Menen kohta askartelemaan pyyhkeestä siteitä t.köyhä
Kommentit (30)
Maksoi reilut 5e se paketti,mutta niitä on siinä joku 60-70kpl,koosta riippuen.Ja siis ne on oikeasti hyviäkin!
kun ei ole ikinä joutunut miettimään moista. Minä mietin tässä just minkä hintaisen uuden auton olis vara ostaa..
Mutta laittakaa postiosoitteita niin voidaan lähetellä teille siteitä joilla ei ole vara niitä itselle ostaa!! En nyt mikään rikas ole itsekään, mutta ei nyt tod ole ikinä käynyt mielessäkään ettei olisi siteisiin varaa... Itse en pystyisi käyttää muita kun Alwaysejä, tuntuvat parhailta.
Inhoan siteitä, joten yritän ostaa tamponeita mahdollisimman halvalla. Rainbow-merkin tamponipakkaus on tosi halpa, joku 2€.
oli karsea flunssa sillä, nenä valui koko ajan, ukko otti ja leikkasi taskuun vanhasta t-paidasta palasen ja niisti siihen monta päivää. Siis sairaan ällöttävää. Taskussa piti ja vaikka kuinka sanoin, että hyi hitsi, kun on epähygieenistä. Mies vaan tuumi, että eipäs, kun se välillä kuivaa taskussa...
Pitäis virittää jotain kun tamponit on loppu, ja lammikot vaan valuu alle. Tarvis huomenna päästä kauppaan kuitenki. Hitto mulla taida olla oikein mitään tarvikkeita, edes hakaneulaa tai mitään että jotain yrittäis virittää.
kolmenkympin sijoituksella hoituu homma monta vuotta
tai sitten leikannut sopivia paloja ja taitellut. Vähän huonosti pysy mutta parempi sekin kuin ei mitään.
Onneksi ei ole koskaan ollut kovin runsaat menkat.
Paperia kuluu mutta pehmeämpi ja miellyttävänpi kuin muovinen hiostava side.
ostin kuukupin vuosia sit, kokeilin sitä taas mutta oikeasta asennosta huolimatta tuntuu pahalle. Ei sovi mun anatomialle... se imu on inhottavaa
kosteussuojana siis fleese, hyvin toimii, vaikka vuodankin paljon.