Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rhodos? Minkälainen paikka?

Vierailija
24.02.2011 |

Mietitään kesäkuulle jotain rantalomakohdetta koko perheelle. Oisko Rhodoksella käyneitä, onko ok paikka?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannat on ihania. Siellä on kiva vain kävellä ja katsoa. Ruoka on useassa paikkaa hyvää. Suosittelen kohdetta lapsiperheille.

Ottaa hotellin hieman sivummalta ettei ole siellä illan vilinöissä ja metelissä.

Vierailija
2/6 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä aikana on Rhodos mielestäni mennyt pilalle. Eli on aivan liian turistipaikka. Juuri mitaään alkuperäistä ei ole jäljellä. Alkuun oli siellä työjuhtina aaseja, oli todella halpoja ja kauniita käsitöitä esimerkiksi kirjottuja pöytäliinoja, oli halvat ja palvelualttiit taksit, näkyi paljon paikallista kulttuuria kuten eesim miehiä baareissa pelaamassa backkammonia.



Sitten kävin siellä vuosien päästä ja taksia ei saanut kerrassaan ollenkaan. Aasit olivat hävinneet käytöstä. Niitä oli vain turisteille Lindoksessa. Enää ei juuri näkynyt mustapukuisia rouvia, ei muistopaikkoja kuolleille teiden varsilla, ei onnea tuottavia silmiä koruina. Jäljellä oli vain se ihana auringonpaiste. Sehän on auringonjumalan saari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperheillekin, kannattaa mennä, etenkin, jos lasten kanssa ei vielä ole paljoa tullut reissattua.

Vierailija
4/6 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ono se sitten hyvä asia on makuasia.

Vierailija
5/6 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyneet siellä monta kertaa, ja tuntuu, että koko ajan vaan parempi. Ihmiset siellä ovat ystävällisiä ja pitävät lapsista, ruoka on hyvää, maisemat kauniita, näkemistä on riittävästi... Koen sen lisäksi melko turvalliseksi paikaksi.

Vierailija
6/6 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kannata mennä ihan keskustaan vaan esim.Ixiassa rauhallista,mutta bussilla pääsee keskustaan nopeasti ja edullisesti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi