Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TV2 pedofiilit

Vierailija
25.02.2011 |

Olen niin vihainen ja samalla äärettömän surullinen kun katson tuota Andyn tarinaa nyt TV2:lta. Kaikki pedofiilit pitäisi kiduttamalla tappaa!!!

Jos minun lapseni joutuvat pedofiilin käsiin joskus niin käyn tappamassa pedofiilin omin käsin ja kiduttamalla ja se on varma!

Turha kenenkään laittaa vastineeksi, että pedofiilit ovat itse uhreja.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:n pedofilia- ja lapsiin kohdistuneita nekrofilia- lukuja

USA:ssa katoaa vuosittain 58 000 lasta. 115 lasta katoaa lopullisesti joka vuosi.

10 vuodessa se tekee 580 000 siepattua lasta ja 1150 lopullisesti kadonnutta lasta (eli pedofiilien murhaamia ja tappamia lapsia).

Mieti, montaako ihmistä asia koskee ja koskettaa, jos yli puoli miljoonaa lasta siepataan ja raiskataan joka vuosi myös Euroopassa?

Haluammeko samat luvut Eurooppaan, eli 2-3 lopullisesti kadonnutta lasta ja 1160 siepattua lasta joka vuosi, jokaisessa Euroopan 50:ssä maassa, myös Suomessa?

Pedofiileillä on USA:ssa oma etujärjestönsä NAMBLA, jonka mukaan lasten raiskaamisessa on kyse rakkaudesta.

http://fi.wikipedia.org/wiki/NAMBLA

TV2ssa esitettiin 24.2. dokumentti “Missä olet Andy?”, josta tiedot ovat. Dokumentissa Andyn ystävä yritti jälleen selvittää Andyn katoamista.

Andyn katoamiseen liittyi todennäköisesti useampi mies, jotka toimivat yhdessä.

Angelo "Andy" Puglisin kohtalo ei selvinnyt koskaan. Tämä 10-vuotiaana siepattu poika on ollut ‘kadonneena’ 35 vuotta.

http://www.haveyouseenandy.com/

“Koiranpentuni katosi! Autatko minua etsimään sitä? Saat dollarin, jos autat” –menetelmällä lapset saatiin mukaan 1970-luvulla. Miehet toimivat yksin tai useampi yhdessä. He myös kertovat ja kehuvat tekojaan toisilleen.

Ohjelmaa ei löydy Yle Areenasta.

14-vuotias poika raiskattiin Oulussa la 5.2.2011 kahden miehen toimesta

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/14-vuotias%20poika%20raiskattiin%20Ou…

Tästä se alkaa?

Suomeen tulee yleensä n. 30 vuoden viiveellä tämän kaltaiset yhteiskunnalliset ilmiöt USA:sta.

Vierailija
22/42 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaikea nukkua sen jälkeen. Todella surullista. Ja ihmetystä herättää, miksei juttua tutkia, tai siis näyttitä. Onko poliisivoimissa korkeammalla paikalla joku, joka on ringissä mukana?

järkyttävää, surullista. ihan oksettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se käsitys että pedofiili on harvoin ihan tuntematon lapselle, vaan jotain kautta tuntee tai hakeutuu lasten seuraan... Hyi hitto. Ei sitä halua olla epäluuloinen kaikkia tuntemattoja tai puolituttuja lapsen kanssa tekemisissä olevia kohtaan, mutta toisaalta ei liian luottavainenkaan...

Pedofiileille todellakin kunnon rangaistukset, ei mitään suomalaisia päähän taputteluja, kuten ne yleensä ovat, eli puoli vuotta ehdollista tms...

Ehkä tärkeintä olis ennaltaehkäisy, eli opetettaisiin lapsi pitämään huolta itsestään, huutamalla APUA ja EI, jos jotain pahaa heille yritetään tehdä, siis mitä vain. Ja että lapsi uskaltaisi kertoa vanhemmilleen mitä vain, mikä mieltä painaa.

Vierailija
24/42 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelen poliisien passiivisuutta. Salailevatko he jotakin?! Ovatko tehneet systemaattisia virheitä jo niin kauan ja paljon, että pelkäävät niiden paljastuvan?

Toki tuoltakin alueelta on kadonnut jo niin paljon lapsia, että määrärahoja jokaisen tapauksen selvittämiseen ei vaan ole. Miksei joku raharikas perustaisi erillistä lasten katoamisten selvittämiseen erikoistunutta organisaatiota, joka tutkisi tapauksia perusteellisesti? Ajatelkaa, että monet ovat tarjonneet välineitä ja apuaan poliiseille ilmaiseksi, eivätkä nämä ole halunneet ottaa apua vastaan? Mitä ihmettä tämä tarkoittaa?

