Mitä teidän vauvat osaavat 4kk
Kertomuksia ja kokemuksia, mitä tiedän vauvat osaavat 4kk iässä, mitä soseita ehkä jo kokeiltu, onko jo jonkinlaista "päivärytmiä" ym..
Kommentit (4)
toi edellinen :D Niin totta!
Ite en muista tosta iästä muuta, kuin että kääntyi selältä malalleen tasan 4kk ikäisenä.
hymyillä/nauraa, ottaa helistin käteen ja vaihtaa ehkä kädestä toiseen, mahdollisesti kääntyä.
Ei kannata välittää mitä muut osaa, kukin kehittyy omalla aikataulullaan.
hymyillä/nauraa, ottaa helistin käteen ja vaihtaa ehkä kädestä toiseen, mahdollisesti kääntyä.
Ei kannata välittää mitä muut osaa, kukin kehittyy omalla aikataulullaan.
Ap:lle tiedoksi että tällä palstalla seikkailu tekee VAIN nannaa. Kaikki hyvä, ylitsevuotavuus, täydellisyys ja ainutlaatuisuus tarttuu. Mut se on positiivista.
Vähintäänkin kävellä, lukutaitoinenkin lähestulkoon.
Ääää ja öööö, pläääää ja plöööö tarkoittaa tietenkin: "saanko ruokaa, haluan syliin, nukuttaiski jo jne."