mä en kuluta aikaani miettien mahdollisia pedofiileja...jos näin tekisin saisinkin kuluttaa kaiken aikani niiden miettimiseen. Ne kun voivat kytätä ihan missä vaan...ja kyttäävätkin valitettavasti!
viime kesänä kun olivat jatkuvasti ulkona vähissä vaatteissa ja vapaasti (sen verran isoja jo)...apua nyt mulla meni yöunet.
siitä laittaisiko oman lapsensa alastonkuvan nettiin? Taitaa olla vaan monella niin vaikeaa myöntää, ettei laittaisi avoimelle sivustolle kuvaa lapsesta alastomana, kun täytyy kaikki mahdolliset uimarantajauhannat tänne pistää.
Pulloon sulkeminen ja terve järki kaksi eri asiaa.
jos joku pedofiili haluaa runkata Martinan lasta katsellen tekee sen joko netissä tai sitten kotkulmilla livenä.(oli nakukuvia tai sit ei ihan sama) Jos Martina halus fiilistellä lapsensa kuvalla so what. En alkais vauhkoomaan moisesta....
huolimatta...vai että jonkun lapsi ilman paitaa netissä voi kääk!
itsestäsi nettiin kuvan ilman paitaa?
ja ihan nakukuva on siellä myös mun kuopuksesta kun kylpee 4kk iässä mutta tämän jo kerroinkin...ja ajatella voisin oikein hyvin laittaa sinne myös kuvan mun 4v lapsesta ILMAN PAITAA.
jos tuntuis että olis kiva kuva...ei vaan taida sellaista enää musta saada. Pointti nyt kuitenkin on se että 4v ilman paitaa on aivan normaalia enkä ala joknu pedon pelossa lapsen alastomuutta sensuroimaan kuvasta jos muuten on kiva kuva ja kunnon kesäfiilis. En muutenkaan hysterisoi pedofiilien takia. Niitä on ja tulee aina olemaan sille emme voi mitään eikä ne voi lasta netissä satuttaa.
Niistäkin pedofiilit kiihottuu...tai kaunis vaalea kihara tukka...tai pisamat...ei ne pedofiilit kuulkaa sen enempää kiihotu 4v lapsen paljaasta rinnasta kuin esim varpaista tai polvista.
tai pikkutytöistä suloisissa hörhelömekoissaan. Ei se alastomuus ole se ongelma....
missä näkyy häivähdys pikkuhousua kun istuu puhakeinussa...enkä vaivaa päätäni mahdollisilla pedofiileilla.
jos tuntuis että olis kiva kuva...ei vaan taida sellaista enää musta saada. Pointti nyt kuitenkin on se että 4v ilman paitaa on aivan normaalia enkä ala joknu pedon pelossa lapsen alastomuutta sensuroimaan kuvasta jos muuten on kiva kuva ja kunnon kesäfiilis. En muutenkaan hysterisoi pedofiilien takia. Niitä on ja tulee aina olemaan sille emme voi mitään eikä ne voi lasta netissä satuttaa.
kuvassa lapsi poseerasi, valkoista seinää vasten. En tiedä mitkä siistit fiilarit ja meiningit siinä sitten oli kyseessä, mutta oli minun ja monen muunkin mielestä mauton kuva. Puolestani kaikki laittakoon nettiin kuvia lapsistaan vaikka pyllistämässä, jos siltä tuntuu. Minä en ainakaan niin aio tehdä, vaikka olisi kuinka viattomia ja fiiliskuvia. Sellaiset kuvat kuuluvat mielestäni kotialbumiin. Ei kaikkien ihmisten silmien töllättäväksi.
mutta ei kannata nyt niin alkaa toista tuomitsemaan vaikka toinen ei pedofiileja ajatteliskaan...kaikki vaan eivät ole niin hysteerisiä kuin sinä.
alastonkuvan nettiin omaan blogiinsa (Victoria saunomassa). Mulle nousi pala kurkkuun pelosta, kun näin sen. Koko ajan sen tytön kuvaaminen on natissut hyvän maun rajoilla, mutta nyt meni pahasti yli. Paha vielä, kun kaikki tietävät televisio-ohjelman ansiosta missä ne asuu ja ne on tainnut kertokin, mihin päiväkotiin tyttö menee. Pitäisköhän tuosta ottaa yhteys lehden toimitukseen, että poistaisi sen. Ihan oikeasti lapsia on suojeltava tällaiselta.