Menettää kyllä totisesti yöunensa, kun alkaa noita netistä löytyviä lasten katoamistapauksia lukemaan. Miten kauheita kohtaloita ovat monet lapset joutuneet kokemaan! :(

Vierailija
25/42 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jo keskustelu järkyttää ja jollain tavalla pelottaakin... kun on omia lapsia niin aina sitä miettii että mitä jos tuollaista tapahtuu.

Jokunen vuosi sitten Oulussakin pikkutyttö joutui muistaakseni Myllyojalla aikuisen miehen nappaamaksi ja raiskaamaksi, olisiko tyttö ollut 8-vuotias. Järkyttävää!

Omasta lapsuudesta, 80-luvulta muistan miehen joka kerrostalojen pihalla "vaani" lapsia. Houkkariksi häntä kutsuimme ihan yleisesti ja kaikki lapset karttoivat häntä; hän yritti namuilla houkutella lapsia luokseen. Aikomuksiaan voi vain arvailla mutta aikeet eivät varmasti kovin hyvät olleet, koskaan hän ei ollut aikuisten kanssa tekemisissä tai juttusilla vaan aina jutteli vain lapsille ja hakeutui heidän seuraansa. Mies oli kaikinpuolin outo ja pelottava ja se kyttääminen oli riipivää.

Vierailija
26/42 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ettei Andyn tapausta olla saatu ratkeamaan. Yksi vankilassa kuollut pedofiilihan paljasti että oli haudannut nimettömän pojan johonkin katoamispaikan lähelle 1970-luvulla, mutta häntäkään ei poliisit osanneet tarpeeksi ajoissa kuulustella asian tiimoilta. Mahdollista hautauspaikkaa ei koskaan olla tarpeeksi perusteellisesti edes etsitty.

Andyn katoamiseen liittyy paljon asioita, jotka on kokonaan unohdettu. Esim. dokumentistahan käy ilmi, että Andy oli päivää ennen katoamistaan tuonut äidilleen itsestäänotetun polaroidkuvan, jonka joku Andya kuvannut mies oli tälle antanut. Mies oli kuulemma ottanut kuvia monta. Tästähän ei enää dokumenttia tehtäessä onnistuttu löytämään sormenjälkiä.

Ihmettelen myös, miksei Andy lähtenyt sisarustensa kanssa kotiin tai aina kaikille ystävällisenä ihastustaan saattamaan tämän pyytäessä, vaan sanoi jäävänsä altaalle vielä hetkiseksi. Oliko hän sopinut edellispäivän kuvaajan kanssa jotakin? Andy oli soittanut kotiin joskus klo 15 jälkeen ja puhunut sisaruksilleen, mitäköhän hän puhui? Oliko kuvannut mies esim. luvannut Andylle rahaa kuvista? Andy oli ottanut perheen miehen roolin, ja ehkä ajatteli auttavansa äitiään rahallisesti?

Altaalla ollut poika kertoi myös miehestä, joka oli pyytänyt apua kadonneen koiransa etsimiseen ja jota Andy ilmeisesti jäi auttamaan. Pahasti järkyttynyt nuorempi kaverihan kertoi myös nähneensä monta miestä Andyn kimpussa.

Vierailija
27/42 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen sivujen mukaan "Missä Andy on?"-dokumentti tulee uusintana 10.3. klo 23.20!

Kannattaa katsoa, on Emmy-palkittu dokkari jonka HBO on tuottanut. Tällä ohjelmalla ei ole nettikatseluoikeuksia tekijänoikeudellisista syistä...

http://yle.fi/ohjelmat/977763

Vierailija
28/42 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko tullut ajatelleeksi, että lapset ehkä arvostaisivat enemmän tuollaista äitiä kuin semmoista passiivista asennetta, jossa lapsentappaja pääsee muutaman vuoden istumisella ja äiti on ns. "tyytyväinen"?

Vierailija
29/42 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti muistutuksesta. En katsonut ekalla kerralla ja jäi jo silloin harmittamaan!

Aika paljon herättänyt ainakin täällä keskustelua.

Vierailija
30/42 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin itken, mutta tämä ohjelma sai kyyneleet valumaan.

