Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on raskasta kun aina vaan on liian kylmä.

Vierailija
24.02.2011 |

Yhäkin on pakkasta - 15 astetta. Odotan sään lauhtumista kuin kuuta nousevaa. Että pääsisi edes vähän ulos vaikka hiihtämään ennen kuin lasten hiihtoloma kokonaan loppuu.

Mutta jos viikonloppuna lauhtuu, niin hyvä se on se kin, ettei lasten tarvitse kovin kylmässä kouluun kävellä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähdetty tänään ulos kun vielä kymmeneltä oli -20 astetta.

Vierailija
2/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika pientä kuitenki tämä meidän pakkanen täällä...jos vertaa millaisissa oloissa jotkut ihmiset elää vuoden ympäri..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika pientä kuitenki tämä meidän pakkanen täällä...jos vertaa millaisissa oloissa jotkut ihmiset elää vuoden ympäri..

Mutta silti tekisi mieli jo uloskin. Kun on tottunut siihen, että talvet ovat melko lauhoja, tälläinen jäätävyys on outoa.

Vierailija
4/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivällä aika hyvin lauhtuu kun menee aurinkoiseen aikaan ulos. Minä ite olen käynyt lenkillä joka päivä, enimmillään pakkasta -32. Ja lapset ovat joka iltapäivä ulkona, luistelemassa, mäen laskussa tms.Ja kävelivät koulumatkat tuollakin reilut -30 pakkasessa. Se on pukeutumiskysymys! Ja pakkaseenkin tottuu, tottahan se kylmää jos ei nokkaansa ulos laita kun ns. hyvällä säällä.

Vierailija
5/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivällä aika hyvin lauhtuu kun menee aurinkoiseen aikaan ulos. Minä ite olen käynyt lenkillä joka päivä, enimmillään pakkasta -32. Ja lapset ovat joka iltapäivä ulkona, luistelemassa, mäen laskussa tms.Ja kävelivät koulumatkat tuollakin reilut -30 pakkasessa. Se on pukeutumiskysymys! Ja pakkaseenkin tottuu, tottahan se kylmää jos ei nokkaansa ulos laita kun ns. hyvällä säällä.

Vierailija
6/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talot oikein hohkaa kylmää ilmaa. Eri asiahan se on ollakin vaikka luistelemassa jossain aurinkoisessa paikassa kun lämpökin jo vähän tuntuu, mutta nuo talojen vierustat on pahimmat.

Kyllästyttää jo!

Vierailija
7/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkin hyvä ja pirteä mieli kun saan jokapäivä raitista ilmaa:) Ja lapset jotka ei koko aikaa sisällä vaan vingu ja narise joutavia, ja syövät ja nukkuvat hyvin kun ulkoilevat ja purkavat energiaansa siellä touhutessaan:).

-se edellinen joka ulkoilee myös kylmemmässäkin säässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi