Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Lapsuutesi herkkuja, joita ei enää saa?

Vierailija
24.02.2011 |

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa Verrattomassahan oli ainakin vanilja- ja kirsikkasisällöt, samoin sellainen juokseva suklaa/kaakao. Nyt on jotain ihme uutuusviritelmiä

tätä rasiaa kaivataan...

http://www.suklaayhdistys.com/testit.php?cat=21&tuote=1059

Vierailija
122/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja semmoinen sammakkojäätelö

kiina-namuja kaipailen minäkin, tosin Ruotsin puolella niitä myytiin ICA-marketissa

toffoja

laivalta aikoinaan ostettuja rottia ja monia muitakin karkkeja. Nykyään laivalla ei oo mitään erilaista, kaikki samaa ku maissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(2/3 keltaista taipuisaa mehujäätä, lopussa pala punaista), patu, black-pete, oikeat salmiakki- ja hedelmämerkkarit (ensinhän niitä pienennettiin ja sitten ne katosivat kokonaan ja palasivat myöhemmin ihan toisenlaisina), samoin oikeat sitruuna ja salmiakkipommit, lätkät, merenneitosalmiakit (suolaisia ja sitkeämpiä kuin ne nykyiset).

Vierailija
124/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeltään Malla -vanukkaita? Oli sellainen kirkas purkki ja foliokansi, kannessa oli kuva jostain satumetsästä, muistaakseni. Vanukas oli kolmikerroksinen: pohjalla hilloa, keskellä vaniljavanukasta ja pinnalla kerman ja vanukkaan sekoitusta eli ei pelkkää kermaa tai gremeä. Näitä oli 80-luvulla ja oli tosi hyviä!!!

Vierailija
125/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeltään Malla -vanukkaita? Oli sellainen kirkas purkki ja foliokansi, kannessa oli kuva jostain satumetsästä, muistaakseni. Vanukas oli kolmikerroksinen: pohjalla hilloa, keskellä vaniljavanukasta ja pinnalla kerman ja vanukkaan sekoitusta eli ei pelkkää kermaa tai gremeä. Näitä oli 80-luvulla ja oli tosi hyviä!!!

Vierailija
126/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmio trip-mehu

Vierailija
127/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa pavisessa tötsässä olevaa colan makuits mehujäätä ole etsint tuloksetta, olisi rio cola tmn. Lisäksipirkan rommileivoskeksit oli lapsena suurta herkku, mutta niitäkään ei enää valmisteta.

Myös monia karkkeja, kuten erilaisia aakkosia, kaipaisin niitä aitoja oikeita versioita nykyisten erimakuisten/-rakenteisten sijaan.

Vierailija
128/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmio trip-mehu

Vierailija
129/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

super jätskit, se päärynän makuinen kierre mehujätski, sit sellanen kädennäköinen punainen mehujätski.... joskus lapsena juotiin myös tiskiaineen väristä limsaa :)

Vai muistanko ihan väärin? Ja mä olin ihan unohtanut tuon käsijätskin!

Merkkareissa taisi olla jotain tukehtumisongelmaa, jonka takia niitä on pienennetty ja koostumustakin varmaan vaihdettu...

Vierailija
130/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa joka kaupasta!!!!

Miten voi väittää ettei Helsingistä saa talkkunaa, kun jokaisen paikkakunnan jolla olen käynyt tai asunut jokaisessa S-marketissakin sitä on, ja vielä useamman eri valmistajan

Punasävyistä, käden muotoista jäätelöä täälläkin haikaillaan. Ja ne merennneidot olivat tosi hyviä, pitääkin etsiä jos niitä salmiakkisia siis vielä jostain löytyisi :)

Vierailija
131/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
132/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin jo unohtanut nuo Jambo patukat:) Sulkaata ja välissä jotain punaista ja vihreätä marmeladia/hyytelöä ja sellaista tahmean sotkuista:)

Vierailija
133/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunaista tikkujätskiä jossa oli paukkuva pinta

Vierailija
134/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://ekaneurohinnat.fi/store/product_info.php?manufacturers_id=36&pro…

mun kaipaamat kalat sitten niitä teidän merenneitoja??

Vierailija
136/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita merenneitoja täällä kuitenkin moni tuntuu kaipaavan. Ja niitähän tosin saa edelleen.

Vierailija
137/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://pekaneurohinnat.fi/store/product_info.php?manufacturers_id=36&pr…

mulla ei oikein tuo sivu toimi, onko toiminnassa edes ja mikä firma-

Vierailija
138/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaan merkkareita, hauskoja mehujäitä (Joke, lisäksi se ihana päärynä"kierre"..nimi hukassa!),

Vierailija
139/154 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- isot salmiakki- ja hedelmämerkkarit (piratos)

- jenga-mehujää

- lipsi-mehujää

- kolmionmuotoinen appelsiinitetra-mehu

en nyt keksi tähän hätään muuta...kun äiti ei antanu kauheesti herkutella ;D