Vierailija
31/42 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kokemuksesta. Ihminen, josta ei koskaan voisi uskoa mitään pahaa on terrorisoinut ja pilannut lähes kaikkien läheistensä elämän. Minun kohdallani se oli isoisä, joka aikanaan käytti hyväksi lapsiaan, myöhemmin lapsenlapsiaan ja ketä lie muita. Nyt hän on jo haudassa ja asiat jäivät selvittämättä ja rangaistukset lusimatta....

Vierailija
32/42 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun lapseni joutuvat pedofiilin käsiin joskus niin käyn tappamassa pedofiilin omin käsin ja kiduttamalla ja se on varma!

Kenestäkään terveestä ihmisestä ei olisi sellaiseen.

Ja lastesi kannalta olisi parempi, että heillä olisi äiti kotona auttamassa heitä paranemaan tai auttamassa heitä pääsemään yli sisaruksen menettämisestä, kuin se että heillä on vankilassa elinkautista istuva äiti.

Pedofilia on kamala asia mutta tuollainen turha uhittelu on typerää eikä muuta tilanteita mihinkään.

Vierailija
33/42 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte et oliko tää pedofiili? Olin ratikassa menossa kotiin päin ja sit siellä mun viereen istu sellanen papparainen joka eka kyseli multa reittiä ja sit ihan opetetusti kohteliaasti vastasin sille ja sit se alko vaan kertoilee et se on menos kavereiden luo ja et se on puol sokee ja et se on tosi yksinäinen ja tällästä. Sit se kerto kans jotain et sen naapurin nainen on kasvattanu sen kun omat vanhemmat kuoli kun se oli nuori ja sit se alko puhuu tosi paljon siitä kuinka yksinäinen se on ja kuinka mukava mulle on puhua. Se välillä laitto sen käden mun olkapäälle tai reidelle tai sit se vähän koski mun hiuksia sillai et se piti mun päätä vähän sillai U know. Se alko vähän ahistaa mua joten olin vähän sillai älä ja sit se oli sillai et "En mä mikään pedofiili oo mut sun kaa on niin kiva jutella eikä mul oo ystävii joten voisiksä olla mun ystävä?" Ja sit mä sanoin vaikka koska se vaikutti vähän siltä et sen päässä ei oo kaikki kunnossa ja vähän säälin sitä tavallaan. Sit se sano et voisko se antaa sen numeron mulle et mä voisin soittaa sille jos haluisin ja sit mua alko epäilyttää viel enemmän kun se sano et "en mä sua mikskään panokaveriks haluu vaan sellaseks ystäväks joka ois mulle niinku vaan henkisenä tukena ja tällai. Mut siis sen jälkee mä sanoin et me ollaan nyt hakaniemes ja siis meiän molempien piti jäädä sil samalla joten sit seki jäi. Ja sit se oli sillai "mun ois oikeesti pitäny mennä tonne länsi-pasilaan mut sun kaa oli niin kiva jutella etten mennykkää" ja mä olin vaan vähä sillai öö okei. Ja siin pysäkillä mä näytin sille tien oikeelle pysäkille ja sit se vaan oli sillai et halataan ja mä tyhmänä suostuin. Mut sit se oikee rutisti mua oikeen lähelle sitä ja sit se pussas mua poskelle ja vähän peräännyin. Mut sit se uudelleen oikeen rutisti mua sitä itteään vasten ja silloin se laitto sen huulet ihan lähelle mua ja dano "anna pusu" ja silloin vasta mä älysin perääntyä ja sanoin vaan et mun pitää mennä ja sit menin kauas sen luolta ja olin jotenki niin järkyttyny et aloin itkee ja mua hävettää ihan sairaasti et olin niin hyväuskonen. Se siin yhes välis viel kyseli mun asuinpaikkaa enkä yhtään epäilly mitään. Tää siis taåahtu seööanen puol tuntii sitte enkä tiiä pitäskö mun kertoo äidille tästä kun se on aina varptellu kaikista pedofiileista mut ei mulla oo koskaan tullu mieleen et kukaan aluks niin mukavan olonen saattais olla joku pedofiili. Mitä mun pitäis tehä

Vierailija
34/42 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän äsken tapahtuneen jutun takii tulin siis tänne ettii tälläsii pedofiili keskusteluja

Vierailija
35/42 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen ruoskinta pedareille tuomio kirkon edessä 24.12. joka vuosi. Naamat esille samalla lailla kun vaalimainoksissa. Veikkaan että vähenisi touhu.. Mut tämä maa on niin lapanen että niilleki pitää antaa oikeutta.

