TV2 pedofiilit
Olen niin vihainen ja samalla äärettömän surullinen kun katson tuota Andyn tarinaa nyt TV2:lta. Kaikki pedofiilit pitäisi kiduttamalla tappaa!!!
Jos minun lapseni joutuvat pedofiilin käsiin joskus niin käyn tappamassa pedofiilin omin käsin ja kiduttamalla ja se on varma!
Turha kenenkään laittaa vastineeksi, että pedofiilit ovat itse uhreja.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään torstaina "Missä Andy on" esitetään vihdoinkin uusintana, klo 23.20 TV2. Tätä ei pysty katsomaan Areenasta tekijänoikeuksien vuoksi.
Kyseessä on Emmy-palkittu HBO-dokumentti 10-vuotiaana kadonneesta pojasta, kannattaa todella katsoa. Saattaa tosin järkyttää herkimpiä katsojia.
Vittu kun kusipäät nostelee vanhaa ketjua. Olin jo laittamssa ylös, että aha torstaina näytetään tää.
Älkää idiootit nostelko vanhoja ketjuja. Ulkomaisilla, sivistyneimmillä sivustoilla tätä kutustaan necropostingiksi. Mutta täällä juntit vaan nostelee.
Äläs nyt. Nuorella kirjoittajalla oli hätätila ja mieltä askarruttava asia.
Vittu kun kusipäät nostelee vanhaa ketjua. Olin jo laittamssa ylös, että aha torstaina näytetään tää.
Älkää idiootit nostelko vanhoja ketjuja. Ulkomaisilla, sivistyneimmillä sivustoilla tätä kutustaan necropostingiksi. Mutta täällä juntit vaan nostelee.