Ihanko oikeasti tavismamma ei osaa tehdä eroa noille asioille, että viekö lapsen kanssaan rannalle, vai laittaako nettiin alastonkuvan lapsesta, jonka kaikki tuntee, tietää asuinpaikan, jonka äiti esiintyy itse alastonkuvissa jne.
Ihanko oikeasti ette ymmärrä?
Mä olen itse jonkin verran julkisuudessa, ja kyllä mun perheeni ja lapseni kiinnostaa ihmisiä, niitä sairaitakin. Ei tulisi mieleenkään heittää vielä lisää vettä myllyyn.
kun oli 4kk ikäinen eikä mitään aietta ottaa sitä poiskaan. Mä en kuluta aikaani miettien mahdollisia pedofiileja...jos näin tekisin saisinkin kuluttaa kaiken aikani niiden miettimiseen. Ne kun voivat kytätä ihan missä vaan...ja kyttäävätkin valitettavasti!
Se, että tiedostaa riskit, ei tarkoita sitä, että tarvitsee kuluttaa kaiken aikansa niiden miettimiseen. Alkaa mennä kommentointi vähän överiksi jo.
Itse en lapsistani alastonkuvia laittaisi nettiin tai paikallislehden sivuille. Se on oma valintani. Silti en käytä kaikkea aikaani pedofiilien murehtimiseen.
Muutenkin lapsille on puhuttu ikätadsoonsa nähden sopivasti namusedistä. Ei pelotellen, vaan lähinnä mainiten ja kertoen, miten toimia mahdollisimman turvallisesti. Mutta ei me lasten kanssa vietetä kaikkea aikaa namusetiä peläten tai niiden hyökkäyksiin varustautuen.
Ja vielä, joku fiksu täällä ymmärsi jo kirjoittaa Martinan ja Victoria erityisasemasta tässä pedofiliasiassa äidin julkisuuskuvan takia. Sen kommentin allekirjoitan täysin.
lasten alastonkuvien nettiin laittaminen ei välttämättä kohdista uhkaa siihen lapseen, jonka kuva on netissä. Tiedän kyllä mistä puhun, sillä olen joutunut ikävä kyllä työni puolesta kohtaamaan lapsia hyväksikäyttäneitä ihmisiä. Pedofiilit etsivät netistä kimmokkeita omille fantasioilleen ja haluilleen ja se, että vanhemmat laittavat niitä näemmä yhtään ajatusta asialle suovana nettiin, saattaa merkitä uhkaa jollekin muulle lapselle, jonka kuva ei olisikaan netissä.
Ja vaikka kukaan pedofiili tai edes millään tavoin seksuaalisesti perversoitunut henkilö ei näkisikään kuvia lapsistanne, niin jokaisella ihmisellä niin vauvalla kuin leikki-ikäiselle on oikeus yksityisyyteen ja sitä vanhempien tulisi kunnioittaa. Ja epäilen kovasti, että tykkäisitte hirveästi jos puolisonne laittaisi alastonkuvanne nettiin nimellä varustettuna.
Ja jälleen kerran nyt on kysymys nettikäyttäytymisestä ei rannalla tai pihalla oleilusta.
Pitääkö Martinan sit myös unohtaa ne livevierailut rannalle kun siellä voi joku pedofiili kytätä hänen vähäpukeista lastaan samoin kriteerein eli siksi kun on nähnyt lapsen kuvan esim Iltasanomissa?
Pelätän hysteerisesti jotain nettiä kun tuolla livenä voi oikeasti tapahtua mitä vaan...ja ihan vaikka ei mitään nettikuvia olisikaan. Pedofiilit kyttää lapsia tuolla ulkona! Rannoilla koulumatkalla leikkipuistoissa missä vaan!
Mesotaan jostain nettikuvista kun itse ollaan valmiita viemään se oma muksu sinne rannalle runkkareiden eteen. Martinakaan kai ei saisi sitten viedä lastaan ihmisten ilmoille kun sattuu olemaan kuuluisamman ihmisen lapsi?
Siis nyt kun minulla on oma lapsikin, en tajua sitäkään vähää näitä alastonkuvia.
Hyvänmaun rajoissa voi tietenkin lapsistaan kuvia laittaa, sitä teen itsekkin.