Vierailija
36/42 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö13v kirjoitti:

Mitä mieltä ootte et oliko tää pedofiili? Olin ratikassa menossa kotiin päin ja sit siellä mun viereen istu sellanen papparainen joka eka kyseli multa reittiä ja sit ihan opetetusti kohteliaasti vastasin sille ja sit se alko vaan kertoilee et se on menos kavereiden luo ja et se on puol sokee ja et se on tosi yksinäinen ja tällästä. Sit se kerto kans jotain et sen naapurin nainen on kasvattanu sen kun omat vanhemmat kuoli kun se oli nuori ja sit se alko puhuu tosi paljon siitä kuinka yksinäinen se on ja kuinka mukava mulle on puhua. Se välillä laitto sen käden mun olkapäälle tai reidelle tai sit se vähän koski mun hiuksia sillai et se piti mun päätä vähän sillai U know. Se alko vähän ahistaa mua joten olin vähän sillai älä ja sit se oli sillai et "En mä mikään pedofiili oo mut sun kaa on niin kiva jutella eikä mul oo ystävii joten voisiksä olla mun ystävä?" Ja sit mä sanoin vaikka koska se vaikutti vähän siltä et sen päässä ei oo kaikki kunnossa ja vähän säälin sitä tavallaan. Sit se sano et voisko se antaa sen numeron mulle et mä voisin soittaa sille jos haluisin ja sit mua alko epäilyttää viel enemmän kun se sano et "en mä sua mikskään panokaveriks haluu vaan sellaseks ystäväks joka ois mulle niinku vaan henkisenä tukena ja tällai. Mut siis sen jälkee mä sanoin et me ollaan nyt hakaniemes ja siis meiän molempien piti jäädä sil samalla joten sit seki jäi. Ja sit se oli sillai "mun ois oikeesti pitäny mennä tonne länsi-pasilaan mut sun kaa oli niin kiva jutella etten mennykkää" ja mä olin vaan vähä sillai öö okei. Ja siin pysäkillä mä näytin sille tien oikeelle pysäkille ja sit se vaan oli sillai et halataan ja mä tyhmänä suostuin. Mut sit se oikee rutisti mua oikeen lähelle sitä ja sit se pussas mua poskelle ja vähän peräännyin. Mut sit se uudelleen oikeen rutisti mua sitä itteään vasten ja silloin se laitto sen huulet ihan lähelle mua ja dano "anna pusu" ja silloin vasta mä älysin perääntyä ja sanoin vaan et mun pitää mennä ja sit menin kauas sen luolta ja olin jotenki niin järkyttyny et aloin itkee ja mua hävettää ihan sairaasti et olin niin hyväuskonen. Se siin yhes välis viel kyseli mun asuinpaikkaa enkä yhtään epäilly mitään. Tää siis taåahtu seööanen puol tuntii sitte enkä tiiä pitäskö mun kertoo äidille tästä kun se on aina varptellu kaikista pedofiileista mut ei mulla oo koskaan tullu mieleen et kukaan aluks niin mukavan olonen saattais olla joku pedofiili. Mitä mun pitäis tehä

Pysy kaukana tuosta miehestä. Miksi hän ei etsi ystäviä oman ikäisistään ihmisistä? Kyllä tuo on selvä tapaus. Yrittää vielä manipuloida tunteisiin vetoamalla, säälin kautta. Sinuna kertoisin äidillesi tuosta asiasta. Ei kukaan täysjärkinen mies halaile tai pussaile tuntemattomia nuoria tyttöjä. Sinulla ei ole mitään syytä häpeään, lapsiinsekaantujat ovat yleensä kieroja ja taitavia manipuloimaan.

Vierailija
37/42 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heti äidille tuo tarina. Ja jos näät sen jossain, niin älä juttele, vaan mee muualle.

Vierailija
38/42 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro äidillesi NYT HETI.

Vierailija
39/42 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua on ahdisteltu ja lähennelty ja se ei ole sinun vikasi. Kerro äidillesi tai jollekin luotettavalle aikuiselle.

Vierailija
40/42 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö13v, kerro ihmeessä äidillesi tai jollekin muulle aikuiselle. En tiedä oliko sinua lähestynyt mies pedofiili vai mikä, mutta kertomasi perusteella hän ahdisteli ja lähenteli sinua. Tässä saattaa olla kyseessä rikosasia, joka voi hyvinkin kiinnostaa poliisia - etenkin kun tuolla tavalla käyttäytyvä henkilö saattaa hyvinkin tehdä samanlaista muillekin lapsille ja nuorille. Kerro siis ihmeessä jollekin!

Tsemppiä!