Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän vauvat osaavat 4kk

Vierailija
11.03.2011 |

Kertomuksia ja kokemuksia, mitä tiedän vauvat osaavat 4kk iässä, mitä soseita ehkä jo kokeiltu, onko jo jonkinlaista "päivärytmiä" ym..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintäänkin kävellä, lukutaitoinenkin lähestulkoon.



Ääää ja öööö, pläääää ja plöööö tarkoittaa tietenkin: "saanko ruokaa, haluan syliin, nukuttaiski jo jne."

Vierailija
2/4 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi edellinen :D Niin totta!



Ite en muista tosta iästä muuta, kuin että kääntyi selältä malalleen tasan 4kk ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyillä/nauraa, ottaa helistin käteen ja vaihtaa ehkä kädestä toiseen, mahdollisesti kääntyä.



Ei kannata välittää mitä muut osaa, kukin kehittyy omalla aikataulullaan.

Vierailija
4/4 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyillä/nauraa, ottaa helistin käteen ja vaihtaa ehkä kädestä toiseen, mahdollisesti kääntyä.

Ei kannata välittää mitä muut osaa, kukin kehittyy omalla aikataulullaan.

Ap:lle tiedoksi että tällä palstalla seikkailu tekee VAIN nannaa. Kaikki hyvä, ylitsevuotavuus, täydellisyys ja ainutlaatuisuus tarttuu. Mut se on positiivista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan