Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen kohta askartelemaan pyyhkeestä siteitä t.köyhä

Vierailija
24.02.2011 |

tuleepahan pehmeitä :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteussuojana siis fleese, hyvin toimii, vaikka vuodankin paljon.

Vierailija
22/30 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi reilut 5e se paketti,mutta niitä on siinä joku 60-70kpl,koosta riippuen.Ja siis ne on oikeasti hyviäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole ikinä joutunut miettimään moista. Minä mietin tässä just minkä hintaisen uuden auton olis vara ostaa..

Mutta laittakaa postiosoitteita niin voidaan lähetellä teille siteitä joilla ei ole vara niitä itselle ostaa!! En nyt mikään rikas ole itsekään, mutta ei nyt tod ole ikinä käynyt mielessäkään ettei olisi siteisiin varaa... Itse en pystyisi käyttää muita kun Alwaysejä, tuntuvat parhailta.

Vierailija
24/30 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan siteitä, joten yritän ostaa tamponeita mahdollisimman halvalla. Rainbow-merkin tamponipakkaus on tosi halpa, joku 2€.

Vierailija
25/30 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli karsea flunssa sillä, nenä valui koko ajan, ukko otti ja leikkasi taskuun vanhasta t-paidasta palasen ja niisti siihen monta päivää. Siis sairaan ällöttävää. Taskussa piti ja vaikka kuinka sanoin, että hyi hitsi, kun on epähygieenistä. Mies vaan tuumi, että eipäs, kun se välillä kuivaa taskussa...

Vierailija
26/30 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis virittää jotain kun tamponit on loppu, ja lammikot vaan valuu alle. Tarvis huomenna päästä kauppaan kuitenki. Hitto mulla taida olla oikein mitään tarvikkeita, edes hakaneulaa tai mitään että jotain yrittäis virittää.

Vierailija
27/30 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmenkympin sijoituksella hoituu homma monta vuotta

Vierailija
28/30 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten leikannut sopivia paloja ja taitellut. Vähän huonosti pysy mutta parempi sekin kuin ei mitään.

Onneksi ei ole koskaan ollut kovin runsaat menkat.

Vierailija
29/30 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperia kuluu mutta pehmeämpi ja miellyttävänpi kuin muovinen hiostava side.

Vierailija
30/30 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin kuukupin vuosia sit, kokeilin sitä taas mutta oikeasta asennosta huolimatta tuntuu pahalle. Ei sovi mun anatomialle... se imu on inhottavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä